Що нового в допомогу маркетологам і не тільки

Доброго дня, дорогі друзі!
На зв’язку Фонет.

Пропонуємо добірку оновлень платформи Phonet, які будуть цікаві маркетологам, і не тільки.
Отже, які з’явились додаткові можливості:

1.Передача події Замовлення дзвінка з CallCatcher
(Кнопка зв’язку для сайта від Phonet) в аналітику Facebook.

Тепер Ви маєте повний спектр інформації по Коллкетчеру, включаючи:

  • Статистичний звіт у Віртуальній АТС
  • Розшифровку інформації по кожному зворотному дзвінку (utm-мітки, gclid, IP-адреса тощо) 
  • Передачу дзвінків в CRM-системи
  • Інтеграцію з Google Analytics (включно з версією G4)

Передача конверсій по замовленню дзвінка (CallRequested) безпосередньо в Facebook дозволить краще оптимізовувати рекламні кампанії в соціальних мережах, і бачити результати своєї роботи спеціалістам по рекламі в Facebook та Instagram. (Дана подія передає консолідовані дані по робочим та неробочим годинам).

Для старту роботи необхідно встановити код CallCatcher та Facebook Pixel на сайті.
Жодні інші налаштування не потрібні.

2. Передача події дзвінка з Call-Tracking в аналітику Facebook

Разом з CallCatcher тепер можна налаштувати передачу конверсії в Facebook Events Manager з системи Call-Tracking – динамічного відслідковування дзвінків на сайті.

Враховуючи, що це так звана “серверна”, а не “браузерна” подія, то для її активації потрібно виконати певний набір дій.

ЧИТАТИ ІНСТРУКЦІЮ

Звертаємо увагу, що в аналітиці Facebook така конверсія буде мати назву CallTrackingCall

3. Налаштування подій по CallCatcher у версії аналітики G4

Хоча реліз версії аналітики G4 стався ще у вересні далекого 2020 року, українські маркетологи не поспішали масово на неї переходити через концептуальну відмінність G4 від Universal Analytics.

Однак, всім відома стрічка

Платформа Universal Analytics перестане обробляти нові дані у стандартних ресурсах з 1 липня 2023 року

нагадує, що “Зима близько”, і у нас є трохи більше року для налаштування, освоєння і звикання до нової системи.

Якщо Ви з тих, хто став на цей шлях, пропонуємо переглянути інструкцію для налаштування передачі подій з кнопки зворотного дзвінка з сайту.

ЧИТАТИ ІНСТРУКЦІЮ

4. Новий алгоритм дозвону для Зворотного дзвінка CallCatcher

Щоб пояснити новий алгоритм дозвону, давайте згадаємо, як стандартно працює ця магічна кнопка зворотного дзвінка.

Коли клієнт вводить свій номер телефону і натискає “Чекаю на дзвінок” у спеціальній формі на сайті, на АТС надходить внутрішній виклик. АТС це “бачить” і швиденько по внутрішній лінії набирає оператора. (Фактично АТС виконує роль телефоніста 19-поч.20 століття, який тоді ще вручну з’єднував двох абонентів). Як тільки оператор підняв слухавку, у клієнта задзвонив телефон. Розмова почалась…

Однак, що робити у випадках, коли передзвонити на вказаний номер не вдалось? Всі оператори були зайняті, або клієнт не відповів на дзвінок? Клієнтів, ти паче нових, втрачати дуже шкода, тому ми розробили додатковий алгоритм.

У разі не успішної спроби додзвонитися, система коллкетчеру автоматично зробить ще декілька спроб. До перемоги:)

Максимальна кількість додаткових спроб – 3.

Даний алгоритм активується за бажанням в налаштуваннях CallCatcher.

5. Додаткові фільтри в Журналах дзвінків для пошуку

Пошук в Журналах дзвінків став ще швидшим!
З Новим Фільтром по мітках можна обирати дзвінки по таким параметрам


CallCatcher

дзвінки, які надійшли з віджету зворотного зв’язку, встановленого на сайті компанії

Call-Tracker динамічний

дзвінки, отримані з системи Динамічного колл-трекінгу. Містять додаткову інформацію з utm-мітками (з його ресурсу, каналу, об’яви, ключового слова тощо прийшов клієнт на сайт)

Call-Tracker статичний

дзвінки, отримані з системи Статичного колл-треккінгу (мітка “call-tracker-static”) . Містять назву оффлайн-каналу або маркетплейсу з розміщеною рекламою.

Голосова пошта


голосове повідомлення від клієнтів, залишене на голосовій пошт

Новий контакт

дзвінок, який надійшов від нового клієнта

Відповідальний працівник

дзвінок, отриманий по прив’язці клієнт-співробітник
Заблокований дзвінокдзвінок з номеру, який знаходиться в чорному списку

Як подивитись?

  1. Зайдіть в Розділ “Дзвінки” – “Додаткові фільтри” .


2. Визначте Період.
3. В фільтрі по Мітках оберіть потрібну та натисніть Застосувати.