Call-Tracking
з орендою номерів
Оптимізуйте витрати на рекламу, запускайте нові акції,
керуйте рекламними кампаніями разом з Phonet
Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення
Оптимізуйте витрати на рекламу, запускайте нові акції,
керуйте рекламними кампаніями разом з Phonet
Оптимізуйте витрати на рекламу, запускайте нові акції, керуйте рекламними кампаніями разом з сервісом від Phonet.
Phonet Call-tracking — це система, яка допомагає оцінити реальну ефективність реклами та покращити її. В традиційних звітах Вашої Аналітики немає даних про дзвінки. Колл треккінг це виправить і передасть інформацію в Google Analytics, Facebook, АТС та CRM.
Джерела реклами, кампанії,
об’яви, ключові слова
gclid, referrer, IP-адреса по
кожному дзвінку
Додаткові події для
Google Ads та Facebook
В Журналах дзвінків з
поміткою call-tracker
Зв’язування звернень з
рекламними об’явами
Джерела реклами, кампанії,
об’яви, ключові слова
gclid, referrer, IP-адреса по
кожному дзвінку
Додаткові події для
Google Ads та Facebook
В Журналах дзвінків з
поміткою call-tracker
Зв’язування звернень з
рекламними об’явами
TelerCRM, SalesDrive
Підключається до вашого сайту. Працює на основі динамічної підміни номерів, де кожному відвідувачу показується свій номер.
Коли клієнт телефонує на нього, в системі відображається, яка реклама або пошуковий запит привели його на сайт.
Система об'єднує можливості динамічного та статичного колл-треккінгу, і підходит для одночасного запуску різного типу реклами - в Інтернеті та традиційної.
Також дозволяє відслідковувати трафік тільки з найбільш важливих каналів залучення клієнтів.
Визначити потрібну кількість номерів можна двома методами:
1. Технічний. Він дає точний результат і заснований на роботі спеціального лічильника, який вже вбудований в код Phonet Call-Tracking і активується при встановленні на сайт.
Він моніторить трафік на Вашому сайті, кількість одночасних відвідувачів, пікові навантаження. Оптимальний термін моніторингу - 7 днів. Для більш точних даних в налаштування віджету колл-треккінгу необхідно попередньо виставити середню тривалість перебування користувачів на Вашому сайті (тайм-аут). Цей параметр Ви можете подивитись в кабінеті Google Analytics.
2. Математичний. Цей метод дає приблизний результат та визначається як: Кількість потрібних підмінних номерів = (Загальна кількість відвідувачів сайту на місяць/ 1200)Х кількість операторів зв’язку.
Наприклад, якщо в середньому, Ваш сайт відвідує в місяць 6 000 користувачів, а на сайті розміщені контактні номери від операторів Kyivstar та Vodafone, то Вам потрібно - 6000/1200*2=10 номерів.
Щоб отримати детальні дані потрібно:
- До рекламних об’яв додати utm-мітки
- Перевірити передачу подій в Google Analytics 4 в розділі “Звіти” / ”Взаємодія” / ”Події”
- Вивести Події в “Основні події” (раніше “Конверсії) в розділі “Адміністратор” / ”Налаштування ресурсу” / “Відображення даних”.
Якщо на сайт одночасно увійде більше відвідувачів, ніж підключено номерів для підміни, то всім відвідувачам на яких не вистачило підмінних номерів, буде показаний основний номер телефону сайту, що не бере участі в підміні.
Основний номер обов’язково потрібно залишити, адже в іншому випадку, якщо на сайт зайде більше відвідувачів, ніж номерів в Phonet Call-Tracking, на сайті не буде жодного номеру.
Щоб точно визначити кількість необхідних підмінних номерів, використовуйте дані лічильника в розділі “Номери” налашувань Phonet Call-Tracking.
Питання з переадресацією постає, коли на сайті для контакту з компанією розміщено мобільні номери телефонів. Підмінні номери - це номери, які мають працювати тільки на вхідні дзвінки, тому зачасту немає сенсу підключати їх напряму до АТС.
В такому разі, щоб отримувати коректну статистику, до АТС та в Кол-треккінг необхідно підключити таку ж саму кількість sip-номерів, за принципом - 1 мобільний номер переадресовується на 1 закріплений за ним sip-номер (міський номер).
