БЕЗКОШТОВНА
КОНСУЛЬТАЦІЯ

Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення

Дякуємо! Ваше звернення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

Call-Tracking
з орендою номерів

Оптимізуйте витрати на рекламу, запускайте нові акції,
керуйте рекламними кампаніями разом з Phonet

Отримати консультацію
Доступність в тарифах ATC
Компанія
Корпорація
Колл треккінг, Коллтреккінг, Call-Tracking, CallTracking Україна
Call-Tracking з орендою номерів

Оптимізуйте витрати на рекламу, запускайте нові акції, керуйте рекламними кампаніями разом з сервісом від Phonet.

CRM от Phonet Фонет
Доступність в тарифах ATC
Компанія
Корпорація
Підключити Налаштувати Колл треккінг

Phonet Call-tracking — це система, яка допомагає оцінити реальну ефективність реклами та покращити її. В традиційних звітах Вашої Аналітики немає даних про дзвінки. Колл треккінг це виправить і передасть інформацію в Google Analytics, Facebook, АТС та CRM.

Які задачі вирішує
Phonet Call-Tracking?

Інтеграція АТС з CRM

Визначає, яка реклама і які канали реально принесли продажі

Навчання CRM

Оптимізує
витрати та бюджети на  рекламу

Безкоштовна CRM

Допомагає отримати більше клієнтів за ті ж гроші

Що Ви отримуєте, підключивши Коллтрекінг від Phonet?

Функції Можливості Колл треккінг Фонет

Аналітичні звіти

Джерела реклами, кампанії,
об’яви, ключові слова

UTM-мітки

gclid, referrer, IP-адреса по
кожному дзвінку

Оптимізація реклами

Додаткові події для
Google Ads та Facebook

Запис розмов Функції АТС

Записи розмов

В Журналах дзвінків з
поміткою call-tracker

Інтеграція Телефонії з CRM

CRM

Зв’язування звернень з
рекламними об’явами

IP телефон схема

Аналітичні звіти

Джерела реклами, кампанії,
об’яви, ключові слова

Смартфон FMC схема

UTM-мітки

gclid, referrer, IP-адреса по
кожному дзвінку

Дзвінки через ноутбук схема

Оптимізація реклами

Додаткові події для
Google Ads та Facebook

IP телефон схема

Записи розмов

В Журналах дзвінків з
поміткою call-tracker

Смартфон FMC схема

CRM

Зв’язування звернень з
рекламними об’явами

Інтеграції Phonet Call-Tracking

Інтеграція Коллтреккінг з Гугл Аналітикою

Google Analytics

Інтеграція Коллтреккінг з Фейсбук

Facebook

Інтеграція Коллтреккінг з CRM

CRM-системи

TelerCRM, SalesDrive

Phonet АТС

АТС Phonet

Яку рекламу можна відслідковувати з Коллтрекінгом?

Call-Tracking для Adwords Едвордс

Онлайн реклама

Call-Tracking для Маркетплейса

Традиційна (офлайн) реклама

Як працює Phonet Call-Tracking, залежно від виду?

Статичний

для маркетплейсів / традиційної реклами

Статичний

Номер фіксується за об'явою або акційною пропозицією, і в системі видно, скільки вона принесла звернень від клієнтів.

Динамічний

для сайту

Динамічний

Підключається до вашого сайту. Працює на основі динамічної підміни номерів, де кожному відвідувачу показується свій номер.

Коли клієнт телефонує на нього, в системі відображається, яка реклама або пошуковий запит привели його на сайт.

Комбінований

для різних типів реклами

Комбінований

Система об'єднує можливості динамічного та статичного колл-треккінгу, і підходит для одночасного запуску різного типу реклами - в Інтернеті та традиційної.

Також дозволяє відслідковувати трафік тільки з найбільш важливих каналів залучення клієнтів.

Ціни на Call Tracking

Static

75 грн / міс.
за номер
Консультація
Доступність в тарифах ATC
Компанія
Корпорація

Dynamic

75 грн / міс.
за номер
Консультація
ТОП вибір споживачів
Доступність в тарифах ATC
Компанія
Корпорація

Dynamic Combi

500 грн / міс.
за сайт
Консультація
Доступність в тарифах ATC
Компанія
Корпорація

Як підключити Phonet Call-Tracking?

Встановити код на сайті

Підключити номери до системи

Налашувати цілі в Google Analytics

Отримати повну аналітику по рекламі

Встановити код на сайті

Отримати повну аналітику по рекламі

Підключити номери до системи

Налашувати цілі в Google Analytics

Поширені питання

Визначити потрібну кількість номерів можна двома методами:

1. Технічний. Він дає точний результат і заснований на роботі спеціального лічильника, який вже вбудований в код Phonet Call-Tracking і активується при встановленні на сайт.

Він моніторить трафік на Вашому сайті, кількість одночасних відвідувачів, пікові навантаження. Оптимальний термін моніторингу - 7 днів. Для більш точних даних в налаштування віджету колл-треккінгу необхідно попередньо виставити середню тривалість перебування користувачів на Вашому сайті (тайм-аут). Цей параметр Ви можете подивитись в кабінеті Google Analytics.

2. Математичний. Цей метод дає приблизний результат та визначається як: Кількість потрібних підмінних номерів = (Загальна кількість відвідувачів сайту на місяць/ 1200)Х кількість операторів зв’язку.

Наприклад, якщо в середньому, Ваш сайт відвідує в місяць 6 000 користувачів, а на сайті розміщені контактні номери від операторів Kyivstar та Vodafone, то Вам потрібно - 6000/1200*2=10 номерів.

