БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення

Дякуємо! Ваше звернення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

Інтеграція
1С / BAS &
АТС Phonet

Спілкуйтесь з клієнтами у власній системі обліку

Отримати консультацію
Інтеграція Телефонії АТС з 1C BAS
Отримати консультацію

Інтеграція 1С / BAS & АТС Phonet

Спілкуйтесь з клієнтами у власній системі обліку

Інтеграція Телефонії АТС з 1C BAS
Підключити Айпі-телефонію в 1C BAS

1С / BAS — популярні програмні рішення для обліку в компанії: фінансового, управлінського, керування запасами тощо.

Завдяки інтеграції з АТС Phonet до них додаються нові можливості по обробці дзвінків та роботи з клієнтською базою.

Можливості Інтеграції з Phonet
Модулі 1С / BAS від партнерів

Прийом вхідних дзвінків у 1C / BAS

Як зробити вихідний дзвінок з 1C / BAS

Набрати номер телефону з 1С

Набір номера з картки контрагента

Зателефонувати клієнту можна прямо з вкладки “Адреса, телефони” в картці клієнта. Тут же можна обрати потрібний номер зі списку абонентів - всіх контактів контрагента та його контактних осіб.

Обробка дзвінків та облік в 1C / BAS

Запис дзвінків в 1С BAS

Запис дзвінків

Потрібно уточнити деталі телефонних розмов з клієнтом?

Прослухати аудіозапис можна онлайн з картки дзвінка (в BAS вони реалізовані у вигляді документів “Подія”) або через розширення Phonet для Google Chrome.

Журнал Дзвінків Розмов в 1С BAS

Історія дзвінків

Вся історія вхідних та вихідних дзвінків фіксується системою. Її можна переглянути з картки контрагента або контактної особи.
Також доступні деталі по кожному дзвінку (реалізовані як документ “Подія”).

Пропущені Дзвінки в 1С BAS

Пропущені дзвінки

Система фіксує пропущені дзвінки як втрачені з можливістю швидко передзвонити по ним. Пропущені виклики також відображаються в історії дзвінків по клієнту.

Робота з контактами та маркетинг

Прийом вхідних дзвінків у 1C/ BAS

Як зробити вихідний дзвінок з 1C/ BAS

Click to Call, Дзвонити через браузер в 1С БАС

Набір номера з картки контрагента

Швидко зателефонувати клієнтам в 1 клік, співробітники можуть з:

  • картки (клієнта, контактної чи фізичної особи)
  • списка документів (замовлення, рахунки, видаткові / прибуткові накладні)
  • звітів

Обробка дзвінків та облік в 1C/ BAS

Ціна на інтеграцію з 1С / BAS

Помісячно

Simplit

Модуль інтеграції з АТС

від 324 грн
міс
Придбати

Разово

NCT

Модуль інтеграції з АТС,
доп. функції, Управління лідами

від 3 000 грн
Придбати