Для того, щоб провести інтеграцію з Pipedrive для початку Вам потрібно авторизуватись на сторінці АТС з правами адміністратора і перейти в розділ Налаштування – Інтеграції. В списку СРМ систем потрібно знайти Pipedrive і натиснути кнопку “Додати” (рис. 1)
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2023/01/2023-01-30_11-21-2-1024x549.png)
Після цього заповнюєте необхідні поля: Домен акаунту Pipedrive і API токен (рис. 2). Де взяти токен описано в самому модулі інтеграції. Після чого натискаєте “Зберегти”. Інтеграція має засвітитись зеленим кольором. (рис. 3)
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2023/01/2023-01-30_11-40-1024x704.png)
Як тільки інтеграція буде проведена Ви також можете виставити потрібні Вам параметри в модулі інтграції з рис. 3.
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2023/01/2023-01-30_11-41-1024x874.png)
Обов’язковою умовою коректної інтеграції з Pipedrive є співпадіння пошт в АТС Phonet і в самій СРМ Pipedrive. Тобто, якщо є користувач в СРМ Василь з поштою vasil2023@gmail.com, то і в АТС Phonet має бути користувач з поштою vasil2023@gmail.com.
Також додатково бажано встановити наше розширення для Google Chrome, яке називається Phonet, яке буде виводити Вам вспливаюче вікно з телефонуючим контактом і дає можливість набирати на будь який номер по кліку.
0 коментарів