Для початку необхідно увійти до особистого кабінету Фонет з правами адміністратора.

Після того як перед Вами відкриється сторінка Вашого особистого кабінету, необхідно зробити кроки, описані нижче.

  1. Використовуючи навігаційне меню зліва, перейдіть на вкладку «Налаштування» (рис. 1, позначка 1);
  2. Після цього потрібно перейти до розділу інші налаштування (рис. 1, позначка 2);
Рис. 1 Перехід на сторінку для налаштувань Віртуальної IP АТС Phonet
  1. На сторінці буде представлена ​​панель керування особистим кабінетом (рис. 2). Відкрийте розділ “Користувачі”, потім відкрийте одну з груп користувачів або створіть нову, відкривши розділ групи, натисніть “Додати користувача”. У прикладі, використовується шлях: “Користувачі (рис. 2, позначка 1)/Operatori (рис.2, позначка 2)/Додати користувача (рис. 2, позначка 3)”.
Рис. 2 Панель управління особистим кабінетом Віртуальної IP АТС Phonet
  1. Після перерахованих вище дій, відкриється форма з полями для створення нового користувача (рис. 3).
Рис. 3 Поля для заповнення під час створення користувача Віртуальної IP АТС Phonet

Ім’я, що відображається – ім’я яким підписуватимуться всі здійснені дзвінки і будь-яка інша інформація пов’язана з користувачем в особистому кабінеті;

Особистий номер – короткий номер користувача. Користувачам та групам надаються тризначні короткі номери. Короткий номер дозволяє зв’язуватися з будь-яким співробітником (користувачем) або відділом (групою) усередині компанії. Введемо номер “201” (вводити потрібно без лапок), можна ввести інший незайнятий тризначний номер;

Пароль – при створенні нового користувача це пароль для входу в особистий кабінет, також при створені користувача це і буде SIP пароль. Якщо відбувається редагування існуючого користувача, пароль для SIP телефону встановлюється в розширених налаштуваннях користувача, це поле змінює лише пароль для входу в особистий кабінет;

Оператор – якщо ви хочете, щоб цей користувач приймав дзвінки, поставте галочку. Після чого у Вас з’явиться ще один пункт під назвою “Пріоритет у групі“. У ньому Ви зможете вибрати, як часто на користувача повинні надходити вхідні дзвінки. Відповідно, якщо відзначені всі зірки, то на цього користувача та користувачів з таким же пріоритетом надходитимуть найбільше дзвінків. Якщо відмічено найменше зірок, то відповідно надходитимуть найменше дзвінків. Якщо Ви хочете, щоб даний користувач здійснював тільки вихідні дзвінки, то галочку навпроти оператора ставити не потрібно;

Голосова пошта – поставте галочку, якщо хочете, щоб даному співробітнику (користувачу) можна було залишити голосове повідомлення. Коли співробітник не відповідає на дзвінок і недоступний за контактними телефонами, після певного часу система запропонує телефону, що телефонує, залишити вам голосове повідомлення. Прослухати голосові повідомлення можна з панелі керування в журналі дзвінків. Також можна зробити те, щоб на корпоративну пошту співробітника приходило лист із повідомленням і з прикріпленим голосовим повідомленням;

Адреса Email – поштова скринька користувача. Вона необхідна для входу в особистий кабінет, відновлення пароля та для надсилання інших службових повідомлень, пов’язаних із роботою телефонії. Сюди також можуть надходити повідомлення про голосову пошту, якщо звичайно у користувача встановлено позначку у пункті “Голосова пошта”;

  1. Після заповнення полів натисніть кнопку “Зберегти”. Після чого у віртуальній АТС у групі, яка була відкритою, з’явиться новий користувач;
  1. Для того, щоб створений користувач отримав доступ до особистого кабінету, йому потрібно надати права. Для цього натисніть на створеному користувачеві в навігаційному меню з лівого боку, на сторінці буде представлено вікно з налаштуваннями користувача, в ньому перейдіть на вкладку “Рівні доступу” (рис. 4, позначка 4). В ній оберіть рівні доступу, які хотіли б відкрити для даного користувача, після чого збережіть налаштування.

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.