БЕЗКОШТОВНА
КОНСУЛЬТАЦІЯ

Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення

Дякуємо! Ваше звернення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

Інтеграція
SalesDrive & АТС Phonet

Функціональна та доступна українська CRM-система

Отримати консультацію
Інтеграція Телефонії АТС та SalesDrive
Отримати консультацію

Інтеграція
SalesDrive & АТС Phonet

Функціональна та доступна українська CRM-система

Інтеграція Телефонії АТС та SalesDrive
Підключити Айпі-телефонію SIP-телефонію в SalesDrive

SalesDrive — це українська CRM-система, легка як Excel, при цьому з потужним функціоналом сучасної CRM-системи: картка контакту, завдання, воронка продажів, історія спілкування з клієнтом, звіти, права доступу, інтеграція з сайтом, e-mail, телефонією.

Функції інтеграції в розділах CRM SALESDRIVE

  • Дзвінки в історії комунікації контакту
  • Прослуховування запису дзвінка з картки контакту
  • Дзвінок в 1 клік з картки контакту / списку контактів
  • Спливаюче вікно контакту під час дзвінка
  • Створення контакту з дзвінка в 1 клік
  • Дзвінки в історії комунікації заявки
  • Прослуховування запису дзвінка з картки заявки
  • Дзвінок в 1 клік з картки заявки / списку заявок
  • Створення заявки з дзвінка в 1 клік
  • Відстеження пропущених дзвінків
  • Звіти за дзвінками по днях/за часом доби/по менеджерам
  • Список дзвінків
  • Розмежування доступу до дзвінків
  • Направлення дзвінка відповідальному менеджеру
  • Аналітика Call-Tracking (при встановленні різних номерів під різні рекламні кампанії)
  • Відстеження кількості дзвінків, заявок, продажів з кожної рекламної кампанії

Можливості інтеграції з АТС Phonet

Картка контакту при дзвінку в Сейлздрайв SalesDrive

Спливаюча картка контакту

  • При вхідному дзвінку в SalesDrive спливає картка з даними клієнта, і менеджер ще до підняття трубки бачить, хто дзвонить, а також всю інформацію по його заявкам.
  • У разі потреби менеджер може швидко відредагувати дані, додати заявку чи коментарі до дзвінка.
  • При дзвінку від нового клієнта картку контакту можна створити прямо у спливаючому вікні.
Аудіозапис дзвінків, Запис Розмов в SalesDrive

Історія та записи дзвінків у картці клієнта

  • Аудіозаписи всіх вхідних та вихідних розмов з клієнтами автоматично прикріплюються до карток відповідних контактів та заявок.
  • Їх можна прослухати прямо з CRM та переглянути коментарі до дзвінків.
Пропущені Дзвінки в Сейлздрайв

Контроль пропущених дзвінків

  • У CRM SalesDrive легко та просто проконтролювати наявність пропущених дзвінків у компанії завдяки спеціальному інформеру.
  • Також, якщо співробітник не відповів на вхідний дзвінок, йому формується завдання для передзвону, яке знімається автоматично лише коли за пропущеним дзвінком передзвонили.
Набір номера, Click to Call SalesDrive

Набір номера в CRM в один клік

  • У SalesDrive набрати номер можна просто клікнувши на нього мишкою у картці контакту та заявки або у списку контактів, заявок чи дзвінків.
  • Система дозволяє телефонувати як через апаратний, так і програмний IP-телефон (софтфон).
Звіт по Рекламі в Сейлздрайв

Аналітика ефективності рекламних кампаній
(Сall-Tracking)

  • SalesDrive дає більше інструментів для відстеження ефективності Вашого маркетингу та реклами.
  • Прямо в CRM можна побачити аналітику з Call-Tracking (при встановленні різних номерів для різних рекламних компаній), а також скільки онлайн заявок і заявок по телефону принесла кожна рекламна кампанія.
Направлення Дзвінків в Сейлз Драйв

Направлення вхідного дзвінка відповідальному співробітнику

Для економії часу на розподілі викликів, у CRM є можливість направляти вхідні дзвінки безпосередньо на менеджера клієнта.