telerCRM
Вбудована міні CRM-система від компанії Phonet
Отримати консультаціюДоступність в тарифах
Компанія
Корпорація

Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення
Вбудована міні CRM-система від компанії Phonet
Отримати консультаціюВбудована міні CRM-система від компанії Phonet
telerCRM — це зрозуміла та зручна система для фіксації спілкування з клієнтами від компанії Phonet, яка представлена у форматі міні-CRM. Вона вже об'єднана з нашою Віртуальною АТС, тому не потребує додаткових інтеграцій для передачі історії телефонного спілкування та запису розмов.
Робота телефонії в CRM
відразу зі старту
Швидке навчання
будь-якого співробітника
Включено до пакетів АТС Phonet
з тарифу "Компанія"
*Активується при підключенні сервісу TurboSMS
*Активується при встановленні на сайт кнопки для замовлення дзвінка від Phonet або системи відстеження дзвінків - Call-Tracking
*Активується для Кнопки зворотного дзвінка CallCatcher та системи Call-Tracking
Забезпечує зручну роботу з клієнтською базою
0 грн / міс.
за 1 користувача
Для відділів продажів
та Компаній
Компаніям з великим відділом продажів, філіями, кол-центрами
telerCRM дозволяє індивідуально налаштувати картку під кожну компанію. Ви можете створювати додаткові Текстові поля чи Поля у вигляді випадаючого списку. Для цього необхідно:
1. Зайти в розділ Налаштування АТС з правами адміністратора (шестерня в лівому меню) та вибрати “Поля контактів”
2. Для додавання нового поля натиснути на плюс в синьому колі внизу сторінки
3. Обрати формат поля (“Текст”, ”Текстова область” або “Список”), прописати назви полів та значення і натиснути “Зберегти”
Всі поля можна редагувати, змінювати їх розташування, перетягуючи вгору чи вниз, або видалити.
Відправляти SMS клієнтам від імені компанії можна безпосередньо з Картки клієнта, (натиснувши на три крапки біля номеру телефона), Списку контактів або з Журнала дзвінків.
Для цього необхідно:
1. Скористатись сервісом розсилок TurboSMS
2. Зареєструвати альфа-ім’я (фірмову назву компанії або бренду, під якою клієнти отримуватимуть повідомлення)
3. Підключити сервіс через SMS-шлюз АТС в розділі “Налаштування” - “Інтеграції” - “TurboSMS”
Для більш детальної інформації скористайтесь нашою інструкцією
UTM-мітки - це поняття, яке використовується в інтернет-маркетингу і є спеціальним кодуванням, що дає змогу ідентифікувати рекламні кампанії, ключові слова, канали тощо, з яких прийшли користувачі на сайт чи зробили конверсії.
Фіксація конверсії з дзвінків - це нетривіальна задача для традиційних систем інтернет-аналітики, так як такі події не визначаються через браузер.
Системи Зворотного дзвінка для сайту (CallCatcher) та Відстеження дзвінків (Call-Tracking) від Phonet надають таку можливість.
Подивитись детальну маркетингову інформацію по дзвінкам з цих систем можна в:
- Журналі дзвінків (при наведенні на дзвінок з правої сторони підсвічуються позначки, включно з “Інформацією про перехід”)
- Картці клієнта ( розділ “Історія комунікації”)
Ви можете легко додати Вашу поточну базу контактів в telerCRM. Для цього потрібно:
1. Підготувати файл з базою, попередньо зберігши його у форматі CSV. (CSV - це таблиця, значення стовпців якої повинні бути відділені один від одного комою, або крапкою з комою)
2. Зайти в розділ Контактів АТС з правами адміністратора. У верхньому правому куті натиснути на Стрілку
3. Вибрати Файл, Параметри завантаження та обрати тип розділення, який у файлі є в колонках - кома, чи крапка з комою
4. Налаштування відповідність Поточних полей картки контакту з Назвами стовпців файлу
5. Натиснути “Імпортувати”
Для більш детальної інформації скористайтесь нашою інструкцією
“Історія комунікації” - це права частина клієнта в telerCRM. В ній в режимі реального часу буде записуватись:
-Вхідні та вихідні дзвінки (з можливістю прослухати запис розмови)
-Пропущені дзвінки від клієнта (позначаються червоним)
-UTM-мітки та інша маркетингова інформація з систем CallCatcher та Call-Tracking
-Текст SMS-повідомлень
-Поставлені задачі по угоді з клієнтом
-Коментарі по замовленню