Українські CRM-системи з телефонією Phonet. Огляд

Огляд українських CRM - Creatio, OneBox OS, KeyCRM, Nethunt

Якщо Ви в пошуку “тієї самої CRM” вітчизняного виробництва, яка вирішить Ваші задачі, пропонуємо нову інформаційну підбірку, яка полегшить Вам вибір.

Більше детально про CRM-системи SalesDrive та KeepinCRM читайте в окремих статтях.

Представлені українські  crm-системи заточені на роботу з товарним бізнесом або є більш універсальними, мають інтеграцію з телефонією Фонет або вона, як то кажуть, coming soon.

Також в статті ми намагалися виділити родзинку кожної CRM, ключову фішку, яка вирізняє її з-поміж інших.

Отже, почнемо.

CREATIO

Creatio – це потужна платформа для автоматизації процесів будь-якої складності від компанії Terrasoft. (раніше відома під назвою bpm’online).

Її головна фішка – впровадження low-code та no-code технологій (це означає, що для налаштувань під Вашу компанію не треба додатково програмувати, або робити це мінімально).

Блок під комерційні задачі компанії – Creatio CRM –  складається з розділів для торгівлі (Creatio Sales), маркетингу (Creatio Marketing) та сервісної підтримки (Creatio Service).

Розділ Creatio Sales мають функції для:

  • управління “довгими” продажами;
  • максимально детального опису профілю клієнта;
  • ведення замовлення від запиту клієнта до оплати і поетапних поставок;
  • скорингу для визначення “теплих” лідів;
  • партнерських та дилерських продажів тощо.

Про можливості інтеграції Creatio з телефонією від Phonet можна дізнатись ТУТ.

Платформа орієнтована на великий та середній бізнес.

OneBox OS

OneBox OS це бізнес-платформа, яка використовує досить незвичний для українського ринку підхід до комплектування продукту – принцип “Збери сам”.

І в цьому родзинка платформи, адже з величезної кількості модулів та додатків, інтегрованих з OneBox, клієнт може сформувати конфігурацію CRM, яка відповідає задачам саме його компанії.

Серед ключових модулів:

  • Базова комплектація: CRM, Контакти, Співробітники, Звіти, Автоматизація, Бізнес-процеси, Документи, Файлове сховище
  • Логістика та служби доставки: Нова пошта, Укрпошта, Justin, Meest
  • Конструктори сайтів і CMS: WordPress, Opencart, Magento, Хорошоп
  • Маркетплейси: Rozetka, Prom.ua, Etsy, Ebay, Amazon
  • Купа інших корисних додатків, якими можна доповнити свою систему.

Інтеграція з телефонією Фонет додасть зручності в обліку телефонних розмов з клієнтами, адже:

  • зателефонувати можна просто одним кліком по номеру
  • при вхідних та вихідних дзвінках буде спливати картка клієнта з CRM
  • аудіозаписи розмов можна буде прослухати в розділі “Мої події”
  • доступна вся історія дзвінків.

Щоб протестувати OneBox OS – зареєструйте безкоштовний тариф на САЙТІ.

KeyCRM

KeyCRM – це зручна CRM для інтернет-магазину. Вона заточена на роботу з вітчизняними та іноземними маркетплейсами, враховуює специфіку відправки товарів закордон, роботу по моделі дропшипінгу та багато іншого.

Головна її фішка – це максимально зрозумілий інтерфейс і “нічого зайвого”, що дозволяє Вам власноруч налаштувати систему і витратити на це лише 15 хвилин.

Система інтегрована з:

  • Маркетплейсами: Etsy, eBay, Amazon, Rozetka, Prom, Алло, OLX
  • CMS та конструкторами сайтів: WooCommerce, OpenCart, Magento, Shopify, Horoshop, тощо
  • Службами доставки: Нова пошта, Укрпошта, Justin, Meest, UPS, DHL
  • Платіжними сервісами: Приватбанк, Монобанк, WayForPay, Liqpay, Fondy
  • Поштою та месенджерами: Viber, Telegram, Messenger, Instagram

Поєднавши Вашу KeyCRM з телефонією від Phonet, Ви зможете:

  • телефонувати прямо з CRM в 1 клік
  • бачити картку з імям клієнта при вхідному дзвінку
  • оформлювати замовлення під час дзвінка та відправити його в обробку відповідно до воронки
  • продивлятись історію дзвінків в окремій вкладці

Спробуйте KeyCRM безкоштовно протягом 30 днів, зареєструвавшись на САЙТІ

Nethunt

Nethunt – це CRM-система для малого бізнесу, який переріс Excel-таблиці, і хоче розвиватись далі. Представлена CRM в досить незвичному форматі – програми для середовища Google Workspace.

Що це означає? Nethunt не просто інтегрований з поштовим сервісом Gmail для відправки точкових імейлів клієнтам, він безпосередньо вбудована в його інтерфейс!

Ви зберігаєте дані та працюєте з замовленнями, контактами, задачами і т.д. з прямо з Вашої корпоративної поштової скриньки.

При цьому система має всі базові розділи класичної CRM-системи:

  • Ліди та клієнти, які автоматично потрапляють в систему з різних каналів: Facebook Messenger, Linkedin, Google Contact, чату на сайті, вебформи
  • Воронки продажів, з можливістю організувати воронки для різних продуктів, маркетингу
  • Звіти: по обсягам продажів, клієнтам, менеджерам, джерелам, етапам воронки

Наразі Nethunt інтегрована з усіма ключовими сервісами Гугл, до який Ви так звикли: Календар, Диск, Gmail, Чат, Data Studio. Додатково – Чат для сайту (Intercom), Linkedin, Facebook Messenger.

#StandWithUkraine від Phonet

Ми підтримуємо вітчизняний бізнес та пропонуємо
2 місяці користування Віртуальною АТС Phonet безкоштовно!

Акція діє для нових клієнтів Phonet, при оплаті першого мінімального платежу в 239 грн.
Замовте зворотний дзвінок, і дізнайтесь деталі у наших експертів телефонії!