БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення

Дякуємо! Ваше звернення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

Можливості
віртуальної АТС Phonet

Задачі, можливості та функції бізнес-телефонії, які стають доступні бізнесу,від обліку та запису усіх дзвінків до використання IP-телефонії з CRM

Отримати консультацію

Технології телефонії для сучасних бізнес-задач

Функції Можливості АТС
IP телефон схема

Збільшити продажі та покращити сервіс

Смартфон FMC схема

Організувати гнучку телефонну систему

Дзвінки через ноутбук схема

Побудувати бізнес-процеси у компанії

Можливості Віртуальної АТС Phonet

Контролювати Ефективність роботи з АТС
Телефонія дистанційно Релокація з АТС
Побудувати і Оптимізувати процеси з АТС
АТС для Продажів та CRM
Контроль
Мобільність
Побудова процесів
Клієнти та продажі

Функції Віртуальної АТС

Віртуальна АТС дозволяє записувати та зберігати телефонні розмови з клієнтами для внутрішніх потреб компанії:

  • Перевірка якості консультацій відділів продажу та сервісу
  • Впровадження нових скриптів
  • Точна фіксація всіх нюансів та побажань клієнта щодо замовлення чи технічного завдання
  • Вирішення спірних питань по угодам

Усі дзвінки в компанії - вхідні, вихідні та внутрішні між співробітниками - фіксуються в єдиній історії або журналі компанії. Це відбувається у режимі реального часу.

В АТС є 5 Журналів дзвінків:

  • Загальний для всієї компанії
  • Дзвінки по відділу (групі)
  • Особистий журнал дзвінків співробітника
  • "Потрібно передзвонити" зі списком пропущених дзвінків від клієнтів
  • "Активні", де показано, хто з ким розмовляє зараз.

В АТС можна автоматично налаштувати, хто зі співробітників прийматиме дзвінки, залежно від різних параметрів:

  • графіка роботи (чергування)
  • завантаженості
  • компетентності (пріоритету)

Також для відділу продажу передбачені такі види розподілу дзвінків (заявок) між менеджерами:

  • рівномірне між усіма
  • випадкове
  • додзвон відразу на всіх менеджерів (клієнта отримає той, хто перший зняв трубку).

Phonet допомагає зробити мобільні та міські номери компанії багатоканальними. Це дозволяє:

  • Приймати великий обсяг дзвінків на обмежену кількість номерів.
  • Не втрачати клієнтів через постійні "зайнято" на лінії.

“Вітаю, Ви зателефонували до компанії N. Для зв'язку з відділом продажу, натисніть…”

Голосове привітання та меню або Функція віртуального секретаря дозволяє замінити реальне у напрямках:

  • Автоматизовано вітати клієнта
  • Розподіляти дзвінки по відділах
  • Надавати актуальну інформацію клієнтам у різних випадках (термін проведення ремонтних робіт, зміна робочого часу тощо)

Секретареві потрібно перевести дзвінок на інший відділ? Чи для консультації клієнта потрібна думка ще одного фахівця?

Для цього завдання в АТС є кілька варіантів:

  • "Просте переведення"
  • "Гарантоване переведення" (уточнюємо, а чи може інший фахівець взагалі прийняти цей дзвінок перед тим, як передати клієнта)
  • “Паркування виклику” (ставимо клієнта в режим очікування до з'ясування всієї потрібної інформації).

Ви зможете встановити Callback - автоматичне скидання вхідного дзвінка та автоперезвон.

Функція може застосовуватися не на всі номери компанії, а вибірково.

Кнопка зворотного дзвінка та "ловець лідів" CallCatcher допомагає підвищити конверсію сайту на 55%.
Докладніше

З функцією "Суфлювання" керівник відділу продажів або куратор може підключатися до розмов своїх співробітників та робити підказки, які клієнт не почує.

Це дозволяє швидше навчати новачків та допомагає при складних переговорах.

Легка та зручна міні-CRM від компанії Phonet. Має вбудовану інтеграцію з Віртуальною АТС та безліч корисних функцій.

Докладніше

Для керівників в АТС є 5 Звітів щодо роботи співробітників та завантаженності номерів:

  • Графік співробітників відображає робоче навантаження співробітника у розрізі дня
  • Ефективність співробітників показує, скільки годин і хвилин наговорив співробітник під час робочих дзвінків (як при вхідних, і вихідних) за вибраний період
  • Звіт по співробітникам дає детальне розшифрування за кількісними показниками
  • Вхідні по номерам - показує кількість дзвінків, що надійшли на різні номери компанії
  • Вихідні по номерам - допомагає контролювати та оптимізувати витрати на зв'язок

Кожному співробітнику компанії надається 3-х або 4-х значний внутрішній номер.

Він використовується для:

  • Швидкого зв'язку між колегами, незалежно від того, де вони локально знаходяться (офіс, віддалено, закордоном)
  • Переведення дзвінків клієнта від секретаря на інші відділи / між різними фахівцями при потребі вирішити вузькопрофільне завдання клієнта.
  • Зручної ідентифікації фахівця, коли в компанії багато співробітників / відділів.

Зв'язок у внутрішній телефонній мережі абсолютно безкоштовний.

При вихідних дзвінках Віртуальна АТС автоматично визначає, з якого номера компанії дзвінок буде дешевшим. Завдяки цьому зменшуються ризики зателефонувати з Vodafone на Kyivstar, або до Берліну з номера Варшави.

З Phonet робочі смартфони співробітників можна легко підключити до АТС та внутрішньої корпоративної мережі.

При цьому Ви матимете такий же контроль над комунікаціями, як і з офісними (IP) телефонами.

Для цього використовується:

З Віртуальної АТС Вам доступна функція Голосової пошти.

Тепер клієнт зможе передати важливе повідомлення до компанії, навіть якщо не додзвонився або зателефонував у неробочий час.

При цьому відповідальний співробітник одразу отримає повідомлення про нього на email.

З функцією переадресації навіть якщо співробітник не на робочому місці, він завжди зможе відповісти на дзвінок клієнта.

АТС самостійно перенаправить дзвінок з корпоративного номеру на мобільний телефон.

Дзвінки існуючих клієнтів автоматично направлятимуться на закріплених за ними менеджерів (Прив'язка Клієнт-Співробітник).

Менеджери-куратори добре орієнтуються в особливостях проекту чи угоди клієнта. Це економить час та підвищує якість обслуговування.

Ваші співробітники зможуть відправляти SMS клієнтам від імені компанії прямо з особистого кабінету Віртуальної АТС. Відправка доступна з картки клієнта, списку контактів та журналу дзвінків.

Для активації функції потрібне підключення сервісу TurboSMS.

Для захисту від телефонного спаму або дзвінків від небажаних номерів АТС дозволяє налаштувати індивідуальний “Чорний список” для компанії.

Модулі інтеграцій допомагають об'єднати Віртуальну АТС із Вашою системою. Завдяки цьому вести телефонні переговори, обробляти дзвінки та пропущені заявки можна зручніше та ефективніше.

Дивіться список інтеграцій