Phonet Mobile Assistant
Незамінний додаток до бізнес-телефонії Phonet
Отримати консультаціюДоступність в тарифах АТС
Компанія
Корпорація

Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення
Незамінний додаток до бізнес-телефонії Phonet
Отримати консультаціюНезамінний додаток до бізнес-телефонії Phonet
Phonet Mobile Assistant — це інструмент для роботи в АТС Phonet та контролю дзвінків в компанії на смартфонах, коли необхідно залишатись "мобільним" та не бути прив'язаним до офісу (комп'ютеру). Легко встановлюється на Android-телефони або Айфони.
1 смартфон на АТС
2+ смартфонов на АТС
Ні, достатньо навіть 2G з’єднання для того щоб розпочати вихідний дзвінок. Фактично сам дзвінок буде проходити через мобільний зв'язок (GSM), інтернет потрібен лише для того щоб ініціювати дзвінок через Хмарну АТС. Для прийому вхідних дзвінків інтернет не потрібен, вони одразу будуть потрапляти на сім-карту в мобільному телефоні.
Так, звісно! Мобільний додаток, насамперед, дає можливість роботи через телефонію, якщо немає стабільного з’єднання інтернет на робочому місці або ж при виїзді Вашого співробітника. Дзвінки можуть надходити паралельно на ip-телефон співробітника та через додаток на особистий номер.
Дзвінки будуть тарифікуватися згідно тарифу номера/номерів, через які проходять дзвінки. Потрібно пам’ятати, що для одного вихідного дзвінка використовується 2 лінії номеру на Хмарній АТС, а для одного вхідного одна лінія.
Дійсно, перш за все, встановлюється додаток на смартфон. Після, потрібно подати запит на технічну підтримку на налаштування дзвінків через мобільний додаток та вказати номер, через який будуть проходити дзвінки.
Додатково потрібно впевнитися, що у Вас достатньо номерів або каналів на номерах для налаштування роботи через додаток.
Фактично дзвінок проходить по наступній системі:
Ви ініціюєте в додатку вихідний дзвінок набором номеру або кліком по номеру вже існуючого контакту, далі Віртуальна АТС через підключений номер телефону дзвонить на Ваш мобільний номер в телефоні, а вже після підйому слухавки с 2-ої лінії набирає клієнта на вказаний номер.
Тобто для одного дзвінку використовується 2 лінії. Перша лінія дзвоніть на Ваш мобільний, друга - Вашому клієнту.