Онлайн-вебінар
11 липня (четвер)
з 11:00 до 12:00 за київським часом
Вартість участі: безкоштовно
Після реєстрації в Телеграм

Як ефективно і вигідно працювати в онлайн-просторі з CRM і Телефонією?

на прикладі Uspacy і телефонії Phonet

ДЛЯ КОГО

Для підприємців малого та середнього бізнесу, власників компаній, та керівників, які прагнуть працювати ефективніше за рахунок сучасних рішень з автоматизації бізнесу

Після вебінару будете знати як CRM і Хмарна телефонія допоможуть Вашому бізнесу заощадити витрати та зростити прибутки

Легко: готове рішення
Швидко: запуск можливий за лічені години
Ефективно: інвестиції повернуться в 1000+ разів
Зареєструватися

ПИТАННЯ ВЕБІНАРУ

Яка користь у впровадженні в свій бізнес CRM та Хмарної телефонії (IP-телефонії / Віртуальної АТС)?
Яким чином CRM та Хмарна телефонія багаторазово повернуть вкладення?
Які базові функції CRM та Хмарної телефонії відразу підвищать ефективність роботи бізнесу?
Чому потрібно поєднати CRM і Віртуальну АТС?
Як бізнесу ефективно працювати в єдиному онлайн-просторі без використання різних програм?
У чому переваги використання Uspacy для Вашого бізнесу?
Які додаткові рішення від Phonet, крім самої телефонії, покращують роботу бізнесу?
Чи легко об’єднати Uspacy та Phonet?
Відповіді на питання учасників вебінару

СПІКЕРИ

Спартак Поліщук
Співзасновник компаній RUBICON та Uspacy

7+ років досвіду цифровізації,
автоматизації та оптимізації бізнес-процесів

200+ бізнесів провів через
цифрову трансформацію

Спартак Поліщук
Співзасновник компаній
RUBICON та Uspacy

7+ років досвіду цифровізації,
автоматизації та оптимізації бізнес-процесів

200+ бізнесів провів через
цифрову трансформацію

Григорій Осадчий
CEO компанії Phonet

10+ років досвіду організації телефонії для бізнесу, включаючи інтеграції з десятками CRM.

100+ особистих впроваджень

Онлайн-вебінар
11 липня (четвер)
з 11:00 до 12:00 за київським часом
Вартість участі: безкоштовно
Після реєстрації в Телеграм