MicroSIP налаштування

Для того, щоб налаштувати Мікросіп, спочатку потрібно додати обліковий запис натиснувши на перевернутий трикутник у правому верхньому кутку екрана, а потім натиснувши Додати обліковий запис. Рис 1. Відкрити меню Рис 2. Додати акаунт Далі заповніть поля як на скріншоті...

Завантаження Linphone для свого пристрою

Desktop для Windows Щоб встановити Linphone для Вашого комп’ютеру на ОС Windows натисніть нижче: Завантажити Linphone для Windows Desktop для MacOS Щоб встановити Linphone для Вашого комп’ютеру на ОС MacOS натисніть нижче: Завантажити Linphone для MacOS...

Налаштування інтеграціі з KeepinCRM

1. В кабінеті Phonet перейти в розділ: Налаштування => Інтеграції => Інша CRM-система. Скопіювати API сервер та API ключ. 2. В KeepinCRM перейти в розділ: Налаштування => Інтеграції => Phonet. Ввести API сервер та API ключ у вікно інтеграції. Зараз там...

Системні повідомлення на АТС Phonet

В телефонії є ряд системних повідомлень, які звучать як користувачам телефонії, так і людям, що телефонують до Вас в компанію. Системні повідомлення АТС при вхідних дзвінках: “Всі менеджери зайняті. Ваш дзвінок n в черзі і буде прийнятий першим доступним...

Швидке налаштування Linphone на смартфоні

В особистому кабінеті з’явилась можливість швидко налаштувати собі Linphone на комп’ютер. Для цього перейдіть в розділ “Довідка” і в ньому розділ “Налаштування телефону” (рис. 1). Рис. 1 Довідка Встановіть на свій телефон додаток...

Швидке налаштування Linphone на комп’ютер

В особистому кабінеті з’явилась можливість швидко налаштувати собі Linphone на комп’ютер. Щоб завантажити програму Linphone на Ваш пристрій скористайтесь інструкцією Завантаження Linphone для свого пристрою. Після завантаження і встановлення його на Ваш...

Налаштування інтеграції з СРМ Altegio

В особистому кабінеті Phonet перейти “Налаштування” (рис.1, позначка 1), “Інтеграції” (рис.1, позначка 2), знайти блок під назвою “Altegio” і клацнути кнопку “ДОДАТИ” (рис. 2, позначка 1); Рис. 1 Налаштування Рис. 2...

CallCatcher для різних мов сайту: Локалізація через GTM

CallCatcher – це кнопка зворотного дзвінка на сайті, яка розкривається у вигляді віконця з текстом. При наявності на сайті декількох мов постає потреба у встановленні двох та більше CallCatcher, кожен – для своєї мови. В даній інструкції ми розглядаємо...

CallTracking налаштування

1. Що таке CallTracking Компанії просувають себе в інтернеті, використовуючи Google Ads, Яндекс.Директ, сервіси e-mail розсилки та інші. Щоб оцінити ефективність кожного рекламного інтернет каналу, застосовують послуги аналітики, найпопулярнішими є Google Analytics і...

Налаштування віджету CallCatcher

1. Навіщо це потрібно Для того щоб отримати більше потенційних клієнтів із відвідувачів сайту можна встановити на сайт віджет для замовлення дзвінка CallCatcher. Віджет відстежує поведінку клієнта на сторінці Вашого сайту та показує форму замовлення дзвінка, коли...

Налаштування телефону Gigaset A510 IP

Про апаратSiemens Gigaset A510 IP (рис. 1) – надійний та якісний IP-телефон німецького виробництва з чудовою якістю звуку завдяки технології HDSP (надчутливі мікрофони, покращені гучномовці). Рис. 1 Gigaset A510 IP НалаштуванняНалаштування телефону GIGASET A510...