Phonet - Виртуальная IP АТС

Інструкції

Перші кроки, налаштування та корисні функції

MicroSIP налаштування

Ви можете налаштувати швидко Ваш Microsip на комп’ютері за допомогою автоматичного конфігуратору. Як це зробити описано в інструкції Дані для реєстрації телефонного апарату чи софтфону. В розділі налаштування телефону треба обрати “Windows” і пройти...

Налаштування інтеграції Phonet з OneBox

Для налаштування інтеграції Phonet з OneBox, необхідно у особистому кабінеті Phonet, у розділі інтеграцій налаштувати два конектори “OneBox” і “Інша СРМ система” (рис. 1, відмітка 1). Рис. 1 Інтеграції власного кабінету Phonet Налаштування конектору OneBox у Phonet...

Як налаштувати PortSIP на Android/iOS

Автоматичне налаштування Ви можете налаштувати швидко Ваш PortSIP на телефоні за допомогою автоматичного конфігуратору. В розділі налаштування телефону треба обрати “iPhone” або “Android”, у випадаючому списку обрати PortSIP UC і пройти короткі вказівки в...

Службові комбінації

На кожній АТС є службові номери, нижче представлено їх опис: Встановлення на паузу – коли необхідно тимчасово не приймати зовнішні виклики, щоб АТС не направляла виклики на користувача чи користувачів, напр., пішли на обід, або у відпустку, або зайняті іншою...

Самостійний запис та підготовка файлу IVR на АТС

Для встановлення аудіозапису на вашу АТС, вона повинна відповідати наступним вимогам: формат запису .WAV, частота 8000 Hz, звук Mono. Для конвертування аудіофайлу в потрібний формат, можна скористатися безкоштовним онлайн конвертером, наприклад: Convert audio to WAV...

Як налаштувати інтеграцію з KeyCRM?

Ви легко можете налаштувати інтеграцію телефонії Phonet з KeyCRM виконавши 3 прості кроки (5-10 хвилин).Взнати більше про можливості інтеграції Phonet та KeyCRM можна ознайомитись за цим посиланням. Крок 1. Отримйте дані з Phonet для їх введення у KeyCRM Перейдіть до...

Налаштування інтеграції з TurboSMS

Налаштування складається з 2 частин: Налаштування на боці TurboSMS Налаштування інтеграції в особистому кабінеті АТС Phonet Налаштування на сайті TurboSMS Перейдіть на сайт TurboSMS. Зареєструйтесь або ввійдіть у вже готовий акаунт.В меню зліва перейдіть в розділ Шлюз...

Налаштування конверсій Call-Tracking в Google Analytics 4 (GA4)

Налаштування конверсій в Аналітиці відбувається в 3 етапи: Підключення Вашої АТС Phonet до Google Analytics 4 Налаштування передачі подій Call-Tracking в Google Analytics 4 Налаштування конверсій в самому акаунті GA4, які будуть відображатись у звітах Етап 1:...

Налаштування Zoiper 5 на комп’ютері

Автоматичне налаштування Ви можете налаштувати швидко Zoper 5 за допомогою автоматичного конфігуратору. В розділі налаштування телефону треба обрати “Windows”, обрати у випадаючому списку додаток Zoiper 5, і пройти короткі вказівки в даному конфігураторі (рис. 1) Рис...

Автоматичне налаштування стаціонарного телефону/софтфону

Якщо Вам потрібно налаштувати користувача для прийому та здійснення дзвінків – скористайтесь нашим конфігуратором. Це пришвидшить Ваш час для налаштування. Нижче буде наведено список платформ і пристроїв в порядку пріоритету (рекомендацій використання) з...

Як відкрити CSV файл в Microsoft Excel?

Для того, щоб відкрити CSV файл в програмі Microsoft Excel, виконайте нижче наведені кроки. Відкрийте Microsoft Excel та клікінть “Створити” новий документ Перейдіть в розділ “Дані”, клікініть “Отримати дані” та оберіть “З...