Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення
Спілкуйтесь з клієнтами у власній системі обліку
1С / BAS — популярні програмні рішення для обліку в компанії: фінансового, управлінського, керування запасами тощо.
Завдяки інтеграції з АТС Phonet до них додаються нові можливості по обробці дзвінків та роботи з клієнтською базою.
Прийом вхідних дзвінків у 1C / BAS
Як зробити вихідний дзвінок з 1C / BAS
Зателефонувати клієнту можна прямо з вкладки “Адреса, телефони” в картці клієнта. Тут же можна обрати потрібний номер зі списку абонентів - всіх контактів контрагента та його контактних осіб.
Обробка дзвінків та облік в 1C / BAS
Потрібно уточнити деталі телефонних розмов з клієнтом?
Прослухати аудіозапис можна онлайн з картки дзвінка (в BAS вони реалізовані у вигляді документів “Подія”) або через розширення Phonet для Google Chrome.
Вся історія вхідних та вихідних дзвінків фіксується системою. Її можна переглянути з картки контрагента або контактної особи.
Також доступні деталі по кожному дзвінку (реалізовані як документ “Подія”).
Система фіксує пропущені дзвінки як втрачені з можливістю швидко передзвонити по ним. Пропущені виклики також відображаються в історії дзвінків по клієнту.
Робота з контактами та маркетинг
Прийом вхідних дзвінків у 1C/ BAS
Як зробити вихідний дзвінок з 1C/ BAS
Швидко зателефонувати клієнтам в 1 клік, співробітники можуть з:
Обробка дзвінків та облік в 1C/ BAS
Помісячно
Модуль інтеграції з АТС
Разово
Модуль інтеграції з АТС,
доп. функції, Управління лідами