БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення

Дякуємо! Ваше звернення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

FMC PHONET Мобільна
IP-телефонія

Всі можливості IP-телефонії (Віртуальної АТС) доступні
на мобільному телефоні співробітників

Отримати консультацію

Доступність в тарифах АТС

Компанія

Корпорація

FMC ФМС Мобільна IP-телефонія, Айпі телефонія для Мобільного телефону

FMC PHONET Мобільна
IP-телефонія

CRM от Phonet Фонет

Всі можливості IP-телефонії (Віртуальної АТС) доступні
на мобільному телефоні співробітників

Отримати консультацію

Доступність в тарифах

Компанія

Корпорація

Підключити Айпі-телефонію на Мобільний, FMC Phonet

FMC (від англ. Fixed Mobile Convergence - об'єднання фіксованого та мобільного зв'язку) — це послуга, яка була розроблена для підключення до єдиної телефонії компанії співробітників, які використовують корпоративні мобільні телефони та працюють "поза офісом" (на виїздах, переговорах, закупівлях, у рейсах).

Переваги FMC

Інтеграція АТС з CRM

IP-телефонія
доступна скрізь

Співробітника підключено до IP-телефонії у різних регіонах України

Контроль роботи в АТС Phonet Фонет

Контроль дзвінків працівників

Усі дзвінки з мобільних проходять через АТС та записуються

Безкоштовна CRM

Економія на зв'язку зі співробітниками

Скорочення витрат на вихідні дзвінки в межах компанії

FMC + Віртуальна АТС. Як це працює?

З FMC PHONET співробітник з мобільним телефоном може спілкуватись з клієнтами через загальні корпоративні або індивідуальні робочі номери.

Вихідні Дзвінки в ФМС FMC Схема

Вихідні дзвінки із ЗАГАЛЬНИХ номерів компанії

Якщо клієнти повинні знати тільки загальні корпоративні номери, система налаштовується таким чином:

  • Співробітники можуть дзвонити з FMC-трубок, при цьому клієнтам відобразяться загальні номери компанії;
  • Додатково Віртуальна АТС може здійснювати дзвінок за найвигіднішим тарифом (на міські номери - з міського номера, на Kyivstar - з Kyivstar, на Vodafone - з номера Vodafone, на Lifecell – з Lifecell).
Вхідні Дзвінки в ФМС FMC Схема

Вхідні дзвінки на ЗАГАЛЬНІ номери компанії

Якщо клієнти повинні дзвонити лише на єдині номери компанії, а потім дзвінки розподіляються на співробітників, то:

  • FMC-трубкам присвоюються внутрішні номери співробітників (наприклад, 201, 202, 203 і т.д.), які відображаються в журналі дзвінків компанії;
  • при дзвінку клієнта на загальний корпоративний номер, Віртуальна АТС направляє дзвінок на потрібного співробітника відповідно до сценарію.
Вихідні Дзвінки в ФМС FMC Персональні

Вхідні дзвінки на ПЕРСОНАЛЬНІ номери працівників

Якщо за специфікою роботи важливо, щоб клієнт міг зв'язатися безпосередньо зі співробітником компанії «поза офісом» за окремим номером, то:

  • За менеджером та його FMC-трубкою закріплюється індивідуальний мобільний номер, набираючи який клієнт одразу з'єднується зі співробітником;
  • Вхідний дзвінок буде зафіксовано та записано в IP-телефонії (Віртуальній АТС).
Вхідні Дзвінки в ФМС FMC Персональні

Вихідні дзвінки клієнтам з ПЕРСОНАЛЬНИХ номерів працівників

У разі закріплення індивідуального номеру співробітник дзвонить зі своєї FMC-трубки, при цьому клієнту відображається його особистий корпоративний номер, на який клієнт може йому згодом додзвонитися.

Вихідні дзвінки із ЗАГАЛЬНИХ номерів компанії

Вихідні Дзвінки в ФМС FMC Схема

Якщо клієнти повинні знати тільки загальні корпоративні номери, система налаштовується таким чином:

  • Співробітники можуть дзвонити з FMC-трубок, при цьому клієнтам відобразяться загальні номери компанії;
  • Додатково Віртуальна АТС може здійснювати дзвінок за найвигіднішим тарифом (на міські номери - з міського номера, на Kyivstar - з Kyivstar, на Vodafone - з номера Vodafone, на Lifecell – з Lifecell).

