БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення

Дякуємо! Ваше звернення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

Інтеграція
KEYCRM & АТС Phonet

Допомагайте покупцям інтернет-магазину по телефону

Отримати консультацію
Можливості інтеграція телефонії з KeyCRM
Отримати консультацію

Інтеграція KEYCRM & АТС Phonet

Допомагайте покупцям інтернет-магазину по телефону

Можливості інтеграція телефонії з KeyCRM
Опис інтеграції KeyCRM та Phonet

KeyCRM — українська CRM з можливістю вести усю комунікацію з клієнтами Вашого бізнесу в одному вікні (офіційні інтеграції з Інстаграм, Вайбер, Телеграм), а тарифікація тільки за заявки/замовлення, без оплати за кількість працівників у CRM.

Функції інтеграції з телефонією в розділах CRM

  • Журнал всіх дзвінків
  • Можливість прослухати аудіо запис дзвінка
  • Направлення дзвінка на відповідального менеджера
  • Дзвінок в 1 клік з журналу дзвінків
  • Дзвінок в 1 клік з картки покупця або списку
  • Спливаюча картка покупця при дзвінку
  • Створення картки покупця із дзвінка в 1 клік
  • Дзвінок в 1 клік з картки замовлення
  • Створення замовлення із дзвінка в 1 клік

Можливості інтеграції з АТС Phonet

Спливаюча картка Покупця в KeyCRM

Спливаюча картка Покупця

Дізнайтеся, хто вам телефонує, якщо номер вже є в системі, або створюйте картку заявки/запису в один клік, якщо ви спілкуєтеся з новим клієнтом.

Створення замовлення під час дзвінка в KeyCRM

Створення Замовлення під час дзвінка

Інтерфейс KeyCRM дозволяє прямо у вікні дзвінка створити замовлення чи запис на послугу та відправити його в обробку відповідно до воронки. Можливість робити допродаж, уточнювати деталі відправлення чи додавати спільні послуги.

Набір номера в KeyCRM кліком

Набір номера в один клік

Кліком по іконці поряд з номером телефону у картці покупця, замовленні та журналі дзвінків, можна зручно телефонувати для узгодження деталей замовлення.

Історія дзвінків в KeyCRM

Історія дзвінків

В окремому вікні KeyCRM зберігає всю історію дзвінків - від дня і часу, до запису розмови. Нічого не буде втрачено, а у разі форс-мажорів ви завжди зможете переслухати гострі моменти та швидко вирішувати конфлікти.

Направлення вхідного дзвінка відповідальному співробітнику в KeyCRM

Направлення вхідного дзвінка відповідальному співробітнику

Вхідний дзвінок від покупця по якому раніше була створена картка може бути автоматично направлений відповідальному менеджеру, вказаному у його картці.

Поширені питання

KeyCRM – українська CRM, що підходить як для ecommerce, так і для послуг завдяки своїм універсальним можливостям.

Ні. Один тариф в KeyCRM працює для усієї команди, незалежно від кількості персоналу в вашої компанії.

Ні. Модуль телефонії в СRM входить до загального тарифу KeyCRM. Його можна налаштувати самостійно, без програмістів.

СRM дозволяє автоматизувати усю комунікацію з вашими клієнтами: телефонія, месенджери Viber, Telegram, Instagram, Facebook Messenger, а також прийом електронної пошти у вікно власного кабінету.