Після того як наші фахівці підготували для Вас Віртуальну АТС Phonet, на Вашу електронну адресу має прийти лист з інструкціями, як зайти до Вашого особистого кабінету. Якщо Ви такого листа не отримали, перевірте папку “Спам”, можливо лист з інструкціями там. Якщо там його немає, зв’яжіться з нашими технічними фахівцями, для повторного надсилання Вам листа з інструкціями. Використовуючи інструкції, потрібно зробити наступні кроки:

  • Перейти за посиланням, яке зазначено в першому пункті листа;
  • Після переходу у Вас має відобразитися форма для входу до Вашого особистого кабінету віртуальної АТС Phonet (рис.1);
Рис. 1 Сторінка входу в особистий кабінет
  • Потім ввести e-mail або логін, а також пароль, вказаний вами при реєстрації;
  • Якщо Ви не знаєте чи забули пароль, натисніть “Забули пароль?”. Перед Вами відкриється сторінка відновлення пароля (Рис.2).
Рис. 2 Сторінка для відновлення паролю

На цій сторінці, необхідно ввести Ваш E-mail або Логін, вести код для підтвердження, а потім натисніть відновлення паролю, після чого на Вашу електронну адресу прийде інструкція зі зміни пароля, за якою Ви зможете встановити новий пароль;

  • Після успішного входу до Вашого особистого кабінету, перед Вами відкриється сторінка Вашого особистого кабінету з навігаційним меню зліва (рис. 3). Якщо Ви є адміністратором і плануєте провести налаштування системи, необхідно перейти Налаштування (рис.3 позначка 1) -> Конфігурації телефонії (рис.3 позначка 2);
Рис. 3 Налаштування особистого кабінету АТС
  • Після чого перед Вами відкриється сторінка панелі керування (рис.4), де Ви зможете налаштувати необхідну конфігурацію.
Рис. 4 Панель управління Віртуальною АТС Phonet

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.