Вхідні дзвінки на ЗАГАЛЬНІ номери компанії

Вхідні Дзвінки в ФМС FMC Схема

Якщо клієнти повинні дзвонити лише на єдині номери компанії, а потім дзвінки розподіляються на співробітників, то:

  • FMC-трубкам присвоюються внутрішні номери співробітників (наприклад, 201, 202, 203 і т.д.), які відображаються в журналі дзвінків компанії;
  • при дзвінку клієнта на загальний корпоративний номер, Віртуальна АТС направляє дзвінок на потрібного співробітника відповідно до сценарію.

Вхідні дзвінки на ПЕРСОНАЛЬНІ номери працівників

Вихідні Дзвінки в ФМС FMC Персональні

Якщо за специфікою роботи важливо, щоб клієнт міг зв'язатися безпосередньо зі співробітником компанії «поза офісом» за окремим номером, то:

  • За менеджером та його FMC-трубкою закріплюється індивідуальний мобільний номер, набираючи який клієнт одразу з'єднується зі співробітником;
  • Вхідний дзвінок буде зафіксовано та записано в IP-телефонії (Віртуальній АТС).

Вихідні дзвінки клієнтам з ПЕРСОНАЛЬНИХ номерів працівників

Вхідні Дзвінки в ФМС FMC Персональні

У разі закріплення індивідуального номеру співробітник дзвонить зі своєї FMC-трубки, при цьому клієнту відображається його особистий корпоративний номер, на який клієнт може йому згодом додзвонитися.

Агентства
нерухомості

Логістичні
компанії

Торгові
компанії

Агрохолдинги та агротрейдери

Відділи продажів
та закупівель

Відділи виїзної
підтримки

Ключові можливості послуги FMC 
та IP АТС PHONET

Журнал Історія Дзвінків в АТС Phonet Фонет

Журнал
дзвінків компанії

У журналах дзвінків Віртуальної АТС Phonet тепер відображатимуться також вхідні та вихідні дзвінки працівників на виїздах

Запис Розмов Дзвінків в АТС Phonet Фонет

Аудіозаписи
телефонних розмов

Всі робочі дзвінки мобільних співробітників записуються у Вашій АТС / CRM, їх може переслухати як співробітник, так і керівник

Звіти Аналітика а в АТС Phonet Фонет

Аналітика
та звіти за дзвінками

Тепер Ви бачитимете повну аналітику комунікацій Ваших співробітників, навіть якщо вони часто працюють «поза офісом»

Переведення Дзвінка Розподіл Дзвінків в АТС Phonet Фонет

Переведення та
розподіл дзвінків

Тепер вхідні дзвінки від клієнтів та переведені дзвінки від колег на внутрішні номери, співробітники зможуть приймати навіть на виїздах

Направлення Дзвінка в АТС

З'єднання зі «своїм»
менеджером

Клієнт може швидко зв'язатися зі «своїм» менеджером для вирішення питань щодо угод, навіть якщо менеджер перебуває за межами офісу

Налаштувати Інтеграцію Телефонії з CRM в АТС Phonet Фонет

Інтеграція
з Вашою CRM-системою

Завдяки FMC кожна телефонна розмова співробітника з клієнтом зафіксується та збережеться у картці контакту або угоди у Вашій CRM

Порівняйте FMC та інші рішення на ринку

Основні функції

FMC

Софтфон на
мобільному

Переадресація
на мобільний *

Звичайний
мобільний

Працює без наявності Wi-Fi
Запис дзвінків в АТС (і CRM-системі)
Фіксація всіх дзвінкі в компанії в журналі дзвінків АТС (і CRM-системі)
Клієнт може зателефонувати на прямий зовнішній номер співробітника
Дзвінки за короткими внутрішніми 3-х значними номерами між працівниками
Переведення дзвінка на короткий внутрішній 3-х значний номер
При вихідному дзвінку клієнту відображається загальний номер компанії
При вихідному дзвінку клієнту відображається номер телефону співробітника

* Працює тільки для вхідних дзвінків. Завжди потрібний вільний зовнішній номер (лінія), з якого відбудеться переадресація (додзвін) на мобільний номер працівника.
Вартість переадресації залежить від типу номера (міський або мобільний), з якого виконуватиметься переадресація на мобільний.

