БЕЗКОШТОВНА
КОНСУЛЬТАЦІЯ

Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення

Дякуємо! Ваше звернення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

Інтеграція
PIPEDRIVE & АТС Phonet

Зрозуміла CRM для керування воронкою продажів

Отримати консультацію
Можливості інтеграція телефонії з Pipedrive
Отримати консультацію

Інтеграція PIPEDRIVE & АТС Phonet

Зрозуміла CRM для керування воронкою продажів

Можливості інтеграція телефонії з Pipedrive
Опис інтеграції Pipedrive та Phonet

Pipedrive — зручна зрозуміла CRM яка має багато можливостей, створена спеціалістами з продажу для спеціалістів із продажу.

Обʼєднайте Pipedrive з Phonet і менеджери працюватимуть по-справжньому ефективно, гарантовано відпрацьовуючи кожний дзвінок клієнтів!

Функції інтеграції з телефонією в розділах CRM

  • Спливає картка при дзвінку
  • Прослуховування аудіозаписів
  • Дзвінок в 1 клік з картки Контакту
  • Направлення вхідного дзвінка на відповідального
  • Передача utm-міток з дзвінків
  • Створення нової Угоди із дзвінка в 1 клік
  • Дзвінок в 1 клік з картки Угоди
  • Прикріплення аудіозаписів дзвінків в картку Угоди
  • Передача utm-міток з дзвінків
  • Створення нового Ліда із дзвінка в 1 клік
  • Дзвінок в 1 клік з картки Ліда
  • Передача utm-міток з дзвінків

Можливості об'єднання з
ip-телефонією Phonet

Історія та прослуховування аудіозаписів дзвінків в Pipedrive

Історія та прослуховування аудіозаписів дзвінків

Прослуховуйте розмови з клієнтами по телефону прямо в картці Контакту або Угоди Pipedrive, для зʼясування інформації та якості комунікації.

Спливаюча картка контакту в Pipedrive

Спливаюча картка контакту

При вхідних дзвінках менеджер побачить спливаюче повідомлення з основною інформацією про клієнта який телефонує, кліком по якому відкриється картка контакту у Pipedrive з детальною інформацією.

Задачі по пропущеним дзвінкам в Pipedrive

Задачі по пропущеним дзвінкам

Якщо відповідальний менеджер пропустив дзвінок клієнта, то Phonet відразу створить Задачу на дзвінок у Pipedrive, для гарантії дзвінка у відповідь.

Дзвінок одним кліком в Pipedrive

Дзвінок одним кліком

Для дзвінка клієнту достатньо клікнути по його номеру телефону у Контакті, Ліді або Угоді в Pipedrive, швидко та зручно.

Направлення вхідного дзвінка відповідальному менеджеру в Pipedrive

Направлення вхідного дзвінка відповідальному менеджеру

Вхідні дзвінки можуть відразу направлятися на відповідального по конкретному клієнту менеджера, якщо такий варіант роботи найкращий.

UTM-мітки з інформацією по рекламному джерелу в Pipedrive

UTM-мітки з інформацією по рекламному джерелу

Дивіться з якої саме реклами (слів, банера, посилання) отримали дзвінок клієнта, щоб оптимізувати роботу реклами. Phonet Call-Tracking та CallCatcher у цьому допоможуть. У картці клієнті зберігається повна історія utm-міток для розуміння з якої реклами клієнт звертався раніше.

Поширені питання

Налаштування займає 5-10 хвилин, відбувається кількома кліками в кабінеті Phonet, прописанням email’ів співробітників та API-ключа у Pipedrive, і легко може бути зроблена самостійно за інструкцією. Також можна звернутися у підтримку Phonet, якщо виникнуть складнощі, але всі справляються самостійно :)

Ми б оцінили цю інтеграцію на 5 з 5-ти за можливостями та зручністю. Але немає межі досконалості, можете направляти свої побажання сюди :)