Огляд KeepinCRM від Phonet

Доброго дня, друзі!

Ми продовжуємо відправляти російський софт вслід за кораблем та робимо огляд альтернатив від українського ринку.

Сьогодні в фокусі KeepinCRM.

Що це?

KeepinCRM — це українська CRM-система, яка орієнтована на малий і середній бізнес. Її головна фішка — максимальна автоматизація процесів.

Якщо у Вас більш складна структура компанії (наприклад, є філії), багатоетапні угоди, є декілька воронок продажів, індивідуальні бізнес-процеси або просто хочеться мати більше функціоналу за розумні кошти, то Вам однозначно потрібно придивитись до KeepinCRM.

Фактично, це не просто система для роботи з клієнтами, а інструмент для управління комерційною складовою Вашого бізнесу. Як торгового, так і сфери послуг.

Вона дозволяє:

  • слідкувати за результатами продажів протягом місяця по детальним дашбордам
  • генерувати звіти по дебіторській заборгованості (неоплачених угодах), структурах доходів по менеджерах з продажів тощо
  • проводити документообіг зі створенням рахунків, договорів, актів безпосередньо в KeepinCRM
  • повноцінно працювати зі складом

Ну і звісно —  ефективно обробляти ліди, замовлення, ставити завдання по клієнту.

Все це можна робити в одній системі, завдяки пулу інтеграцій з CMS, маркетплейсами, перевізниками, банкінгом та провайдерами комунікацій.

Відповідно, KeepinCRM стане гарним помічником при роботі з товарним бізнесом та інтернет-магазинами.

Інтеграція з Phonet

З Phonet Ви зможете легко провести IP-телефонію в Вашу KeepinCRM, дзвонити клієнтам прямо з браузеру та вести облік телефонних комунікацій.

Як це буде виглядати?

Картка клієнта

Після інтеграції в картці клієнта з’явиться блок “Історія дзвінків”, де можна буде:

  • Прослухати запис розмови
  • Побачити історію розмов з клієнтом

Знаходячись у картці можна зателефонувати клієнту в 1 тиць (зверніть увагу на три крапки біля номеру телефону).

Вхідний дзвінок

  • При вхідному дзвінку буде діяти прив’язка Клієнт-Співробітник, а це означає, що клієнти будуть автоматично потрапляти на свого профільного менеджера.
  • При цьому, у браузері співробітника спливе повідомлення про дзвінок з Прізвищем та Ім’ям клієнта та Номер компанії, на який він телефонує (важливо, якщо у Вас різні номери прив’язані під різні продукти або сайти).
  • Натиснувши на повідомлення, можна швидко перейти у картку клієнта.

Розділ Дзвінки

В цьому розділі можна бачити:

  • дзвінки, отримані з Phonet CallCatcher (Кнопка зв’язку, отриманих через сайт)
  • вхідні та вихідні дзвінки співробітників

Також, при активації будуть передаватися UTM-мітки з CallCatcher та системи відслідковування дзвінків Call-Tracking.

Як замовити?

Спробувати KeepinCRM можна безкоштовно, зареєструвавшись на САЙТІ КОМПАНІЇ.