БЕЗКОШТОВНА
КОНСУЛЬТАЦІЯ

Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення

Дякуємо! Ваше звернення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

telerCRM

Вбудована міні CRM-система від компанії Phonet з воронкою продажів та статистикою по угодам

Завантажити презентацію
Доступність в тарифах ATC
Компанія
Корпорація
CRM от Phonet Фонет
telerCRM

Вбудована міні CRM-система від компанії Phonet

CRM от Phonet Фонет
Доступність в тарифах ATC
Компанія
Корпорація
telerCRM Телер црм лого

TelerCRM — це зрозуміла та зручна система для ведення угод та бази контактів від компанії Phonet. Вона вже об'єднана з нашою Віртуальною АТС, тому не потребує додаткових інтеграцій для передачі історії телефонного спілкування та запису розмов.

Переваги TelerCRM

Інтеграція АТС з CRM

Вбудована
інтеграція з АТС

Робота телефонії в CRM
відразу зі старту

Навчання CRM

Легкість
у освоєнні

Швидке навчання
будь-якого співробітника

Доступна CRM

Доступність
для бізнесу

Включено до пакетів АТС Phonet
з тарифу "Компанія"

Можливості та функції TelerCRM

Угоди, ведення продажів у CRM

Ведення угод та статистика продажів

Список контактів CRM telerCRM Телерцрм

Робота з клієнтською базою

Дзвінок через інтернет telerCRM Телерцрм

Комунікації з клієнтами

*Активується при підключенні сервісу TurboSMS

Вспливаюча картка при дзвінку в  CRM telerCRM Телерцрм

Робота з контактами (лідами)

Задачи в CRM telerCRM Телерцрм

Постановка задач

UTM-мітки CRM telerCRM Телерцрм

Допомога в оптимізації реклами

*Активується для Кнопки зворотного дзвінка CallCatcher та системи Call-Tracking

Тарифи TelerCRM

Teler Freemium

Базова робота з клієнтською базою

0 грн / міс.
за користувача
Придбати
  • 500 контактів на АТС (CRM)
  • Ведення персональних задач
  • Стандартна картка клієнта

Teler Lite-30%

Зручна взаємодія з командою

70 грн
50 грн / міс.
за користувача

Придбати
  • 1 млн контактів на АТС (CRM)
  • Постановка задач на відділ / команду
  • Оптимізована картка клієнта під Вашу компанію

Teler Plus-30%

Максимальні можливості

230 грн
160 грн / міс.
за користувача

Придбати
  • Угоди (воронка, статистика продажів)
  • Задачі (для команди, персональні)
  • 1 млн контактів на АТС (CRM)

Поширені питання

TelerCRM дозволяє індивідуально налаштувати картку під кожну компанію.
Ви можете створювати додаткові текстові поля, з вибором “Так/Ні”, поля у вигляді списку або перемикачів.

Для цього необхідно:

1. Зайти до розділу Контакти АТС з правами адміністратора, натиснути на іконку “Налаштування” (шестерня у лівому меню) та вибрати "Поля контактів"*.

2. Для додавання нового поля натиснути на плюс у синьому колі внизу сторінки

3. Вибрати формат поля (“Текст”, ”Текстова область”, “Перемикач”, “Список”, “Так/Ні”), прописати назви полів, їх значення та натиснути “Зберегти”

Всі поля можна редагувати, змінювати їх розташування, перетягуючи вгору чи вниз, або видалити.

*Налаштування полів доступне з тарифу Teler Lite

Відправляти SMS клієнтам від імені компанії можна безпосередньо з Картки клієнта, (натиснувши на три крапки біля номеру телефона), Списку контактів або з Журнала дзвінків.

Для цього необхідно:

1. Скористатись сервісом розсилок TurboSMS

2. Зареєструвати альфа-ім’я (фірмову назву компанії або бренду, під якою клієнти отримуватимуть повідомлення)

3. Підключити сервіс через SMS-шлюз АТС в розділі “Налаштування” - “Інтеграції” - “TurboSMS”

Для більш детальної інформації скористайтесь нашою інструкцією

UTM-мітки - це поняття, яке використовується в інтернет-маркетингу і є спеціальним кодуванням, що дає змогу ідентифікувати рекламні кампанії, ключові слова, канали тощо, з яких прийшли користувачі на сайт чи зробили конверсії.

Фіксація конверсії з дзвінків - це нетривіальна задача для традиційних систем інтернет-аналітики, так як такі події не визначаються через браузер.

Системи Зворотного дзвінка для сайту (CallCatcher) та Відстеження дзвінків (Call-Tracking) від Phonet надають таку можливість.

Подивитись детальну маркетингову інформацію по дзвінкам з цих систем можна в:

- Журналі дзвінків (при наведенні на дзвінок з правої сторони підсвічуються позначки, включно з “Інформацією про перехід”)

- Картці клієнта ( розділ “Історія комунікації”) 

Ви можете легко додати Вашу поточну базу контактів в TelerCRM. Для цього потрібно:

1. Підготувати файл з базою, попередньо зберігши його у форматі CSV. (CSV - це таблиця, значення стовпців якої повинні бути відділені один від одного комою, або крапкою з комою)

2. Зайти в розділ Контактів АТС з правами адміністратора. У верхньому правому куті натиснути на Стрілку

3. Вибрати Файл, Параметри завантаження та обрати тип розділення, який у файлі є в колонках - кома, чи крапка з комою

4. Налаштування відповідність Поточних полей картки контакту з Назвами стовпців файлу

5. Натиснути “Імпортувати”

Для більш детальної інформації скористайтесь нашою інструкцією

“Історія комунікації” - це права частина картки клієнта в TelerCRM. В ній в режимі реального часу буде записуватись:

- Вхідні та вихідні дзвінки (з можливістю прослухати запис розмови)

- Пропущені дзвінки від клієнта (позначаються червоним)

- UTM-мітки та інша маркетингова інформація з систем CallCatcher та Call-Tracking

- Текст SMS-повідомлень

- Поставлені задачі по угоді з клієнтом

- Коментарі по замовленню