Онлайн-вебінар
18 квітня (четвер)
з 11:00 до 12:00 за київським часом
Вартість участі: безкоштовно
Після реєстрації в Телеграм

Як збільшити продажі з CRM та хмарною телефонією?

на прикладі KeyCRM і телефонії Phonet

ДЛЯ КОГО

Для власників бізнесу, інтернет-магазинів, включно з магазинами на Маркетплейсах та Instagram, які прагнуть збільшити продажі завдяки автоматизації

Після години вебінару будете знати як саме впровадження CRM обʼєднаної з телефонією допоможе Вашому бізнесу

Легко: без програмування
Швидко: запуск можливий за лічені години
Ефективно: інвестиції повернуться в 1000+ разів
Зареєструватися

ПИТАННЯ ВЕБІНАРУ

Яка користь у впровадженні в свій бізнес CRM та Хмарної телефонії (IP-телефонії / Віртуальної АТС)?
Чи дійсно зволікання з підключенням CRM та Хмарної телефонії призводить до щоденних “непомітних” витрат бізнесу?
Яким чином CRM та Хмарна телефонія багаторазово повернуть вкладення?
Які базові функції CRM та Хмарної телефонії відразу підвищать ефективність роботи бізнесу?
Чому важливо поєднати роботу CRM і Віртуальної АТС?
Які переваги має KeyCRM? В чому вигоди KeyCRM для бізнесу що має сезонність?
Як додаткові рішення від Phonet, FMC та Call-Tracking, можуть покращити роботу бізнесу?
Чи складно об’єднати KeyCRM та Phonet?
Відповіді на питання учасників вебінару

СПІКЕРИ

Владислав Крикливенко
Керівник відділу продажів KeyCRM

6+ років в продажах CRM і телефонії

800+ проектів з впровадженням CRM

Владислав Крикливенко
Керівник відділу продажів KeyCRM

6+ років в продажах CRM і телефонії

800+ проектів з впровадженням CRM

Григорій Осадчий
CEO компанії Phonet

10+ років досвіду організації телефонії для бізнесу, включаючи інтеграції з десятками CRM.

100+ особистих впроваджень

Онлайн-вебінар
18 квітня (четвер)
з 11:00 до 12:00 за київським часом
Вартість участі: безкоштовно
Після реєстрації в Телеграм