Phonet - Виртуальная IP АТС

Інструкції

Перші кроки, налаштування та корисні функції

MicroSIP налаштування

Ви можете налаштувати швидко Ваш Microsip на комп’ютері за допомогою автоматичного конфігуратору. Як це зробити описано в інструкції Дані для реєстрації телефонного апарату чи софтфону. В розділі налаштування телефону треба обрати “Windows” і пройти...

Як дивитись дзвінки, по котрим потрібно перетелефонувати?

Відслідковуйте свої пропущені, на котрих ще не було успішної розмови за допомогою розділу “Перетелефонувати” (рис. 1). Рис. 1 Журнал дзвінків – Перетелефонувати Цифра навпроти “Перетелефонувати”, означає скільки пропущених необхідно...

Розширення Phonet для Google Chrome?

Можливості розширення За допомогою розширення у вас є можливість телефонувати через АТС з будь-якої вкладки браузеру. Працює це таким чином: 1. Знаходите номер, на який бажаєте зателефонувати;2. Виділяємо номер;3. Клікаєте правою клавішею миші по виділеній області;4....

Як телефонувати з комп’ютеру?

Якщо ви бажаєте для дзвінків з клієнтами використовувати комп’ютер з гарнітурою то для Вас є декілька варіантів можливостей телефонувати з нього. Головною умовою є те, щоб на комп’ютері було завчасно встановлено софтфон (Zoiper, Microsip, Linphone і т.д.)...

Як відновити пароль від особистого кабінету АТС Phonet

Якщо трапилось так, що при авторизації в особистому кабінеті пише помилку, що невірний пароль (рис. 1 позначка 1) і ви не можете пригадати свій пароль, то Ви можете з легкістю його відновити. Рис. 1 Авторизаційне вікно Для цього в авторизаційному вікні необхідно...

Налаштування інтеграції Phonet з OneBox

Для налаштування інтеграції Phonet з OneBox, необхідно у особистому кабінеті Phonet, у розділі інтеграцій налаштувати два конектори “OneBox” і “Інша СРМ система” (рис. 1, відмітка 1). Рис. 1 Інтеграції власного кабінету Phonet Налаштування конектору OneBox у Phonet...

Як налаштувати PortSIP на Android/iOS

Автоматичне налаштування Ви можете налаштувати швидко Ваш PortSIP на телефоні за допомогою автоматичного конфігуратору. В розділі налаштування телефону треба обрати “iPhone” або “Android”, у випадаючому списку обрати PortSIP UC і пройти короткі вказівки в...

Службові комбінації

На кожній АТС є службові номери, нижче представлено їх опис: Встановлення на паузу – коли необхідно тимчасово не приймати зовнішні виклики, щоб АТС не направляла виклики на користувача чи користувачів, напр., пішли на обід, або у відпустку, або зайняті іншою...

Самостійний запис та підготовка файлу IVR на АТС

Для встановлення аудіозапису на вашу АТС, вона повинна відповідати наступним вимогам: формат запису .WAV, частота 8000 Hz, звук Mono. Для конвертування аудіофайлу в потрібний формат, можна скористатися безкоштовним онлайн конвертером, наприклад: Convert audio to WAV...

Як налаштувати інтеграцію з KeyCRM?

Ви легко можете налаштувати інтеграцію телефонії Phonet з KeyCRM виконавши 3 прості кроки (5-10 хвилин).Взнати більше про можливості інтеграції Phonet та KeyCRM можна ознайомитись за цим посиланням. Крок 1. Отримйте дані з Phonet для їх введення у KeyCRM Перейдіть до...