Phonet оновлення. Квітень 24

Оновлення платформи Phonet

Завершився квітень 2024 року, а це означає, що настав час чергових оновлень платформи – нових функцій, дизайну та можливостей від Phonet.

Цього місяця ми для вас підготували:

1. Ролі доступів до різних розділів Платформи

Потрібно додати користувача в АТС? Тепер йому можна надати доступи буквально в 1 клік, завдяки новим ролям.

Оберіть рівень доступу: Адміністратор, Керівник відділу, Працівник чи Оператор.

І звісно, Ви можете як і раніше гнучко обрати будь-якуу конфігурацію доступів до кожного розділу у варіанті Власна роль.

Нові ролі доступів в профілі користувача

2. Нові можливості для розподілення задач у відділі (команді)

Звернувся клієнт і необхідно поставити задачу на інший відділ для обробки його замовлення? Або передати це колезі з Вашої команди?

Тепер це можливо на Платформі Phonet (TelerCRM) не тільки для адміністраторів!

Завдяки праву Доступ, постановка всіх задач, редагування особистих і поставлених працівник отримає можливість поставити задачі на інших членів команди, відредагувати їх чи при необхідності позначити як виконані.

При цьому колега, який отримав нову задачу побачить нотифікацію про це в особистому кабінеті та на електронній пошті.

(Активація можливості доступна на тарифному пакеті TelerCRM Lite та Plus)

Нові доступи до розділу Задачі

3. “Швидкі фільтри” у Журналі дзвінків

Потрібно швидко вивести окрему інформацію у Журналах дзвінків? 

Можна як і раніше це зробити через широкий набір фільтрів, а можна зробити це в один клік завдяки “Швидким фільтрам”.

 

На прикладі, давайте розглянемо Швидкі фільтри в Журналі по компанії (“Усі дзвінки”):

Усі дзвінки – буде показувати всі дзвінки – вхідні, вихідні і внутрішні

Вхідні – Журнал покаже тільки вхідні дзвінки від клієнтів, як успішні, так і неуспішні.

Вихідні – те ж саме, тільки всі дзвінки вихідні з компанії, по всім працівникам

Вхідні пропущені – будуть видні всі пропущені за обраний період. Зручно для статистики.

Користувачі онлайн/недоступні – показує інформацію, коли працівники ставали на паузу і більше не приймали дзвінки, а коли включали статус “Онлайн”.

Голосова пошта – швидко покаже всі дзвінки із залишеною голосовим повідомленням.

4. Адаптація меню для розділів АТС

Платформа Phonet поступово оновлює зовнішній вигляд, і нам важливо, щоб він ставав ще зручнішим, ніж раніше.

Серед інших елементів інтерфейсу ми оновили меню розділів, які доступні не тільки при наведенні чи тимчасово при кліку на блок з назвою.

Тепер Ви можете відкрити панель з меню кліком по назві. Вона буде залишатись в розгорнутому вигляді (поки її не закрити), а Ви зручно працювати з підрозділами (наприклад, Журналами дзвінків, або різними кнопками зв’язку CallCatcher), швидко переключаючись між ними.