БЕЗКОШТОВНА
КОНСУЛЬТАЦІЯ

Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення

Дякуємо! Ваше звернення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

telerCRM

Вбудована міні CRM-система від компанії Phonet

Отримати консультацію

Доступність в тарифах

Компанія

Корпорація

CRM от Phonet Фонет

telerCRM

Вбудована міні CRM-система від компанії Phonet

CRM от Phonet Фонет

Доступність в тарифах

Компанія

Корпорація

telerCRM Телер црм лого

telerCRM — це зрозуміла та зручна система для фіксації спілкування з клієнтами від компанії Phonet, яка представлена у форматі міні-CRM. Вона вже об'єднана з нашою Віртуальною АТС, тому не потребує додаткових інтеграцій для передачі історії телефонного спілкування та запису розмов.

Переваги telerCRM

Інтеграція АТС з CRM

Вбудована
інтеграція з АТС

Робота телефонії в CRM
відразу зі старту

Навчання CRM

Легкість
у освоєнні

Швидке навчання
будь-якого співробітника

Безкоштовна CRM

Доступність
для бізнесу

Включено до пакетів АТС Phonet
з тарифу "Компанія"

Можливості та функції telerCRM

Список контактів CRM telerCRM Телерцрм

Ведення клієнтської бази

Дзвінок через інтернет telerCRM Телерцрм

Комунікації з клієнтами

*Активується при підключенні сервісу TurboSMS

Вспливаюча картка при дзвінку в  CRM telerCRM Телерцрм

Робота з контактами (лідами)

*Активується при встановленні на сайт кнопки для замовлення дзвінка від Phonet або системи відстеження дзвінків - Call-Tracking

Задачи в CRM telerCRM Телерцрм

Постановка задач

UTM-мітки CRM telerCRM Телерцрм

Допомога в оптимізації реклами

*Активується для Кнопки зворотного дзвінка CallCatcher та системи Call-Tracking

Тарифи telerCRM

telerCRM

Забезпечує зручну роботу з клієнтською базою

0 грн / міс.
за 1 користувача

Детальніше

вигідна пропозиція

  • В тарифі Віртуальної АТС Phonet
  • Безкоштовний імпорт Вашої бази
Більше інформіції
Тарифи
АТС

Компанія

Для відділів продажів
та Компаній

  • 10 користувачів та 6 номерів
  • Аналітика, Call-Tracking, CallCatcher

Корпорація

Компаніям з великим відділом продажів, філіями, кол-центрами

  • 40 користувачів та 12 номерів
  • TLS-шифрування, Phonet Mobile App
Більше інформіції

Поширені питання

telerCRM дозволяє індивідуально налаштувати картку під кожну компанію. Ви можете створювати додаткові Текстові поля чи Поля у вигляді випадаючого списку. Для цього необхідно:

1. Зайти в розділ Налаштування АТС з правами адміністратора (шестерня в лівому меню) та вибрати  “Поля контактів”

2. Для додавання нового поля натиснути на плюс в синьому колі внизу сторінки

3. Обрати формат поля (“Текст”, ”Текстова область” або “Список”), прописати назви полів та значення і натиснути “Зберегти”

Всі поля можна редагувати, змінювати їх розташування, перетягуючи вгору чи вниз, або видалити.

Відправляти SMS клієнтам від імені компанії можна безпосередньо з Картки клієнта, (натиснувши на три крапки біля номеру телефона), Списку контактів або з Журнала дзвінків.

Для цього необхідно:

1. Скористатись сервісом розсилок TurboSMS

2. Зареєструвати альфа-ім’я (фірмову назву компанії або бренду, під якою клієнти отримуватимуть повідомлення)

3. Підключити сервіс через SMS-шлюз АТС в розділі “Налаштування” - “Інтеграції” - “TurboSMS”

Для більш детальної інформації скористайтесь нашою інструкцією

UTM-мітки - це поняття, яке використовується в інтернет-маркетингу і є спеціальним кодуванням, що дає змогу ідентифікувати рекламні кампанії, ключові слова, канали тощо, з яких прийшли користувачі на сайт чи зробили конверсії.

Фіксація конверсії з дзвінків - це нетривіальна задача для традиційних систем інтернет-аналітики, так як такі події не визначаються через браузер.

Системи Зворотного дзвінка для сайту (CallCatcher) та Відстеження дзвінків (Call-Tracking) від Phonet надають таку можливість.

Подивитись детальну маркетингову інформацію по дзвінкам з цих систем можна в:

- Журналі дзвінків (при наведенні на дзвінок з правої сторони підсвічуються позначки, включно з “Інформацією про перехід”)

- Картці клієнта ( розділ “Історія комунікації”) 

Ви можете легко додати Вашу поточну базу контактів в telerCRM. Для цього потрібно:

1. Підготувати файл з базою, попередньо зберігши його у форматі CSV. (CSV - це таблиця, значення стовпців якої повинні бути відділені один від одного комою, або крапкою з комою)

2. Зайти в розділ Контактів АТС з правами адміністратора. У верхньому правому куті натиснути на Стрілку

3. Вибрати Файл, Параметри завантаження та обрати тип розділення, який у файлі є в колонках - кома, чи крапка з комою

4. Налаштування відповідність Поточних полей картки контакту з Назвами стовпців файлу

5. Натиснути “Імпортувати”

Для більш детальної інформації скористайтесь нашою інструкцією

“Історія комунікації” - це права частина клієнта в telerCRM. В ній в режимі реального часу буде записуватись:

-Вхідні та вихідні дзвінки (з можливістю прослухати запис розмови)

-Пропущені дзвінки від клієнта (позначаються червоним)

-UTM-мітки та інша маркетингова інформація з систем CallCatcher та Call-Tracking

-Текст SMS-повідомлень

-Поставлені задачі по угоді з клієнтом

-Коментарі по замовленню

  • Пропущених замовлень (дзвінків) до компанії
  • Якості розмов із клієнтами
  • Продуктивності кожного співробітника за період
  • Навантаження (за телефонними переговорами протягом дня
  • Підключення мобільних телефонів до корпоративноїмережі (Мобільна IP-телефонія)
  • Доступ в АТС з ПК та смартфона з будь-якої точки світу
  • Корпоративний номер більше не буде географічноприв'язаний до офісу
  • Перетворення мобільних номерів на багатоканальні
  • Формування внутрішньої телефонної мережі
  • Підключення до АТС мобільних, міжнародних та міських номерів
  • Автоматичний розподіл заявок (дзвінків) у відділі продажів, залежно від пріоритетів, групи товарів чи проекту.
  • Підключення “Віртуального секретаря”
  • Зручний облік спілкування з клієнтами - записи розмов, смс, коментарі до угод
  • Інтеграція з іншими популярними CRM системами для роботи в одній програмі
  • Підвищення конверсії сайту з Кнопкою замовленнядзвінка на сайт-CallCatcher
  • Функції для покращення ефективності продавців