Основні функції

FMC

Софтфон на мобільному
Переадресація
на мобільний *
Звичайний мобільний
Працює без наявності Wi-Fi
Запис дзвінків в АТС (і CRM-системі)
Фіксація всіх дзвінкі в компанії в журналі дзвінків АТС (і CRM-системі)
Клієнт може зателефонувати напрямий зовнішній номер співробітника
Дзвінки за короткими внутрішніми 3-х значними номерами між співробітниками
Переведення дзвінка на короткий внутрішній 3-х значний номер
При вихідному дзвінку клієнту відображається загальний номер компанії
При вихідному дзвінку клієнту відображається номер телефону співробітника

* Працює тільки для вхідних дзвінків. Завжди потрібний вільний зовнішній номер (лінія), з якого відбудеться переадресація (додзвон) на мобільний номер працівника.
Вартість переадресації залежить від типу номера (міський або мобільний), з якого виконуватиметься переадресація на мобільний.

Тарифи FMC Phonet

FMC Phonet

Корпоративне рішення для мобільної IP-телефонії

95 грн / міс.
за 1 FMC-трубку

  • Вихідні дзвінки забезпечуються через номери Lifecell, підключені до Віртуальної АТС
  • Підключення до Phonet безкоштовно
Підключити послугу
Номер Лайфсел Lifecell

Тариф Lifecell

Підключається разом з
послугою Phonet

від800 грн / міс.
за пакет

  • Активація до 10 FMC-трубок в мін. пакеті
  • Вартість підключення – 1 100 грн
  • Безкоштовно в пакеті – від 600 хвилин

FMC Phonet

Забезпечується підключення та всі функції Віртуальної АТС для мобільного телефону

95 грн / міс.
за 1 FMC-трубку

  • Вихідні дзвінки через номери 3Mob або номери інших операторів, підключених до АТС
  • Підключення до Phonet безкоштовно
Підключити послугуБільше інформіції
Номер 3Моб Тримоб Mob

Тарифи 3Mob

Корпоративний 50

50 грн / міс.
за 1 FMC-трубку

  • 1500 хв. безкоштовно на вихідні дзвінки, вкл. внутрішню корпоративну мережу
  • від 3 користувачів

Корпоративний 100

100 грн / міс.
за 1 FMC-трубку

  • 4500 хв. безкоштовно на вихідні дзвінки, вкл. внутрішню корпоративну мережу
  • від 3 користувачів
Більше інформіції

Поширені питання

Якщо співробітник, перебуваючи на виїзді або у відрядженні, використовує лише корпоративний мобільний телефон, підключений до загальної телефонії компанії за технологією FMC, всі його вихідні дзвінки будуть зафіксовані та записані у Віртуальній АТС (і Вашій CRM).

Якщо за корпоративними правилами клієнти не повинні дзвонити співробітникам напряму, то для додзвону клієнт набирає загальний номер компанії, і потім його переключають на потрібного менеджера.

У випадку, якщо пряме з'єднання дозволяється, клієнт може набирати індивідуальний корпоративний номер, закріплений за співробітником.

При підключенні будь-яких мобільних телефонів/смартфонів до Віртуальної АТС за технологією FMC, вхідні та вихідні розмови автоматично записуватимуться та фіксуватимуться в Журналах дзвінків.

Додаткова активація функції не потрібна.

Спочатку всі дзвінки фіксуватимуться у Вашій Віртуальній АТС. Після налаштування інтеграції з CRM* (можете зробити самостійно або за допомогою спеціаліста технічної підтримки Phonet) всі дзвінки передаються, фіксуються та доступні до прослуховування в CRM-системі.

*Уточнюйте можливості інтеграції Віртуальної АТС Phonet із Вашою CRM у наших експертів телефонії.

Якщо за правилами компанії клієнти повинні знати лише загальні корпоративні номери, при наборі з FMC-трубки у клієнта відобразиться загальний номер компанії (з сайту). Якщо можливе пряме з'єднання за окремим номером, закріпленим за співробітником, то при дзвінку з FMC-трубки у клієнта відобразиться цей індивідуальний номер.

При дзвінку на FMC-трубку на екрані мобільного телефону Ви бачитимете вхідний номер, як від нового, так і існуючого клієнта.

Щоб бачити ім'я дзвінка, збережіть його номер у контактах телефону.

При цьому в АТС та CRM-системі компанії цей дзвінок разом з записом розмови буде відображено в журналі дзвінків компанії. Також у журналі Ви побачите ім'я та прізвище контакту, з яким відбулася розмова, якщо така інформація була занесена до АТС та CRM-системи раніше.