БЕЗКОШТОВНА
КОНСУЛЬТАЦІЯ

Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення

Дякуємо! Ваше звернення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

Інтеграція
KeepinCRM & АТС Phonet

Зручна та функціональна українська CRM

Отримати консультацію
Інтеграція KeepinCRM & АТС Phonet
Отримати консультацію

Інтеграція KeepinCRM & АТС Phonet

Зручна та функціональна українська CRM

Інтеграція Телефонії АТС та SalesDrive
KeepinCRM — це українська CRM, яка має все необхідне

KeepinCRM — це українська CRM, яка має все необхідне: Ліди, Клієнти, Угоди, Завдання, Дзвінки, Склад, Фінанси, Документи, Доставки, SMS, готові інтеграції, чати, тригери, виробництво та інше. Оновлення та можливість налаштувати під свої бізнес-процеси дозволить працювати значно ефективніше.

Функції телефонії
в розділах KeepinCRM

  • Спливаюче вікно при дзвінку
  • Дзвінок в 1 клік
  • Історія і аудіозапис дзвінків
  • Направлення вхідного дзвінка на відповідального
  • Створення контрагента з дзвінка
  • Створення угоди із дзвінка
  • Дзвінок в 1 клік
  • Історія і аудіозапис дзвінків
  • Журнал всіх дзвінків
  • Прослуховування аудіозаписів дзвінків
  • Фільтр і розмежування доступу до дзвінків
  • Статистичні звіти по дзвінкам

Можливості інтеграції з АТС Phonet

Спливаюче вікно при дзвінку

Спливаюче вікно при дзвінку

  • При вхідному або вихідному дзвінку з’являється міні вікно з короткою інформацією по контрагенту, яке можна розширити та додати більше інформації.
  • Додатково відображається іконка важливості клієнта, тип контрагента (лід або клієнта), номер на який він телефонує та його фото з KeepinCRM.
Робота з Угодами, Завданнями, нотатками у спливаючому вікні

Робота з Угодами, Завданнями, нотатками у спливаючому вікні

  • Спливаюче вікно можна відкрити, щоб відразу при розмові створити угоду, завдання або нотатку. Також можна завершити завдання, перейти у відкриті угоди або перемістити вікно, щоб було зручно користуватись інтерфейсом.
  • Якщо паралельно надходить декілька дзвінків, то вікна групуються для зручності.
Детальна історія дзвінків

Детальна історія дзвінків

  • Всі дзвінки групуються в спеціальному розділі, з можливістю прослуховування, фільтрації, створення ліда.
  • Є налаштування прав доступу до розділу, до прослуховування
Дзвінок кліком

Дзвінок кліком

  • Телефонувати кліком можна з картки Ліда, Клієнта, Угоди, Завдання, Підрядника, Постачальника, розділу Дзвінки.
Направлення вхідного дзвінка на відповідального

Направлення вхідного дзвінка на відповідального

  • Якщо картка клієнта вже створена в KeepinCRM і в ній вказано відповідального, то вхідний дзвінок від клієнта буде автоматично направлений на відповідального співробітника.
Статистика дзвінків

Статистика дзвінків

Щоб проаналізувати результати роботи по дзвінках необхідна інформативна статистика, тому в KeepinCRM було реалізовано 6 різнопланових графіків за допомогою яких можна приймати рішення.

Поширені питання

Налаштування інтеграції просте, його можна виконати орієнтовно за 10 хвилин самостійно по інструкції.
Якщо в процесі налаштування виникнуть складнощі, то можна звернутись в підтримку Phonet.

Не потрібно, інтеграція входить у вартість розширеного тарифу.

Так, в KeepinCRM можна налаштувати тригери, які будуть враховувати активні угоди, завдання та інші додаткові параметри.