Аналітика і
звіти

Інструментарій для перегляду та аналізу даних про дзвінки потрібен кожному керівнику. Розглянемо кілька основних розділів аналітики Віртуальної АТС Phonet.

Ефективність працівників

Інструмент, що дає можливість побачити сумарний час усіх розмов співробітників, вхідних та вихідних дзвінків за певний період, і виходячи з цього зробити висновки про ефективності як кожного співробітника, і всієї компанії загалом.

Ефективність працівників

Тривалість розмов співробітників

Відтворити
Звіт по співробітникам

Звіт, який дозволяє оцінити роботу співробітників за кількісними показниками. Включає деталізацію за вхідними та вихідними дзвінками, які у свою чергу деталізуються на успішні дзвінки, успішні дзвінки на нові номери, успішні дзвінки на існуючі номери, пропущені дзвінки та інші категорії.

Звіт по співробітникам

Кількість дзвінків по співробітникам

Відтворити
Ефективність реклами

Інструмент, що дає можливість побачити кількість дзвінків, що надійшли в компанію на певні рекламні номери протягом вибраного періоду, і ґрунтуючись на цьому, зробити висновки щодо ефективності того чи іншого рекламного каналу.

Ефективність реклами

Кількість дзвінків на номери компанії

Відтворити
Як це
працює?

Дізнайтесь усі деталі, замовте
дзвінок та отримайте консультацію спеціаліста.

замовити дзвінок
Є запитання? (044) 224 65 95, 0 800 218 500