Налаштування конверсій (цілей) в Аналітиці відбувається в 2 етапи:

  • Налаштування передачі подій CallCatcher в Google Analytics
  • Налаштування цілей (конверсій) в самому акаунті Google Analytics, які будуть відображатись у звітах

Етап 1: Налаштування передачі подій CallCatcher в Google Analytics

Кейс 1: Встановлення коду Google Analytics безпосередньо в код сайту

Додаткові налаштування CallCatcher: Не потрібні

Кейс 2: Використання контейнеру Google Tag Manager

  1. Налаштуйте 2 Змінні – gaEventCategory та gaEventAction.
    Розділ – Змінні, тип – