Українські CRM-системи з телефонією Phonet. Огляд

Якщо Ви в пошуку “тієї самої CRM” вітчизняного виробництва, яка вирішить Ваші задачі, пропонуємо нову інформаційну підбірку, яка полегшить Вам вибір. Більше детально про CRM-системи SalesDrive та KeepinCRM читайте в окремих статтях. Представлені українські ...

KeepinCRM — зручна CRM для бізнесу. Тільки крутіше!

Доброго дня, друзі! Ми продовжуємо відправляти російський софт вслід за кораблем та робимо огляд альтернатив від українського ринку. Сьогодні в фокусі KeepinCRM. Що це? KeepinCRM — це українська CRM-система, яка орієнтована на малий і середній бізнес. Її головна...

Phonet — Що нового? Оновлення в допомогу маркетологам і не тільки

Доброго дня, дорогі друзі!На зв’язку Фонет. Пропонуємо добірку оновлень платформи Phonet, які будуть цікаві маркетологам, і не тільки.Отже, які з’явились додаткові можливості: 1.Передача події Замовлення дзвінка з CallCatcher (Кнопка зв’язку для сайта від...

Українські спецпропозиції для інтернет-магазинів: CRM SalesDrive

E-commerce та онлайн-продажі — це один з ключових клієнтських напрямків для Phonet. 8 з 10 наших клієнтів працюють через власний сайт або маркетплейс. Зараз в українського E-commerce купа викликів в логістиці, поповнення асортименту і т.д. Чим Phonet може...

Конкурентне чи справедливе розподілення лідів?Алгоритми АТС. “РОПу” на замітку.

Якщо Ви хоч раз намагалися побудувати, реорганізувати або покращити показники відділу продажів, то знаєте, що це справжній квест. Психотипи продавців, особистісні кризи, Ретроградний Меркурій, та “погані конкуренти” — це те, з чим можна і треба працювати. Однак,...

Не даруйте клієнтів конкурентам! Зробіть мобільні номери компанії багатоканальними

Як підняти продажі? Чи хоча би припинити їх падіння в період карантину, коли “на вагу золота” кожна угода та кожен клієнт? Це питання собі зараз задають багато РОПів та власників бізнесу. Серед причин «чому не йде», крім досить типових, існують ще й неявні...

Нова колаборація від Phonet та Lifecell: отримайте нову мобільну IP-телефонію корпоративного рівня

Розвиваєте сучасний динамічний бізнес? І це означає, що Вам та Вашим співробітникам необхідно постійно працювати з партнерами та клієнтами “на виїздах” — зустрічах, угодах, переговорах, замірах або монтажі об’єктів? Проводити при цьому активну...

Phonet — партнер форума Edplatforma 2020

Второй год подряд компания Phonet выступила партнером форума Edplatforma — ключевого события по созданию и продвижению образовательных проектов, который в этом году прошел в г.Бровары. 13 спикеров-практиков, среди которых Ярослав Самойлов (“Фаза Роста”), Артем...

Почему клиенты не могут дозвонится в компанию? Узнайте с Отчетом «График сотрудников»

Звонок… Еще звонок… «Извините, все наши операторы заняты». Клиент положил трубку и через секунду уже набирал номер Вашего конкурента… Как понять, почему он не дозвонился? Действительно ли все сотрудники колл-центра или отдела продаж разговаривали в этот момент?...

Как контролировать расходы на связь с Новым отчетом Виртуальной АТС?

«Откуда у нас такие счета за телефонные разговоры???» — такие возгласы еще частенько можно услышать в офисах различных компаний. Далее идут обращения к операторам связи, запрос расшифровок разговоров и куча потраченных нервных клеток на выяснения вопроса...