БЕЗКОШТОВНА
КОНСУЛЬТАЦІЯ

Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення

Дякуємо! Ваше звернення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

Phonet Mobile Assistant

Незамінний додаток до бізнес-телефонії Phonet

Отримати консультацію

Доступність в тарифах АТС

Компанія

Корпорація

Мобільний Додаток Бізнес Телефонії

Phonet Mobile Assistant

Незамінний додаток до бізнес-телефонії Phonet

CRM от Phonet Фонет

Доступність в тарифах

Компанія

Корпорація

Підключити Айпі-телефонію на Смартфон

Phonet Mobile Assistant — це інструмент для роботи в АТС Phonet та контролю дзвінків в компанії на смартфонах, коли необхідно залишатись "мобільним" та не бути прив'язаним до офісу (комп'ютеру). Легко встановлюється на Android-телефони або Айфони.

Які задачі вирішує?

Які переваги Mobile Assistant?

Інтеграція АТС з CRM

Швидкий та зручний інтерфейс

Навчання CRM

Можливість телефонувати з номерів компанії

Безкоштовна CRM

Інтеграція додатку з telerCRM

Корисні функції Phonet Mobile Assistant

Пропущені Дзвінки PUSH на Android iOS

Комунікація з клієнтами

Слухати Записи Дзвінків на Смартфоні

Журнали дзвінків АТС

CRM на Cмартфоні

Контакти (telerCRM)

Тарифи

Mobile Assistant Free

1 смартфон на АТС

Безкоштовно
Підключити

Доступність в тарифах ATC

Компанія

Корпорація

Mobile Assistant

2+ смартфонов на АТС

95 грн / міс.
за 1 смартфон
Підключити

Доступність в тарифах ATC

Компанія

Корпорація

Як почати користуватись?

Завантажте

Завантажте мобільний додаток з Google Play чи Apple Store

Введіть назву

Введіть назву АТС Вашої компанії, власний логін та пароль

Зайти в АТС на Смартфоні

Оцініть

Оцініть зручність додатку для бізнес-телефонії від Phonet

Підключити АТС на Android iOS

Поширені питання

Ні, достатньо навіть 2G з’єднання для того щоб розпочати вихідний дзвінок. Фактично сам дзвінок буде проходити через мобільний зв'язок (GSM), інтернет потрібен лише для того щоб ініціювати дзвінок через Хмарну АТС. Для прийому вхідних дзвінків інтернет не потрібен, вони одразу будуть потрапляти на сім-карту в мобільному телефоні.

Так, звісно! Мобільний додаток, насамперед, дає можливість роботи через телефонію, якщо немає стабільного з’єднання інтернет на робочому місці або ж при виїзді Вашого співробітника. Дзвінки можуть надходити паралельно на ip-телефон співробітника та через додаток на особистий номер.

Дзвінки будуть тарифікуватися згідно тарифу номера/номерів, через які проходять дзвінки. Потрібно пам’ятати, що для одного вихідного дзвінка використовується 2 лінії номеру на Хмарній АТС, а для одного вхідного одна лінія.

Дійсно, перш за все, встановлюється додаток на смартфон. Після, потрібно подати запит на технічну підтримку на налаштування дзвінків через мобільний додаток та вказати номер, через який будуть проходити дзвінки.

Додатково потрібно впевнитися, що у Вас достатньо номерів або каналів на номерах для налаштування роботи через додаток.

Фактично дзвінок проходить по наступній системі:
Ви ініціюєте в додатку вихідний дзвінок набором номеру або кліком по номеру вже існуючого контакту, далі Віртуальна АТС через підключений номер телефону дзвонить на Ваш мобільний номер в телефоні, а вже після підйому слухавки с 2-ої лінії набирає клієнта на вказаний номер.

Тобто для одного дзвінку використовується 2 лінії. Перша лінія дзвоніть на Ваш мобільний, друга - Вашому клієнту.