FMC PHONET Мобільна
IP-телефонія
Всі можливості IP-телефонії (Віртуальної АТС) доступні
на мобільному телефоні співробітників
Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення
Всі можливості IP-телефонії (Віртуальної АТС) доступні
на мобільному телефоні співробітників
Всі можливості IP-телефонії (Віртуальної АТС) доступні
на мобільному телефоні співробітників
FMC (від англ. Fixed Mobile Convergence - об'єднання фіксованого та мобільного зв'язку) — це послуга, яка була розроблена для підключення до єдиної телефонії компанії співробітників, які використовують корпоративні мобільні телефони та працюють "поза офісом" (на виїздах, переговорах, закупівлях, у рейсах).
Співробітника підключено до IP-телефонії у різних регіонах України
Усі дзвінки з мобільних проходять через АТС та записуються
Скорочення витрат на вихідні дзвінки в межах компанії
З FMC PHONET співробітник з мобільним телефоном може спілкуватись з клієнтами через загальні корпоративні або індивідуальні робочі номери.
У журналах дзвінків Віртуальної АТС Phonet тепер відображатимуться також вхідні та вихідні дзвінки працівників на виїздах
Всі робочі дзвінки мобільних співробітників записуються у Вашій АТС / CRM, їх може переслухати як співробітник, так і керівник
Тепер Ви бачитимете повну аналітику комунікацій Ваших співробітників, навіть якщо вони часто працюють «поза офісом»
Тепер вхідні дзвінки від клієнтів та переведені дзвінки від колег на внутрішні номери, співробітники зможуть приймати навіть на виїздах
Клієнт може швидко зв'язатися зі «своїм» менеджером для вирішення питань щодо угод, навіть якщо менеджер перебуває за межами офісу
Завдяки FMC кожна телефонна розмова співробітника з клієнтом зафіксується та збережеться у картці контакту або угоди у Вашій CRM
* Працює тільки для вхідних дзвінків. Завжди потрібний вільний зовнішній номер (лінія), з якого відбудеться переадресація (додзвін) на мобільний номер працівника.
Вартість переадресації залежить від типу номера (міський або мобільний), з якого виконуватиметься переадресація на мобільний.
* Працює тільки для вхідних дзвінків. Завжди потрібний вільний зовнішній номер (лінія), з якого відбудеться переадресація (додзвон) на мобільний номер працівника.
Вартість переадресації залежить від типу номера (міський або мобільний), з якого виконуватиметься переадресація на мобільний.
Корпоративне рішення для мобільної IP-телефонії
95 грн / міс.
за 1 FMC-трубку
Підключається разом з
послугою Phonet
від800 грн / міс.
за пакет
Забезпечується підключення та всі функції Віртуальної АТС для мобільного телефону
95 грн / міс.
за 1 FMC-трубку
Корпоративний 50
75 грн / міс.
за 1 FMC-трубку
Корпоративний 100
100 грн / міс.
за 1 FMC-трубку
Поточні мобільні номери оператора Lifecell можна легко підключити до послуги FMC Lifecell, від операторів Vodafone та Kyivstar – до FMC 3Mob.
Для забезпечення кращої якості зв'язку, номери Vodafone та Kyivstar можуть бути мігровані на Lifecell і підключені до послуги FMC Lifecell.
Якщо за корпоративними правилами клієнти не повинні дзвонити співробітникам напряму, то для додзвону клієнт набирає загальний номер компанії, і потім його переключають на потрібного менеджера.
У випадку, якщо пряме з'єднання дозволяється, клієнт може набирати індивідуальний корпоративний номер, закріплений за співробітником.
При підключенні будь-яких мобільних телефонів/смартфонів до Віртуальної АТС за технологією FMC, вхідні та вихідні розмови автоматично записуватимуться та фіксуватимуться в Журналах дзвінків.
Додаткова активація функції не потрібна.
Спочатку всі дзвінки фіксуватимуться у Вашій Віртуальній АТС. Після налаштування інтеграції з CRM* (можете зробити самостійно або за допомогою спеціаліста технічної підтримки Phonet) всі дзвінки передаються, фіксуються та доступні до прослуховування в CRM-системі.
*Уточнюйте можливості інтеграції Віртуальної АТС Phonet із Вашою CRM у наших експертів телефонії.
Якщо за правилами компанії клієнти повинні знати лише загальні корпоративні номери, при наборі з FMC-трубки у клієнта відобразиться загальний номер компанії (з сайту). Якщо можливе пряме з'єднання за окремим номером, закріпленим за співробітником, то при дзвінку з FMC-трубки у клієнта відобразиться цей індивідуальний номер.
При дзвінку на FMC-трубку на екрані мобільного телефону Ви бачитимете вхідний номер, як від нового, так і існуючого клієнта.
Щоб бачити ім'я дзвінка, збережіть його номер у контактах телефону.
При цьому в АТС та CRM-системі компанії цей дзвінок разом з записом розмови буде відображено в журналі дзвінків компанії. Також у журналі Ви побачите ім'я та прізвище контакту, з яким відбулася розмова, якщо така інформація була занесена до АТС та CRM-системи раніше.