БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення

Дякуємо! Ваше звернення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
0 800 218 500
(Безкоштовно по Україні)

Інтеграція
AmoCRM & АТС Phonet

Допомагає організувати ефективний відділ продажу

Отримати консультацію
Інтеграція Телефонії АТС з amoCRM
Отримати консультацію

Інтеграція
AmoCRM & АТС Phonet

Допомагає організувати ефективний відділ продажу

Інтеграція Телефонії АТС з amoCRM
Підключити Айпі-телефонію SIP-телефонію в amoCRM Амоцрм

amoCRM — це зручна онлайн-система для роботи з клієнтами з усіма інструментами для ведення угод, включаючи просунуту воронку продажів. Вона настільки інтуїтивно зрозуміла та зручна, що Вашій команді потрібно буде мінімум часу для її освоєння.

Функції інтеграції з телефонією в розділах amoCRM

  • Перегляд журналу дзвінків у CRM
  • Фільтрація дзвінків по вхідних та вихідних
  • Прослуховування та скачування записів розмов
  • Найкращий пошук через плагін Phonet для Google Chrome
  • Спливаюча картка з ім'ям контакту
  • Прикріплення дзвінків до картки контакту
  • Дзвінки відповідальному у картці
  • Набір кліком по номеру контакта
  • Нерозібрана угода після пропущеного дзвінка від нового клієнта
  • Нерозібрана угода після дзвінка, по якому не створено картку
  • Спливаюча картка з назвою компанії
  • Прикріплення дзвінків у картку компанії
  • Направлення дзвінків відповідальному
  • Набір кліком по номеру контакту
  • Повна статистика по дзвінкам відділів та співробітників прямо в amoCRM
  • Аналітика дзвінків з фільтрацією за періодом, сутністю CRM, кількістю та тривалістю
  • Створення задачі по пропущеному дзвінку від клієнта
  • Набір кліком по номеру покупця

Можливості інтеграції з АТС Phonet

Картка контакту в Amocrm Амоцрм

Спливаюча картка контакту

При дзвінку клієнта до Вашої компанії, Віртуальна АТС Phonet повідомляє AmoCRM про дзвінок. Ще до відповіді на дзвінок Ви побачите, в особистому кабінеті AmoCRM, спливаюче повідомлення з ім'ям та назвою компанії клієнта, який дзвонить.

Набір номеру в Amocrm Амоцрм

Дзвінок кліком по номеру телефону

Не потрібно витрачати час, набираючи номер на Вашому телефоні. Тепер в AmoCRM Ви можете клікнути по номеру контакта і, при піднятті слухавки, віртуальна АТС Phonet автоматично з'єднає з Вашим клієнтом. Набір кліком можна виконувати як у вкладці у картці, так і у списку контактів.

Запис дзвінків, Аудіозапис Розмов в Amocrm Амоцрм

Історія та записи дзвінків у картці клієнта

Після закінчення кожної розмови з клієнтом, Віртуальна АТС Phonet прикріплює інформацію про дзвінок у картку клієнта. Тепер підготуватись до дзвінка потенційному клієнту стало ще легше. Для цього не потрібно шукати попередніх розмов в історії дзвінків. Всі дзвінки та коментарі відразу в його картці.

Слухайте онлайн або завантажуйте цікаві для Вас записи, не переходячи в інші вкладки або програми, прямо з картки клієнта в AmoCRM.

Направлення Дзвінка в Amocrm Амоцрм

Направлення дзвінків на відповідального

При повторному дзвінку до Вашої компанії, як правило, клієнт потрапляє на секретаря або співробітника, з яким він раніше не говорив. Повторні уточнення займають і його час і час Ваших співробітників.

Тепер ця проблема вирішена, і клієнт автоматично направлятиметься віртуальною АТС Phonet на потрібного співробітника відразу при дзвінку до компанії.

Звіти Аналітика в Amocrm Амоцрм

Перегляд статистики щодо активності співробітників та відділів

У розділі «Аналітика», в закладці «Дзвінки» AmoCRM, завдяки інтеграції Віртуальної Phonet з AmoCRM, Ви зможете бачити наочні графіки, що показують статистику за дзвінками Вашого відділу продажу в цілому та кожного співробітника окремо.

Ця інформація буде доступна у числовому вигляді та у графічному. Ви зможете бачити кількість вхідних та вихідних дзвінків, їх тривалість, з можливістю фільтрації як за період, так і сегментуючи їх за тривалістю розмови чи статусом дзвінка.

Журнал Дзвінків, Історія Дзвінків в Amocrm Амоцрм

Журнал дзвінків

В журналі дзвінків, який можна переглянути через вкладку «Аналітика», представлена ​​історія дзвінків з можливістю фільтрації окремо за вхідними та вихідними.

Прослуховуйте та завантажуйте записи розмов прямо з Вашої CRM, а для зручнішого пошуку дзвінків використовуйте розширення Phonet для браузера Google Chrome.

UTM-мітки, ЮТМ-мітки в Amocrm Амоцрм

UTM-мітки, Google Client ID та інші параметри у картці клієнта

У картці контакту Вашої amoCRM разом з конверсіями по дзвінкам тепер передаються нові параметри, які допоможуть швидко аналізувати ефективність інтернет-реклами та вартість залучення клієнта, а саме:

UTM-мітки (джерело, канал, кампанія, оголошення, ключове слово), Google Client ID, IP-адреса клієнта, Referer.

У лівій частині картки відображатимуться параметри по останньому дзвінку (конверсії), а в правій частині — вся історія конверсій з дзвінками як із системи Call-Tracking, так і при замовленні зворотного дзвінка на сайті через «Кнопку зв'язку» - віджета CallCatcher.