Для того, щоб налаштувати Мікросіп, спочатку потрібно додати обліковий запис натиснувши на перевернутий трикутник у правому верхньому кутку екрана, а потім натиснувши Додати обліковий запис. Рис 1. Відкрити меню Рис 2. Додати акаунт Далі заповніть поля як на скріншоті...
Налаштування конверсій (цілей) в Аналітиці відбувається в 2 етапи: Налаштування передачі подій Call-Tracking в Google AnalyticsНалаштування цілі в самому акаунті Google Analytics, які будуть відображатись у звітах Етап 1: Налаштування передачі події Call-Tracking в...
Після створення нового CallCatcher для Вашого інтернет-магазину в АТС Phonet, Ви отримаєте спеціальний код, який потрібно додати на сайт. Приклад коду Додавання коду CallCatcher на сайт Horoshop В адмінпанелі зайдіть у розділ “Маркетинг” → “Маркетингові...
Після активації Коллтрекінгу в АТС Phonet, Ви отримаєте спеціальний код, який потрібно додати на сайт та створити обгортку для номерів. Приклад коду 1. Додавання коду Call-Tracking в адмінпанелі Horoshop Зайдіть у розділ “Маркетинг” → “Маркетингові системи”....
Налаштування конверсій (цілей) в Аналітиці відбувається в 2 етапи: Налаштування передачі подій CallCatcher в Google AnalyticsНалаштування цілей (конверсій) в самому акаунті Google Analytics, які будуть відображатись у звітах Етап 1: Налаштування передачі подій...
Перейдіть в App Store та встановіть додаток Zoiper на телефон 2. Відкрийте додаток на телефоні та прийміть запропоновані дозволи на доступ 3. Перейдіть в розділ “Налаштування” 4. Оберіть пункт “Облікові записи”, в правому верхньому куті нажміть...
Навіщо це потрібно Налаштування маршрутизації вихідних дзвінків дозволяє максимально точно задати параметри, за якими будуть здійснюватися вихідні дзвінки, це потрібно для того, щоб обмежити: а) напрямки, на які будуть здійснюватися дзвінки з даного номера; б)...
Для початку необхідно увійти до особистого кабінету Фонет з правами адміністратора. Після того як перед Вами відкриється сторінка Вашого особистого кабінету, необхідно зробити кроки, описані нижче. Використовуючи навігаційне меню зліва, перейдіть на вкладку...
Якщо вам необхідно налаштувати, щоб в неробочий час спрацьовувала голосова пошта і телефонуючі люди могли залишити повідомлення після сигналу, тоді для початку вам потрібно підготувати привітання, де телефонуючому повідомляється, щоб він залишив голосове повідомлення...
Авторизуємось в особистому кабінеті (ОК) Zadarma та сторінці АТС.В ОК Zadarma переходимо на вкладку “Налаштування” → “Віртуальні номери” Далі у нас з’явиться список з всіма віртуальними номерами: Примітка. Іноді номерів може бути декілька, а “SIP номер” буде...
Для підключення інтеграції Facebook Pixel до Phonet необхідно зробити наступні кроки: В особистому кабінеті Facebook Pixel з правами адміністратора перейти в розділ “Джерела даних” (Рис. 1, позначка 1), далі вибрати джерело, яке необхідно...