БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення

Дякуємо! Ваше звернення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

CallCatcher
- Callback Віджет

Встановіть кнопку зворотного дзвінка на сайт
і збільшіть кількість заявок на +55%

отримати безкоштовно
Call-Catcher, Колбек Віджет, Кнопка на сайт від Фонет

+55%

клієнтів з сайту*

100%

аналітика реклами**

0₴

вартість назавжди***

*Вказано можливе збільшення кількості звернень із сайту. **CallCatcher передає дані в GA за рекламним джерелом відвідувача сайту, який замовив дзвінок.
***CallCatcher надається безкоштовно у тарифному плані АТС “Компанія” та вище.

CallCatcher
- Callback Віджет

Встановіть кнопку зворотного дзвінка на сайт і збільшіть кількість заявок на +55%

Волонтерам Безкоштовно, Бізнесу по Акції*

+55%

клієнтів з сайту*

100%

аналітика реклами**

0₴

вартість назавжди***

*Вказано можливе збільшення кількості звернень із сайту. **CallCatcher передає дані в GA за рекламним джерелом відвідувача сайту, який замовив дзвінок. ***CallCatcher надається безкоштовно у тарифному плані АТС “Компанія” та вище.

Підключити Кнопку Дзвінка для Сайту

CallCatcher — це Кнопка замовлення зворотного дзвінка від Phonet, яка автоматично протягом 20-30 секунд з'єднує відвідувача сайту з консультантом. Має планування дзвінка для неробочого часу. Завдяки яскравому дизайну, індивідуальній адаптації та спеціальним алгоритмам віджет збільшує конверсійність сайту.

Автоматична Callback платформа Phonet для сайту та продажів

Callback Платформа Фонет
Замовити Дзвінок на сайті

Автоматичний перезвін клієнту через 20 секунд

Функція Передзвоніть мені

Функція
“Зателефонуйте у вказаний час”

Адаптація Кнопки Дзвінка, Кнопки Виклику

Адаптація віджету зворотного дзвінка під сайт

Дзвінки через ноутбук схема

Інтеграції: АТС, CRM, Google Analytics, Facebook

Які задачі вирішує кнопка зв'язку  CallCatcher?

Для
маркетингу

Для маркетингу

  • Збільшення лідів
  • Поліпшення конверсії сайту та користувацького досвіду
  • Відстеження дзвінків у Аналітиці

Для
продажу

Для продажу

  • Швидке відпрацювання гарячих лідів
  • Можливість планування дзвінка клієнтом
  • Історія та Запис розмови в АТС та CRM

Для
клієнта

Для клієнта

  • Економія коштів на дзвінок
  • Швидке з'єднання з консультантом
  • Можливість замовити дзвінок у неробочий час

Можливості та функції зворотного дзвінка CallCatcher

Малий і Великий Віджет Зворотного Дзвінка

Версії Віджета

Наш колбек віджет представлений в розширеному (з кнопкою дзвінка і поп-апом) і компактному варіантах на вибір.

Має кілька мовних версій: українська, російська, англійська, польська, румунська та арабська.

Ловець лідів Фонет

Розумний ловець лідів

Це спливаючий поп-ап CallCatcher з пропозицією передзвонити.

Він оптимізований під поведінку відвідувача і з'являється, коли хоче закрити Ваш сайт і перейти на сайт конкурентів. Також ефективний з нерішучими клієнтами.

Дизайн CallCatcher

Інтеграція з CallCatcher

Зворотний дзвінок в АТС

Інтеграція з АТС Phonet

Платформа Зворотного дзвінка (колбек) інтегрована з АТС Phonet та показує:

Вигідні тарифи зворотного
дзвінка CallCatcher

Без АТС

Freemium

Безкоштовний варіант
отримати більше клієнтів
з Вашого сайту

Безкоштовно
Підключити

Всі
функції
АТС

Inservice

Зворотній дзвінок для сайту повністю інтегрований з Віртуальною АТС

В Тарифі

Доступність в тарифах ATC

Компанія

Корпорація

Підключити

Поширені питання

У неробочі години клієнти можуть вибрати конкретний час, коли вони хотіли б поговорити з консультантом. Коли він настане, CallCatcher автоматично здійснить ініціацію дзвінка, Вам залишиться лише підняти слухавку та дочекатися з'єднання.

Таким чином Ви зможете автоматично дзвонити клієнтам у зручний для них час без встановлення додаткових нагадувань.

Дзвінки, замовлені через Кнопку зв'язку, можна візуально відрізнити у Журналі дзвінків АТС за спеціальною блакитною лейбою “call-catcher”.

Також для зручності їх можна відфільтрувати за періодом. Для цього:

1) Зайдіть у розділ "Дзвінки" - "Додаткові фільтри".

2) Визначте період, за який хочете подивитись кількість зворотних дзвінків

3) У фільтрі за Мітками виберіть CallCatcher та натисніть “Застосувати

Маркетингова інформація - це сторінка, на якій був замовлений дзвінок, utm-мітки, referrer, gclid, ip-адреса, розташування та браузер клієнта.
Вона передається при кожному замовленні дзвінка з CallCatcher і переглянути її можна в:

- Журналі дзвінків (при наведенні на рядок дзвінка з правого боку підсвічуються іконки, у тому числі з “Інформацією про перехід”)
- Картці клієнта (розділ “Історія комунікації”)

Так. Мобільна версія віджету пропрацьована як під робочий, так і під неробочий час. Таким чином, клієнт може наперед замовити дзвінок консультанта, який зв'яжеться з ним у робочі години.

Ми адаптували віконце віджету під будь-які мобільні пристрої, зробивши його зручним для користування. За це ми отримали оцінку «Відмінно!» від Google як mobile-friendly додаток до сайту!

CallCatcher працює з SalesDrive, amoCRM, Bitrix24, Creatio (BPM online Terrasoft), 1С, МійСклад, SugarSRM, SuiteCRM, OneBox, Tallanto та іншими CRM.