14 днів безкоштовного тесту будь-якого тарифу
Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення
14 днів безкоштовного тесту будь-якого тарифу
Номери від операторів зв’язку
Тарифи операторів зв’язку
75 грн / міс.
за 1 FMC-трубку
80 грн / міс.
за 1 FMC-трубку*
100 грн / міс.
за 1 FMC-трубку
*Мінімальний тарифний пакет з можливостями FMC від Lifecell розрахований на 10 FMC-трубок, вартість за 1 FMC-трубку перерахована з урахуванням повної комплектації пакета
**від 600 хвилин на тарифний пакет
Офлайн та Маркетплейси
Онлайн канали трафіка
Окремі онлайн канали
Базова робота з клієнтською базою
Зручна взаємодія з командою
70 грн
50 грн / міс.
за користувача
Максимальні можливості
230 грн
160 грн / міс.
за користувача
*за користувача
Контакти
Задачі
Угоди
Контакти
Задачі
Угоди
Для Стартапів,
Команд та Мікро-офісів
Базові можливості телефонії
575 грн
315 грн
міс
575 грн
399 грн
міс
Для відділів
продажів та Компаній
Доступ до усіх можливостей
1150 грн
630 грн
міс
1150 грн
799 грн
міс
Компаніям з великим відділом продажів, філіями, кол-центрами
Максимальні можливості включені
7 100 грн
4 125 грн
міс
7 100 грн
4 950 грн
міс
Номери від операторів зв’язку
Номери від операторів зв’язку
50 грн / міс.
за 1 FMC-трубку
80 грн / міс.
за 1 FMC-трубку*
100 грн / міс.
за 1 FMC-трубку
*Мінімальний тарифний пакет з можливостями FMC від Lifecell розрахований на 10 FMC-трубок, вартість за 1 FMC-трубку перерахована з урахуванням повної комплектації пакета
**від 600 хвилин на тарифний пакет
Базова робота з клієнтською базою
Зручна взаємодія з командою
70 грн
50 грн / міс.
за користувача
Максимальні можливості
230 грн
160 грн / міс.
за користувача
*за користувача
Контакти
Задачі
Угоди
Тарифи відрізняються включеними в тарифний пакет функціональними можливостями, кількістю телефонних номерів, які можна буде підключити та кількістю співробітників, які будуть працювати з телефонією компанії у Віртуальній АТС Phonet.
Підключення та налаштування Віртуальної АТС Phonet безкоштовне.
Ні, тарифними пакетами Віртуальної АТС передбачена можливість підключення телефонних номерів, самі номери оплачуються окремо оператору зв'язку який їх надає. Менеджери Phonet можуть допомогти з вибором та оформленням телефонних номерів.
Так, тарифний пакет можна розширити передбаченими у ньому можливостями або змінити на інший у будь-який час самостійно в особистому кабінеті або через запит у Підтримку Phonet. Зменшення тарифу відбувається з першого числа наступного місяця.
Ні, переналаштування та підтримка роботи можливостей передбачених тарифними пакетами безкоштовні.
Ні, тарифікація залишиться така сама, яку згідно підключеного тарифного пакету надає оператор звʼязку для номеру телефону.
Примітка: Віртуальна АТС може оптимізувати витрати автоматично підбираючи оптимальну лінію для вихідного звязку залежно від напряму.