Навіщо це потрібно

Для того, щоб відстежувати вхідні дзвінки з сайту та робити на основі цих дзвінків підрахунок конверсій, необхідно скористатися вбудованими можливостями Phonet Call-Tracking для інтеграції з Google Analytics.

Як це працює

При вхідному дзвінку на номер Call-Tracking Віртуальна АТС Phonet передає подію у Google Analytics. Події Phonet Call-Tracking передаються автоматично Google Analytics для цього нічого налаштовувати на сайті не потрібно, на сторінці має бути код Google Universal Analytics (GUA). Якщо GUA встановлено за допомогою додавання його до Google Tag Manager (GTM), проведіть додаткові налаштування GTM як зазначено в розділі “Налаштування Google Tag Manager”.

Як налаштувати цілі на події в Google Universal Analytics

Для перегляду подій необхідно:
● Увійти до облікового запису Google Analytics;
● Перейти на вкладку «Поведінка» → «Події» → «Найкращі події»; У категоріях подій, вибрати “Calls”;
● У браузері повинні бути вказані представлені на малюнку 1 події.

Рис. 1 Події Phone Call-Tracking в Google Analytics
Назва подіїОпис події
Вхідний дзвінокКлієнт подзвонив на підмінний номер телефону, вказаний на сайті

Для реєстрації конверсій події необхідно налаштувати цілі в Google Analytics.
Налаштуємо мету для аналізу кількості вхідних дзвінків.
Для цього необхідно:
● Увійти до Google Analytics, потім перейдіть до розділу «Адміністратор»;
● Вибрати потрібні Акаунт, Ресурс та Подання та перейти до «Цілі»;
Клікнути на кнопку «+ МЕТА», у першому кроці вибираємо пункт «Власна», та
тиснемо «Далі»;
● На другому кроці вводимо назву мети (наприклад, Вхідний дзвінок
Call-Tracking), потім вибираємо тип «Подія»;

Рис. 2 Налаштування опису цілі в Google Analytics
Рис. 3 Встановлення детальних відомостей про цілі в Google Analytics

● На третьому кроці, необхідно встановити назву категорії та дію з подій:

Категорія=Calls
Дія = Income call

Ваші цілі налаштовані!
Створені цілі доступні у звітах «Конверсії», а також у звітах «У режимі реального часу» → «Конверсії».

Налаштування Google Tag Manager

Якщо код GUA встановлено через GTM, необхідно:

  1. Налаштувати змінні, які отримуватимуть дані, які додає Phonet Call-Tracking у dataLayer;
Рис. 4 Конфігурація змінної gaEventAction
Рис. 5 Конфігурація змінної gaEventCategory
  1. Налаштувати тригер;
Рис. 6 Тригер для роботи користувацьких подій
  1. Сам тег для надсилання подій у GA як показано на рисунку 7.
Рис. 7 Тег для відправки

Не забудьте опублікувати свої зміни. Після цього, GTM отримуватиме дані, що додаються Phonet CallTracking і відправляти їх в GA.

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.