Для початку необхідно увійти до особистого кабінету Фонет з правами адміністратора.

Після того як перед Вами відкриється сторінка Вашого особистого кабінету, необхідно зробити кроки, описані нижче.

  1. Використовуючи навігаційне меню зліва, перейдіть на вкладку «Налаштування» (Мал. 1, позначка 1);
  2. Після цього потрібно перейти до розділу Конфігурація телефонії (Мал. 1, позначка 2);
мал. 1 Перехід на сторінку з налаштуваннями Віртуальної АТС Phonet

3. На сторінці буде представлена панель керування особистим кабінетом (Мал. 2). Відкрийте розділ “Користувачі”, потім відкрийте одну з груп користувачів або створіть нову, відкривши розділ групи, натисніть “Додати користувача”. У прикладі, використовується шлях: “Користувачі (Мал. 2, позначка 1) -> all (Мал.2, позначка 2) -> Додати користувача (Мал. 2, позначка 3)”.

мал. 2 Панель керування особистим кабінетом Віртуальної IP АТС Phonet

4. Після перерахованих вище дій, відкриється форма з полями для створення нового користувача (Мал. 3).

мал. 3 Поля для заповнення при створені користувача Віртуальна АТС Phonet

Ім’я, що відображається – ім’я яким будуть підписуватися всі дзвінки і будь-яка інша інформація пов’язана з користувачем в особистому кабінеті;
Особистий номер – короткий номер користувача. Користувачам та групам надаються тризначні короткі номери. Короткий номер дозволяє зв’язуватися з будь-яким співробітником (користувачем) або відділом (групою) усередині компанії. Введемо номер “201” (вводити потрібно без лапок), можна ввести інший незайнятий тризначний номер;
Пароль – при створенні нового користувача це пароль для налаштування SIP телефону і для входу в особистий кабінет. Якщо редагувати існуючого користувача, пароль для SIP телефону встановлюється в розширених налаштуваннях користувача, це поле змінює тільки пароль для входу в особистий кабінет;
Оператор – якщо ви хочете, щоб цей користувач приймав дзвінки, поставте галочку. Після чого у Вас з’явиться ще один пункт під назвою “Пріоритет у групі”. У ньому Ви зможете вибрати, як часто на користувача повинні надходити вхідні дзвінки. Відповідно, якщо відмічені всі зірки, то на цього користувача та користувачів з таким же пріоритетом надходитимуть найбільше дзвінків. Якщо відмічено найменше зірок, то відповідно надходитимуть найменше дзвінків. Якщо Ви хочете, щоб даний користувач здійснював тільки вихідні дзвінки, то галочку навпроти оператора ставити не потрібно;
Голосова пошта – поставте галочку, якщо хочете щоб даному співробітнику (користувачеві) можна було залишити голосове повідомлення. Коли працівник не відповідає на дзвінок і недоступний за контактними телефонами, після певного часу система запропонує телефону, що телефонує, залишити вам голосове повідомлення. Прослухати голосові повідомлення можна з панелі керування. Також можна зробити так, щоб на корпоративну пошту співробітника надходили листи з повідомленням та з прикріпленим голосовим повідомленням;
Email – поштова скринька користувача. Він необхідний для входу в особистий кабінет, відновлення пароля та для надсилання інших службових повідомлень, пов’язаних із роботою телефонії. Сюди також можуть надходити повідомлення про голосову пошту, якщо звичайно у користувача встановлено позначку у пункті “Голосова пошта”;

5. Після заповнення полів натисніть кнопку “Зберегти”. Після чого у віртуальній АТС у групі, яка була відкритою, з’явиться новий користувач;
6. Для того, щоб створений користувач отримав доступ до особистого кабінету, йому потрібно надати права. Для цього натисніть на створеному користувачеві в навігаційному меню з лівого боку, на сторінці буде представлено вікно з налаштуваннями користувача, в ньому перейдіть на вкладку “Рівні доступу” (Мал. 4, позначка 4). В ній оберіть з існуючих варіантів види доступу, які хотіли б відкрити для даного користувача, після чого збережіть налаштування.

мал. 4 Налаштування прав для доступу до особистого кабінету

7. Якщо Ви бажаєте, щоб створений Вами користувач сам собі задав пароль, тоді в того ж користувача перейдіть на вкладку “Інформація” та натисніть кнопку “Відправити інструкцію” (Мал. 5, позначка 2)

мал. 5 Відправка інструкції з доступом до АТС

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *