Що вміє українська KeyCRM?

Інтеграція KeyCRM з телефоніїю Phonet

Все більш українських підприємців мігрують з російського софту – Bitrix та AmoCRM, обираючи комплексну українську CRM – KeyCRM. Сьогодні знайомимось з нею детальніше.

Спойлер: в ній вже є вбудований модуль телефонії Phonet без додаткових оплат 🙂

Що таке KeyCRM? Історія розвитку

KeyCRM вийшла на ринок у 2018 році, з фокусом на ecommerce підприємців, вміючи:

  • підтягувати замовлення із світових (Etsy, Amazon, eBay), а пізніше – українських маркетплейсів (Rozetka, Prom, Allo), інтернет-магазинів, лендінгів
  • робити відправки в «один клік» і автоматично генерувати ТТН більшості популярних служб доставки, локальних і зарубіжних; відстежувати рух товару і автоматично сповіщати про етап клієнту, «бачити» оплати (передоплати)
  • управляти рухом товарів, та їх залишками на складах, синхронізувати з магазинами
  • фіскалізувати операції прямо у замовленні, формувати чеки, завдяки вбудованому програмному РРО
  • виводити статистику по продажам, товарам, магазинам, роботі менеджерів. В розділі Аналітика можна знайти затребуваний багатьма Звіт про прибуток і збитки (P&L).

Сьогодні KeyCRM стала універсальною, завдяки цілому ряду функцій, що вирішують завдання підприємців із сфери послуг, онлайн продажів, інфо-бізнесу, і навіть допомагають впорядкувати роботу державних установ та суспільних організацій.

В 2022 році в KeyCRM з’явився функціонал, що оптимізує процеси, на ручне опрацювання котрих, втрачається як мінімум 2-3 години на добу:

  • Модуль для роботи із лідами. Система збирає запити потенційних клієнтів з усіх популярних джерел (онлайн магазини та форми на сайтах, месенджери, електронна пошта, телефонні дзвінки), та автоматизує їх обробку: розподіл задач між менеджерами з продажів, кастомні налаштування воронок; миттєве створення картки замовлення чи запису на послугу, в разі успішного закриття угоди.
Картка Ліда KeyCRM з можливістю дзвінка з Phonet та utm-міткою

  • Модуль Чати, що переносить переписки з клієнтами в єдине вікно CRM. Інтеграції з соцмережами та месенджерами дійсно глибокі: наприклад, в Instagram система підтягує не тільки запити із Direct, а й коментарі до публікацій та сторіз, а також «вподобайки». А Viber та Telegram доступні не лише через боти, можна підключити також номерні (особисті) акаунти.

Які можливості надає телефонія у KeyCRM?

Чати KeyCRM з можливістю подзвонити клієнту з Phonet

Модуль телефонії в KeyCRM був пропрацьований розробниками системи та працює “офіційно” згідно зі стандартами системи. Завдяки цьому телефонію (ip-телефонію) можна підключити всього за 10 хвилин. 

Після підключення ip-телефонії менеджери зможуть взаємодіяти з інформацією в срм-системі та повністю оформляти нове замовлення/запис, стануть доступні наступні можливості, які дозволять працювати зручно, швидко та по-справжньому ефективно:

Вхідний дзвінок в KeyCRM завдяки ip-телефонії Phonet
Вхідний дзвінок в KeyCRM завдяки ip-телефонії Phonet

  • додати в базу нового покупця, створивши картку Покупця або Замовлення одним кліком
  • бачити хто дзвонить з тих хто звертався раніше та кліком відкрити картку з повною інформацією
  • дзвонити кліком з CRM, цифри набирати не потрібно, для уникнення помилок та економії часу
  • продивитись історію дзвінків та прослухати потрібний для поновлення деталей
  • автоматично направляти дзвінки від клієнтів напряму на відповідального менеджера

Як підключити Phonet?

Зацікавили можливості ip-телефонії для KeyCRM і Ви вже використовуєте ip-телефонію Phonet? Детальніше про можливості які надає підключення до KeyCRM Phonet можна ознайомитись за цим посиланням, інтеграція безкоштовна!

Якщо у Вас ще немає акаунта KeyCRM, то його можна зареєструйте та налаштувати за 15-30 хвилин самостійно, без допомоги програмістів. При реєстрації надається можливість безкоштовного тесту до 30 днів!

Далі потрібно виконати 3 прості кроки по інструкції з налаштування інтеграцій телефонії Phonet з KeyCRM (5-10 хвилин).

Якщо залишились питання, Ви можете звернутись за безкоштовною консультацією до менеджера Phonet замовивши дзвінок, подзвонивши або залишивши заявку у формі на сайті, з радістю проконсультуємо.

Дякуємо за наданий матеріал для публікації Маргариті Кудриній, маркетологу KeyCRM.