Важливо: Вартість кожної хвилини переадресації з мобільного на міський номер буде додатково тарифікуватися операторами зв’язку.
Якщо на сайті вказано одночасно номери різних операторів, потрібно підключати зв'язки номерів кожного оператора для заміни.
Наприклад, в середньому на сайті одночасно знаходиться 7 потенційних клієнтів, номери на сайті від 4-х операторів (міський, мобільні від Київстар, Лайфселл та Водафон). В даному випадку для повноцінного колл-трекінгу потрібно підключити 28 номерів (7х4), по 7 номерів кожного оператора.
В іншому випадку дані можуть бути неповними, оскільки відвідувач сайту, якому відобразилися 3 унікальні номери (міський, Київстар, Лайфселл) може вирішити зателефонувати на 4-го оператора (Водафон), для заміни якого не вистачило номерів. Тоді по даному дзвінку не будуть відображені дані про джерело переходу (ключове слово, банер, оголошення) відвідувача.
Інформація про дзвінки передається до таких систем:
- Calltracking звіт в особистому кабінеті Віртуальної АТС Phonet
- Google Analytics (передається одна подія про дзвінок з кожного візиту (сесії)
- Facebook Events Manager
UTM-мітка - це кодування специфічних маркетингових даних, яке вписується в посилання на оголошення, що веде на сторінку Вашого сайту. Вони проставляються після адреси самої сторінки і відокремлюються знаком питання “?”.
У utm-мітках кодують такі параметри:
- utm_source – джерело або рекламна система, яка привела клієнта. Наприклад, Google, Facebook, Youtube і т.д.
- utm_medium - рекламний канал: banner, email, cpc, social і т.д.
- utm_campaign - назва рекламної кампанії
- utm_content - назва (номер) рекламного оголошення
- utm_term - ключове слово, під яке підв'язане оголошення
Детальніше
Посилання з мітками можна сформувати:
1) Вручну. Наприклад:
https://phonet.ua/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=
Virtual_PBX&utm_term=АТС
2) За допомогою безкоштовних сервісів автоматичної генерації посилань
3) Використовуючи динамічні параметри Value Track
В Динамічний колл-треккінг наявні номери підключати як підмінні не рекомендується. Клієнти і відвідувачі їх можуть вже знати, зафіксувати в записниках смартфонів та дзвонити на них навіть не відвідуючи сайт.
Це призводить до некоректних даних у статистиці та спотворенні результатів звітів.
В Статичний колл-треккінг можна підключати наявні номери, якщо до цього вони використовувались в традиційній рекламі (візитки, буклети, радіо/тв, зовнішня реклама).
Час, протягом якого за відвідувачем закріплюється індивідуальний номер, визначається окремо для кожного сайту.
Він має співвідноситись з таким параметром в Google Analytics як середнє перебування відвідувача на сайті.
У Phonet Call Tracking він по замовчуванню триває 5 хвилин.
Якщо на Вашому сайті цей параметр більше або менше, його можна скорегувати в розділі Налаштування, вкладка “Опції”, поле “Тайм-аут візиту”.
В Україні послуга Call-Tracking доступна на основі такого типу номерів:
- міські (фіксовані) sip-номери від усіх операторів зв’язку;
- мобільні номери з використанням gsm-шлюзів;
- налаштування переадресації з мобільних номерів на міські sip-номери.
Для інших країн доступне налаштування коллтреккінгу на основі sip-номерів, підключених до Віртуальної АТС Phonet.
Для того, щоб дані про дзвінки потрапляли в Аналітику, потрібно додати спеціальні параметри (utm-мітки) до лінків у рекламних об'явах, які ведуть на сайт, в кабінетах Google Ads чи Facebook.
В кабінеті Google Ads UTM-мітки можна додавати окремо до кожної об’яви, або централізовано до кожної кампанії чи групи, використовуючи параметри Value Track.
Включення функції “Автоматичного позначення тегами” (автопомітки) допускається, якщо у роботі Ви будете користуватись виключно данними у Google Analytics, без формування спеціального звіту Call-Tracking в АТС.