Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення
Допомагає організувати ефективний відділ продажу
Kommo — це зручна онлайн-система для роботи з клієнтами з усіма інструментами для ведення угод, включаючи просунуту воронку продажів. Вона настільки інтуїтивно зрозуміла та зручна, що Вашій команді потрібно буде мінімум часу для її освоєння.
При дзвінку клієнта до Вашої компанії, Віртуальна АТС Phonet повідомляє Kommo про дзвінок. Ще до відповіді на дзвінок Ви побачите, в особистому кабінеті Kommo, спливаюче повідомлення з ім'ям та назвою компанії клієнта, який дзвонить.
Не потрібно витрачати час, набираючи номер на Вашому телефоні. Тепер в Kommo Ви можете клікнути по номеру контакта і, при піднятті слухавки, віртуальна АТС Phonet автоматично з'єднає з Вашим клієнтом. Набір кліком можна виконувати як у вкладці у картці, так і у списку контактів.
Після закінчення кожної розмови з клієнтом, Віртуальна АТС Phonet прикріплює інформацію про дзвінок у картку клієнта. Тепер підготуватись до дзвінка потенційному клієнту стало ще легше. Для цього не потрібно шукати попередніх розмов в історії дзвінків. Всі дзвінки та коментарі відразу в його картці.
Слухайте онлайн або завантажуйте цікаві для Вас записи, не переходячи в інші вкладки або програми, прямо з картки клієнта в Kommo.
При повторному дзвінку до Вашої компанії, як правило, клієнт потрапляє на секретаря або співробітника, з яким він раніше не говорив. Повторні уточнення займають і його час і час Ваших співробітників.
Тепер ця проблема вирішена, і клієнт автоматично направлятиметься віртуальною АТС Phonet на потрібного співробітника відразу при дзвінку до компанії.
У розділі «Аналітика», в закладці «Дзвінки» Kommo, завдяки інтеграції Віртуальної Phonet з Kommo, Ви зможете бачити наочні графіки, що показують статистику за дзвінками Вашого відділу продажу в цілому та кожного співробітника окремо.
Ця інформація буде доступна у числовому вигляді та у графічному. Ви зможете бачити кількість вхідних та вихідних дзвінків, їх тривалість, з можливістю фільтрації як за період, так і сегментуючи їх за тривалістю розмови чи статусом дзвінка.
В журналі дзвінків, який можна переглянути через вкладку «Аналітика», представлена історія дзвінків з можливістю фільтрації окремо за вхідними та вихідними.
Прослуховуйте та завантажуйте записи розмов прямо з Вашої CRM, а для зручнішого пошуку дзвінків використовуйте розширення Phonet для браузера Google Chrome.
У картці контакту Kommo разом з конверсіями по дзвінкам тепер передаються нові параметри, які допоможуть швидко аналізувати ефективність інтернет-реклами та вартість залучення клієнта, а саме:
UTM-мітки (джерело, канал, кампанія, оголошення, ключове слово), Google Client ID, IP-адреса клієнта, Referer.
У лівій частині картки відображатимуться параметри по останньому дзвінку (конверсії), а в правій частині — вся історія конверсій з дзвінками як із системи Call-Tracking, так і при замовленні зворотного дзвінка на сайті через «Кнопку зв'язку» - віджета CallCatcher.