Можливості
віртуальної АТС Phonet
Задачі, можливості та функції бізнес-телефонії, які стають доступні бізнесу, від обліку та запису усіх дзвінків до використання IP-телефонії з CRM
Отримати консультаціюВідповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення
Задачі, можливості та функції бізнес-телефонії, які стають доступні бізнесу, від обліку та запису усіх дзвінків до використання IP-телефонії з CRM
Отримати консультаціюВіртуальна АТС дозволяє записувати та зберігати телефонні розмови з клієнтами для внутрішніх потреб компанії:
Усі дзвінки в компанії - вхідні, вихідні та внутрішні між співробітниками - фіксуються в єдиній історії або журналі компанії. Це відбувається у режимі реального часу.
В АТС є 5 Журналів дзвінків:
В АТС можна автоматично налаштувати, хто зі співробітників прийматиме дзвінки, залежно від різних параметрів:
Також для відділу продажу передбачені такі види розподілу дзвінків (заявок) між менеджерами:
Phonet допомагає зробити мобільні та міські номери компанії багатоканальними. Це дозволяє:
“Вітаю, Ви зателефонували до компанії N. Для зв'язку з відділом продажу, натисніть…”
Голосове привітання та меню або Функція віртуального секретаря дозволяє замінити реальне у напрямках:
Секретареві потрібно перевести дзвінок на інший відділ? Чи для консультації клієнта потрібна думка ще одного фахівця?
Для цього завдання в АТС є кілька варіантів:
Ви зможете встановити Callback - автоматичне скидання вхідного дзвінка та автоперезвон.
Функція може застосовуватися не на всі номери компанії, а вибірково.
Кнопка зворотного дзвінка та "ловець лідів" CallCatcher допомагає підвищити конверсію сайту на 55%.
Докладніше
З функцією "Суфлювання" керівник відділу продажів або куратор може підключатися до розмов своїх співробітників та робити підказки, які клієнт не почує.
Це дозволяє швидше навчати новачків та допомагає при складних переговорах.
Легка та зручна міні-CRM від компанії Phonet. Має вбудовану інтеграцію з Віртуальною АТС та безліч корисних функцій.
Докладніше
Для керівників в АТС є 5 Звітів щодо роботи співробітників та завантаженності номерів:
Кожному співробітнику компанії надається 3-х або 4-х значний внутрішній номер.
Він використовується для:
Зв'язок у внутрішній телефонній мережі абсолютно безкоштовний.
При вихідних дзвінках Віртуальна АТС автоматично визначає, з якого номера компанії дзвінок буде дешевшим. Завдяки цьому зменшуються ризики зателефонувати з Vodafone на Kyivstar, або до Берліну з номера Варшави.
З Phonet робочі смартфони співробітників можна легко підключити до АТС та внутрішньої корпоративної мережі.
При цьому Ви матимете такий же контроль над комунікаціями, як і з офісними (IP) телефонами.
Для цього використовується:
З Віртуальної АТС Вам доступна функція Голосової пошти.
Тепер клієнт зможе передати важливе повідомлення до компанії, навіть якщо не додзвонився або зателефонував у неробочий час.
При цьому відповідальний співробітник одразу отримає повідомлення про нього на email.
З функцією переадресації навіть якщо співробітник не на робочому місці, він завжди зможе відповісти на дзвінок клієнта.
АТС самостійно перенаправить дзвінок з корпоративного номеру на мобільний телефон.
Дзвінки існуючих клієнтів автоматично направлятимуться на закріплених за ними менеджерів (Прив'язка Клієнт-Співробітник).
Менеджери-куратори добре орієнтуються в особливостях проекту чи угоди клієнта. Це економить час та підвищує якість обслуговування.
Ваші співробітники зможуть відправляти SMS клієнтам від імені компанії прямо з особистого кабінету Віртуальної АТС. Відправка доступна з картки клієнта, списку контактів та журналу дзвінків.
Для активації функції потрібне підключення сервісу TurboSMS.
Для захисту від телефонного спаму або дзвінків від небажаних номерів АТС дозволяє налаштувати індивідуальний “Чорний список” для компанії.
Модулі інтеграцій допомагають об'єднати Віртуальну АТС із Вашою системою. Завдяки цьому вести телефонні переговори, обробляти дзвінки та пропущені заявки можна зручніше та ефективніше.
Дивіться список інтеграцій