Платформа Phonet: Нові функції та можливості. Част.1

Автоматична конфігурація софтфонів від Фонет

Що нового у Phonet?

Поточна серія оновлень платформи за осінь – початок зими виявилось багатою на нові запуски, доопрацювання та оптимізації. Ми обрали найцікавіші з них та розділили на дві статті.

1. Нова інтеграція з CRM Pipedrive

Це, мабуть, одна з найочікуваніших новинок цього сезону. Якщо Ви давно придивлялись до цієї CRM-системи, то тепер її можна повноцінно впровадити в свої процеси разом з ip-телефонією Phonet.

Інтеграція містить повний перелік необхідних функцій:

  • запис і прослуховування дзвінків
  • історія розмов в картці Контакту та Угоди
  • автоматичне створення лідів чи угод при дзвінках
  • постановка задач по пропущеним
  • набір номеру телефону кліком
  • направлення вхідних дзвінків на відповідальних за контакт (угоду)
  • передача utm-міток з сервісів колл-треккінгу та кнопки зворотного дзвінка CallCatcher

Спробуйте інтеграцію, звернувшись до наших експертів телефонії.

2. Автоматична конфігурація програмних телефонів (Linphone) для комп’ютерів та смартфонів

“Працювати з корпоративною телефонію має бути ізі”, – подумали ми і розробили механізм для легкого автоматичного налаштування софтфонів на мобільних і комп’ютерах. 

Налаштувати собі софтфон може тепер кожен, адже для цього більше не потрібні спеціальні знання. Пару кліків – все готово. Це дуже круто економить час, коли потрібно швидко приступити до роботи.

Наразі доступна автоконфігурація для програмного телефону Linphone. 

Ознайомтесь з інструкціями, як встановити Linphone собі на комп’ютер або на смартфоні.

3. Зміна інтерфейсу налаштування користувача

Адміністраторам АТС просимо звернути увагу, що ми оптимізували інтерфейс з налаштуваннями користувача та зробили його більш зрозумілим. Функція “Завжди онлайн” тепер працює в автоматичному режимі, і не потребує активації через спеціальне поле.

Інструкцію з налаштувань можна переглянути ТУТ.

Читати Оновлення – Частина 2: Нові можливості в особистому кабінеті АТС