Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення
Зрозуміла CRM для керування воронкою продажів
Pipedrive — зручна зрозуміла CRM яка має багато можливостей, створена спеціалістами з продажу для спеціалістів із продажу.
Обʼєднайте Pipedrive з Phonet і менеджери працюватимуть по-справжньому ефективно, гарантовано відпрацьовуючи кожний дзвінок клієнтів!
Прослуховуйте розмови з клієнтами по телефону прямо в картці Контакту або Угоди Pipedrive, для зʼясування інформації та якості комунікації.
При вхідних дзвінках менеджер побачить спливаюче повідомлення з основною інформацією про клієнта який телефонує, кліком по якому відкриється картка контакту у Pipedrive з детальною інформацією.
Якщо відповідальний менеджер пропустив дзвінок клієнта, то Phonet відразу створить Задачу на дзвінок у Pipedrive, для гарантії дзвінка у відповідь.
Для дзвінка клієнту достатньо клікнути по його номеру телефону у Контакті, Ліді або Угоді в Pipedrive, швидко та зручно.
Вхідні дзвінки можуть відразу направлятися на відповідального по конкретному клієнту менеджера, якщо такий варіант роботи найкращий.
Дивіться з якої саме реклами (слів, банера, посилання) отримали дзвінок клієнта, щоб оптимізувати роботу реклами. Phonet Call-Tracking та CallCatcher у цьому допоможуть. У картці клієнті зберігається повна історія utm-міток для розуміння з якої реклами клієнт звертався раніше.
Налаштування займає 5-10 хвилин, відбувається кількома кліками в кабінеті Phonet, прописанням email’ів співробітників та API-ключа у Pipedrive, і легко може бути зроблена самостійно за інструкцією. Також можна звернутися у підтримку Phonet, якщо виникнуть складнощі, але всі справляються самостійно :)
Ми б оцінили цю інтеграцію на 5 з 5-ти за можливостями та зручністю. Але немає межі досконалості, можете направляти свої побажання сюди :)