FMC - Мобільна IP-телефонія

Всі можливості IP-телефонії (Віртуальної АТС)
доступні на мобільному телефоні співробітників

Отримати консультацію

FMC (від англ. Fixed Mobile Convergence позначає об'єднання фіксованого та мобільного зв'язку) — це послуга, яка була розроблена для підключення співробітників, які використовують в основному корпоративні мобільні телефони та працюють «поза офісом» (на виїздах, переговорах, закупівлях, у рейсах) до єдиної телефонії компанії.

Переваги FMC
IP-телефонія доступна скрізь

IP-телефонія
доступна скрізь

  • Співробітник на зв'язку з усіма
    можливостями IP-телефонії
    у будь-якій точці України
Контроль дзвінків мобільних працівників

Контроль дзвінків
мобільних працівників

  • Усі дзвінки проходять через
    Віртуальну АТС та
    записуються
Економія на зв'язку зі співробітниками «поза офісом»

Економія на зв'язку зі
співробітниками «поза офісом»

  • Скорочення витрат на зв'язок,
    тому що розмови всередині
    компанії безкоштовні

FMC - довгоочікувана технологія
для бізнес-зв'язку в Україні

Технологія FMC прийшла з західного ринку великих корпорацій і завдяки проектам компанії Phonet з операторами зв'язку стала доступною для малого та середнього та середнього бізнесу в Україні.

FMC Phonet – це зручний спосіб організувати IP-телефонію компанії на мобільних телефонах або підключити смартфони кількох співробітників у загальну корпоративну мережу. З усіма можливостями віртуальної АТС.

З нею телефони за фактом перетворюються на IP-смартфони та IP-мобільні навіть без інтернету.

FMC Phonet
FMC + ВІРТУАЛЬНА АТС
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?
З FMC PHONET співробітник з мобільним телефоном, навіть працюючи поза офісом,
стає частиною єдиної телефонії компанії
Гнучка в налаштуванні, згідно з політикою компанії

Переваги FMC Phonet
для бізнесу з різних галузей
Завдяки тому, що співробітники «поза офісом» – менеджери, технічні фахівці, регіональні та торгові представники, агенти – можуть легко приймати та здійснювати дзвінки і при цьому всі дзвінки будуть зафіксовані та записані у Віртуальній АТС та Вашій CRM
FMC Phonet – найкраще рішення для:
Агентства нерухомості
Агентства нерухомості
Логістичні компанії
Логістичні компанії
Торгові компанії
Торгові компанії
Агрохолдинги та агротрейдери
Агрохолдинги та агротрейдери
Відділи продажів та закупівель
Відділи продажів та закупівель
Відділи виїзної підтримки
Відділи виїзної підтримки
Ключові можливості IP АТС PHONET
під час використання послуги FMC
З FMC Phonet співробітники «поза офісом» будуть включені в загальну
телефонію та бізнес-процеси компанії
Журнал дзвінків компанії

Журнал дзвінків
компанії

  • У журналах дзвінків Віртуальної АТС Phonet тепер відображатимуться також вхідні та вихідні дзвінки співробітників на виїздах та у відрядженнях
Аудіозаписи телефонних розмов

Аудіозаписи
телефонних розмов

  • Всі телефонні розмови мобільних співробітників записуються у Вашій АТС
    (і CRM), і їх може переслухати як сам співробітник, так і його керівник
Аналітика та звіти за дзвінками

Аналітика та звіти
за дзвінками

  • Тепер Ви бачитимете повну аналітичну картину комунікацій Ваших співробітників, навіть якщо вони
    часто працюють «поза офісом»
Переведення та розподіл дзвінків

Переведення та
розподіл дзвінків

  • Тепер вхідні дзвінки від клієнтів та переведені дзвінки від колег на внутрішні 3-х значні номери, співробітники зможуть приймати навіть на виїздах
З'єднання зі «своїм» менеджером

З'єднання зі «своїм»
менеджером

  • Тепер клієнт може швидко зв'язатися зі «своїм» менеджером для вирішення питань щодо угод, навіть якщо менеджер перебувати за межами офісу
Інтеграція з Вашою CRM-системою

Інтеграція з Вашою
CRM-системою

  • Завдяки FMC кожну розмову по телефону Ваших співробітників з клієнтами зафіксуєшся та запишешся у картці клієнта або угоди у Вашій CRM

Зв'яжіться з нами
та обов'язково запитайте чек-лист для організації рішення FMC
у нашого експерта телефонії

ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Порівняйте FMC та інші рішення на ринку
FMC Софтфон
на мобільному
Переадресація на мобільний * Звичайний мобільний
Працює без наявності Wi-Fi + - + +
Запис дзвінків в АТС
(і CRM-системі)
+ + +/- -
Фіксація всіх дзвінків
компанії в журналі дзвінків АТС
(і CRM-системі)
+ + +/- -
Клієнт може зателефонувати на прямий зовнішній номер співробітника + + +/- +
Дзвінки за короткими
внутрішніми 3-х значними номерами
між співробітниками
+ + +/- -
Переведення дзвінка на короткий внутрішній 3-х значний номер + + + -
При вихідному дзвінку клієнту відображається загальний номер компанії. + + - -
При вихідному дзвінку клієнту
відображається
номер телефону співробітника
+ + - +

* Працює тільки для вхідних дзвінків. Завжди потрібний вільний зовнішній номер (лінія), з якого відбудеться переадресація (додзвон) на мобільний номер працівника.

Вартість переадресації залежить від типу номера (міський або мобільний), з якого виконуватиметься переадресація на мобільний.

Тарифи
FMC Phonet для GSM
(Phonet + Lifecell)

FMC Phonet

Корпоративне рішення
для мобільної IP-телефонії

65 грн/міс. за 1 FMC-трубку

  • Вихідні дзвінки забезпечуються через номери
    Lifecell, підключені до Віртуальної АТС
  • Підключення до Phonet безкоштовно
ПІДКЛЮЧИТИ ПОСЛУГУ

Єдина мережа FMC

Пакети зв'язку від Lifecell,
що підключаються разом з послугою Phonet

від
800 грн/міс. за пакет

  • Активація до 10 FMC-трубок за хв. пакеті
  • Вартість підключення – 1 100 грн
  • Безкоштовно в пакеті – від 600 хвилин
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ТАРИФИ

Тарифи
FMC Phonet для GSM
(Phonet + 3Mob)

FMC Phonet

Забезпечується підключення
та всі функції Віртуальної АТС
для мобільного телефону

65 грн/міс. за 1 FMC-трубку

Підключення та активація безкоштовно
ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ

Пакети зв'язку 3Mob

(підключаються на вибір разом з послугою)
Корпоративний 50
50 грн/міс. за 1 FMC-трубку
1500 безкоштовних хвилин на вихідні дзвінки,
включаючи внутрішню корпоративну мережу
Від 3 користувачів

Корпоративний 100
100 грн/міс. за 1 FMC-трубку
4500 безкоштовних хвилин на вихідні дзвінки,
включаючи внутрішню корпоративну мережу
Від 3 користувачів

Звертайтесь до наших експертів для розробки
індивідуального проекту

ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Поширені запитання
0 800 218 500 безкоштовно по Україні