telerCRM
Вбудована міні CRM-система від компанії Phonet з воронкою продажів та статистикою по угодам
Завантажити презентаціюВідповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення
Вбудована міні CRM-система від компанії Phonet з воронкою продажів та статистикою по угодам
Завантажити презентаціюВбудована міні CRM-система від компанії Phonet
TelerCRM — це зрозуміла та зручна система для ведення угод та бази контактів від компанії Phonet. Вона вже об'єднана з нашою Віртуальною АТС, тому не потребує додаткових інтеграцій для передачі історії телефонного спілкування та запису розмов.
Робота телефонії в CRM
відразу зі старту
Швидке навчання
будь-якого співробітника
Включено до пакетів АТС Phonet
з тарифу "Компанія"
*Активується при підключенні сервісу TurboSMS
*Активується для Кнопки зворотного дзвінка CallCatcher та системи Call-Tracking
Базова робота з клієнтською базою
Зручна взаємодія з командою
70 грн
50 грн / міс.
за користувача
Максимальні можливості
230 грн
160 грн / міс.
за користувача
TelerCRM дозволяє індивідуально налаштувати картку під кожну компанію.
Ви можете створювати додаткові текстові поля, з вибором “Так/Ні”, поля у вигляді списку або перемикачів.
Для цього необхідно:
1. Зайти до розділу Контакти АТС з правами адміністратора, натиснути на іконку “Налаштування” (шестерня у лівому меню) та вибрати "Поля контактів"*.
2. Для додавання нового поля натиснути на плюс у синьому колі внизу сторінки
3. Вибрати формат поля (“Текст”, ”Текстова область”, “Перемикач”, “Список”, “Так/Ні”), прописати назви полів, їх значення та натиснути “Зберегти”
Всі поля можна редагувати, змінювати їх розташування, перетягуючи вгору чи вниз, або видалити.
*Налаштування полів доступне з тарифу Teler Lite
Відправляти SMS клієнтам від імені компанії можна безпосередньо з Картки клієнта, (натиснувши на три крапки біля номеру телефона), Списку контактів або з Журнала дзвінків.
Для цього необхідно:
1. Скористатись сервісом розсилок TurboSMS
2. Зареєструвати альфа-ім’я (фірмову назву компанії або бренду, під якою клієнти отримуватимуть повідомлення)
3. Підключити сервіс через SMS-шлюз АТС в розділі “Налаштування” - “Інтеграції” - “TurboSMS”
Для більш детальної інформації скористайтесь нашою інструкцією
UTM-мітки - це поняття, яке використовується в інтернет-маркетингу і є спеціальним кодуванням, що дає змогу ідентифікувати рекламні кампанії, ключові слова, канали тощо, з яких прийшли користувачі на сайт чи зробили конверсії.
Фіксація конверсії з дзвінків - це нетривіальна задача для традиційних систем інтернет-аналітики, так як такі події не визначаються через браузер.
Системи Зворотного дзвінка для сайту (CallCatcher) та Відстеження дзвінків (Call-Tracking) від Phonet надають таку можливість.
Подивитись детальну маркетингову інформацію по дзвінкам з цих систем можна в:
- Журналі дзвінків (при наведенні на дзвінок з правої сторони підсвічуються позначки, включно з “Інформацією про перехід”)
- Картці клієнта ( розділ “Історія комунікації”)
Ви можете легко додати Вашу поточну базу контактів в TelerCRM. Для цього потрібно:
1. Підготувати файл з базою, попередньо зберігши його у форматі CSV. (CSV - це таблиця, значення стовпців якої повинні бути відділені один від одного комою, або крапкою з комою)
2. Зайти в розділ Контактів АТС з правами адміністратора. У верхньому правому куті натиснути на Стрілку
3. Вибрати Файл, Параметри завантаження та обрати тип розділення, який у файлі є в колонках - кома, чи крапка з комою
4. Налаштування відповідність Поточних полей картки контакту з Назвами стовпців файлу
5. Натиснути “Імпортувати”
Для більш детальної інформації скористайтесь нашою інструкцією
“Історія комунікації” - це права частина картки клієнта в TelerCRM. В ній в режимі реального часу буде записуватись:
- Вхідні та вихідні дзвінки (з можливістю прослухати запис розмови)
- Пропущені дзвінки від клієнта (позначаються червоним)
- UTM-мітки та інша маркетингова інформація з систем CallCatcher та Call-Tracking
- Текст SMS-повідомлень
- Поставлені задачі по угоді з клієнтом
- Коментарі по замовленню