Нові функції Фонет

В першій статті по оновленню платформи Phonet ми приділили увагу новим фічам, сьогодні поговоримо про нововведення безпосередньо в особистому кабінеті АТС.

1. Лічильники в Журналі “Активні дзвінки”

З новими показниками, які змінюються в режимі онлайн, можна наочно бачити:

Журнал Дзвінків Фонет
  • скільки клієнтів або заявників зараз намагаються додзвонитись в компанію (“Очікують”)
  • скільки зараз активних розмов (“Розмовляють”)
  • загальну кількість дзвінків: активних та в очікуванні відповіді — вхідні і вихідні   (“Всього активних”)

Функція корисна для керівників та супервайзерів.

2. Редагування Ім’я / Прізвища / Назви компанії з Журналу дзвінків

Якщо Ви користуєтесь telerCRM (вбудованою міні CRM від Phonet), спробуйте нову можливість швидко редагувати контакти прямо з Журналу дзвінків.  Це економить дорогоцінний час, адже більше не потрібно відкривати кожну картку окремо для зміни базової інформації по клієнту.

Inline Editing Phonet

Доступні поля для швидкого редагування — “Ім’я”, “Прізвище”, “Назва компанії”

Функція корисна для працівників відділу продажу, колл-центру, технічної підтримки та тих, хто активно взаємодіє з клієнтською базою.

3. Налаштування контактів: колонки списку загальної бази клієнтів

Для більшої зручності ми змінили візуальне відображення колонок Списку контактів.

Налаштування Phonet, Оновлення Платформи

У правій частині доступний весь перелік розділів. Оберіть найважливішу інформацію для швидкого відображення, перетягнувши потрібне поле в ліву сторону. Можна обрати як стандартні поля (Ім’я, Прізвище, Телефон тощо), так і специфічні для Вашого бізнесу (наприклад, Номер Договору, Служба доставки)

Налаштування колонок доступне через іконку шестерні у верхньому правому куті розділу Контакти.

4. Новий дизайн у продукті

Більше яскравих фарб у житті і у нашому продукті!

Ми розпочали оновлення дизайну особистого кабінету АТС Phonet, і наразі уже доступна нова сторінка для входу, яка гарантовано підніме Ваш настрій 🙂

Вхід в АТС Фонет

Далі буде…