Щоб отримати детальні дані потрібно:

- До рекламних об’яв додати utm-мітки

- Перевірити передачу подій в Google Analytics 4 в розділі “Звіти” / ”Взаємодія” / ”Події”

- Вивести Події в “Основні події” (раніше “Конверсії) в розділі “Адміністратор” / ”Налаштування ресурсу” / “Відображення даних”.

Якщо на сайт одночасно увійде більше відвідувачів, ніж підключено номерів для підміни, то всім відвідувачам на яких не вистачило підмінних номерів, буде показаний основний номер телефону сайту, що не бере участі в підміні. 

Основний номер обов’язково потрібно залишити, адже в іншому випадку, якщо на сайт зайде більше відвідувачів, ніж номерів в Phonet Call-Tracking, на сайті не буде жодного номеру.

Щоб точно визначити кількість необхідних підмінних номерів, використовуйте дані лічильника в розділі “Номери” налашувань Phonet Call-Tracking.

Питання з переадресацією постає, коли на сайті для контакту з компанією розміщено мобільні номери телефонів. Підмінні номери - це номери, які мають працювати тільки на вхідні дзвінки, тому зачасту немає сенсу підключати їх напряму до АТС.

В такому разі, щоб отримувати коректну статистику, до АТС та в Кол-треккінг необхідно підключити таку ж саму кількість sip-номерів, за принципом  - 1 мобільний номер переадресовується на 1 закріплений за ним sip-номер (міський номер).

Важливо: Вартість кожної хвилини переадресації з мобільного на міський номер буде додатково тарифікуватися операторами зв’язку.

Якщо на сайті вказано одночасно номери різних операторів, потрібно підключати зв'язки номерів кожного оператора для заміни.

Наприклад, в середньому на сайті одночасно знаходиться 7 потенційних клієнтів, номери на сайті від 4-х операторів (міський, мобільні від Київстар, Лайфселл та Водафон). В даному випадку для повноцінного колл-трекінгу потрібно підключити 28 номерів (7х4), по 7 номерів кожного оператора.

В іншому випадку дані можуть бути неповними, оскільки відвідувач сайту, якому відобразилися 3 унікальні номери (міський, Київстар, Лайфселл) може вирішити зателефонувати на 4-го оператора (Водафон), для заміни якого не вистачило номерів. Тоді по даному дзвінку не будуть відображені дані про джерело переходу (ключове слово, банер, оголошення) відвідувача.

Інформація про дзвінки передається до таких систем:

- Calltracking звіт в особистому кабінеті Віртуальної АТС Phonet

- Google Analytics (передається одна подія про дзвінок з кожного візиту (сесії)

- Facebook Events Manager

UTM-мітка - це кодування специфічних маркетингових даних, яке вписується в посилання на оголошення, що веде на сторінку Вашого сайту. Вони проставляються після адреси самої сторінки і відокремлюються знаком питання “?”.

У utm-мітках кодують такі параметри:

- utm_source – джерело або рекламна система, яка привела клієнта. Наприклад, Google, Facebook, Youtube і т.д.

- utm_medium - рекламний канал: banner, email, cpc, social і т.д.

- utm_campaign - назва рекламної кампанії

- utm_content - назва (номер) рекламного оголошення

- utm_term - ключове слово, під яке підв'язане оголошення

Детальніше

Посилання з мітками можна сформувати:
1) Вручну. Наприклад:
https://phonet.ua/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=
Virtual_PBX&utm_term=АТС


2) За допомогою безкоштовних сервісів автоматичної генерації посилань

3) Використовуючи динамічні параметри Value Track

В Динамічний колл-треккінг наявні номери підключати як підмінні не рекомендується. Клієнти і відвідувачі їх можуть вже знати, зафіксувати в записниках смартфонів та дзвонити на них навіть не відвідуючи сайт.

Це призводить до некоректних даних у статистиці та спотворенні результатів звітів.

В Статичний колл-треккінг можна підключати наявні номери, якщо до цього вони використовувались в традиційній рекламі (візитки, буклети, радіо/тв, зовнішня реклама).

Час, протягом якого за відвідувачем закріплюється індивідуальний номер, визначається окремо для кожного сайту. 

Він має співвідноситись з таким параметром в Google Analytics як середнє перебування відвідувача на сайті.

У Phonet Call Tracking він по замовчуванню триває 5 хвилин. 

Якщо на Вашому сайті цей параметр більше або менше, його можна скорегувати в розділі Налаштування, вкладка “Опції”, поле “Тайм-аут візиту”.

В Україні послуга Call-Tracking доступна на основі такого типу номерів: 

- міські (фіксовані) sip-номери від усіх операторів зв’язку;
- мобільні номери з використанням gsm-шлюзів;
- налаштування переадресації з мобільних номерів на міські sip-номери.

Для інших країн доступне налаштування коллтреккінгу на основі sip-номерів, підключених до Віртуальної АТС Phonet.

Для того, щоб дані про дзвінки потрапляли в Аналітику, потрібно додати спеціальні параметри (utm-мітки) до лінків у рекламних об'явах, які ведуть на сайт, в кабінетах Google Ads чи Facebook.

В кабінеті Google Ads UTM-мітки можна додавати окремо до кожної об’яви, або централізовано до кожної кампанії чи групи, використовуючи параметри Value Track.

Включення функції “Автоматичного позначення тегами” (автопомітки) допускається, якщо у роботі Ви будете користуватись виключно данними у Google Analytics, без формування спеціального звіту Call-Tracking в АТС.