Phonet - Виртуальная IP АТС

Інструкції

Перші кроки, налаштування та корисні функції

MicroSIP налаштування

Для того, щоб налаштувати Мікросіп, спочатку потрібно додати обліковий запис натиснувши на перевернутий трикутник у правому верхньому кутку екрана, а потім натиснувши Додати обліковий запис. Рис 1. Відкрити меню Рис 2. Додати акаунт Далі заповніть поля як на скріншоті...

Call-Tracking: Налаштування конверсій в Google Analytics

Налаштування конверсій (цілей) в Аналітиці відбувається в 2 етапи: Налаштування передачі подій Call-Tracking в Google AnalyticsНалаштування цілі в самому акаунті Google Analytics, які будуть відображатись у звітах Етап 1: Налаштування передачі події Call-Tracking в...

Налаштування CallCatcher для інтернет-магазинів Horoshop

Після створення нового CallCatcher для Вашого інтернет-магазину в АТС Phonet, Ви отримаєте спеціальний код, який потрібно додати на сайт. Приклад коду Додавання коду CallCatcher на сайт Horoshop В адмінпанелі зайдіть у розділ “Маркетинг” →  “Маркетингові...

Налаштування Call-Tracking для інтернет-магазинів Horoshop

Після активації Коллтрекінгу в АТС Phonet, Ви отримаєте спеціальний код, який потрібно додати на сайт та створити обгортку для номерів. Приклад коду 1. Додавання коду Call-Tracking в адмінпанелі Horoshop Зайдіть у розділ “Маркетинг” → “Маркетингові системи”....

Налаштування конверсій (цілей) CallCatcher в Google Analytics (Universal та G4)

Налаштування конверсій (цілей) в Аналітиці відбувається в 2 етапи: Налаштування передачі подій CallCatcher в Google AnalyticsНалаштування цілей (конверсій) в самому акаунті Google Analytics, які будуть відображатись у звітах Етап 1: Налаштування передачі подій...

Як налаштувати Zoiper на iOS

Перейдіть в App Store та встановіть додаток Zoiper на телефон 2. Відкрийте додаток на телефоні та прийміть запропоновані дозволи на доступ 3. Перейдіть в розділ “Налаштування” 4. Оберіть пункт “Облікові записи”, в правому верхньому куті нажміть...

Налаштування маршрутизації вихідних викликів

Навіщо це потрібно Налаштування маршрутизації вихідних дзвінків дозволяє максимально точно задати параметри, за якими будуть здійснюватися вихідні дзвінки, це потрібно для того, щоб обмежити: а) напрямки, на які будуть здійснюватися дзвінки з даного номера; б)...

Як додати/налаштувати користувача в особистому кабінеті АТС Phonet

Для початку необхідно увійти до особистого кабінету Фонет з правами адміністратора. Після того як перед Вами відкриється сторінка Вашого особистого кабінету, необхідно зробити кроки, описані нижче. Використовуючи навігаційне меню зліва, перейдіть на вкладку...

Налаштування голосової пошти для неробочого часу

Якщо вам необхідно налаштувати, щоб в неробочий час спрацьовувала голосова пошта і телефонуючі люди могли залишити повідомлення після сигналу, тоді для початку вам потрібно підготувати привітання, де телефонуючому повідомляється, щоб він залишив голосове повідомлення...

Як підключити номер Zadarma

Авторизуємось в особистому кабінеті (ОК) Zadarma та сторінці АТС.В ОК Zadarma переходимо на вкладку “Налаштування” → “Віртуальні номери” Далі у нас з’явиться список з всіма віртуальними номерами: Примітка. Іноді номерів може бути декілька, а “SIP номер” буде...

Підключення Facebook Pixel до Phonet

Для підключення інтеграції Facebook Pixel до Phonet необхідно зробити наступні кроки: В особистому кабінеті Facebook Pixel з правами адміністратора перейти в розділ “Джерела даних” (Рис. 1, позначка 1), далі вибрати джерело, яке необхідно...