Навіщо це потрібно

Для того, щоб аналізувати події CallCatcher на Вашому сайті та робити на основі цих подій підрахунок конверсій, необхідно скористатися вбудованими можливостями CallCatcher для інтеграцій з Google Analytics.

Як це працює

Під час показу віджета, закриття віджета або замовлення дзвінка CallCatcher передає інформацію про події в Google Analytics. Якщо на сторінках сайту встановлено код Google Universal Analytics (GUA), події CallCatcher передаються автоматично в GUA, додаткових налаштувань проводити не потрібно. Якщо GUA додано за допомогою Google Tag Manager (GTM), необхідно налаштувати передачу подій користувача.

Увага! Якщо на сайті встановлено код Google Реклами, то для передачі подій CallCatcher в Google Analytics необхідно:

  • Створити та встановити на сайт Google Tag Manager
  • Перенести html-код тега Google Analytics до GTM
  • Перенести html-код тега Google Реклами до GTM
  • Налаштувати тег-зв’язку з обліковим записом Google Analytics
  • Налаштувати тег, тригер і змінні для CallCatcher, як зазначено нижче.

Як почати користуватись

Для перегляду подій необхідно:

  • Увійти до облікового запису Google Analytics;
  • Перейти на вкладку “Поведінка” → “Події” → “Найкращі події”;
  • У категоріях подій вибрати CallCatcher.

Потім у браузері мають бути зазначені подані на малюнку 1 події.

Рис. 1 Події CallCatcher в Google Analytics

Опис доступних подій у Google Analytics

ShowКлієнт відкрив вікно замовлення дзвінка, натиснувши на іконку замовлення дзвінка або іншу клавішу, яка виконує показ форми
CloseКлієнт закрив форму, яку відкрив кліком на кнопку замовлення дзвінка
Show proactiveАвтоматично з’явилося вікно замовлення дзвінка
Close proactiveКлієнт закрив вікно замовлення дзвінка, що автоматично з’явилося
Call requestedДзвінок замовлений у робочий час
Off hours call requestedДзвінок замовлений у неробочий час

Якщо GUA додано на сайт за допомогою GTM, для роботи подій необхідно провести додаткові налаштування:

  • Налаштувати змінні для отримання значень рівня даних (dataLayer);
Рис. 2 Додавання змінної gaEventAction
Рис. 3 Додавання змінної gaEventCategory
  • Налаштувати тригер для спеціальних подій
Рис. 4 Налаштування тригеру для спеціальних подій
  • Налаштувати тег для відправлення подій користувача в GUA як показано на рис. 5
Рис. 5 Налаштування тегу для відправлення подій

Не забудьте опублікувати зміни, потім події на сайті, де встановлено GTM, повинні передаватися в Google Analytics.

Для аналізу подій CallCatcher як конверсій необхідно налаштувати цілі у GUA. Наприклад, можна налаштувати цілі для аналізу кількості замовлених дзвінків. Для цього необхідно:

  • Увійти до Google Analytics, потім перейти до розділу «Адміністратор»;
  • Вибрати потрібні Акаунт, Ресурс та Подання та перейти в «Цілі»;
  • Клікнути на червону кнопку “+ МЕТА”, в першому кроці вибираємо пункт “Власна”, і тиснемо “Далі”;
  • З другого краю кроці вводимо назву мети (наприклад, Замовлений дзвінок з CallCatcher), потім вибираємо тип «Подія»;
Рис. 6 Налаштування опису цілі в Google Analytics
  • На третьому кроці необхідно встановити назву категорії, дія повинна бути встановлена в одну з подій, зазначених вище. У нашому прикладі:
    Категорія = CallCatcher
    Дія = Call requested
Рис. 7 Встановлення детальних відомостей про цілі в Google Analytics

Можна створити конверсії для інших подій, які цікавлять компанію. Створені цілі доступні у звітах «Конверсії», а також у звітах «У режимі реального часу» → «Конверсії».

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.