Інтеграція
KEYCRM & АТС Phonet
Допомагайте покупцям інтернет-магазину по телефону
Отримати консультаціюВідповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення
Допомагайте покупцям інтернет-магазину по телефону
Отримати консультаціюДопомагайте покупцям інтернет-магазину по телефону
KeyCRM — українська CRM з можливістю вести усю комунікацію з клієнтами Вашого бізнесу в одному вікні (офіційні інтеграції з Інстаграм, Вайбер, Телеграм), а тарифікація тільки за заявки/замовлення, без оплати за кількість працівників у CRM.
Дізнайтеся, хто вам телефонує, якщо номер вже є в системі, або створюйте картку заявки/запису в один клік, якщо ви спілкуєтеся з новим клієнтом.
Інтерфейс KeyCRM дозволяє прямо у вікні дзвінка створити замовлення чи запис на послугу та відправити його в обробку відповідно до воронки. Можливість робити допродаж, уточнювати деталі відправлення чи додавати спільні послуги.
Кліком по іконці поряд з номером телефону у картці покупця, замовленні та журналі дзвінків, можна зручно телефонувати для узгодження деталей замовлення.
В окремому вікні KeyCRM зберігає всю історію дзвінків - від дня і часу, до запису розмови. Нічого не буде втрачено, а у разі форс-мажорів ви завжди зможете переслухати гострі моменти та швидко вирішувати конфлікти.
Вхідний дзвінок від покупця по якому раніше була створена картка може бути автоматично направлений відповідальному менеджеру, вказаному у його картці.
KeyCRM – українська CRM, що підходить як для ecommerce, так і для послуг завдяки своїм універсальним можливостям.
Ні. Один тариф в KeyCRM працює для усієї команди, незалежно від кількості персоналу в вашої компанії.
Ні. Модуль телефонії в СRM входить до загального тарифу KeyCRM. Його можна налаштувати самостійно, без програмістів.
СRM дозволяє автоматизувати усю комунікацію з вашими клієнтами: телефонія, месенджери Viber, Telegram, Instagram, Facebook Messenger, а також прийом електронної пошти у вікно власного кабінету.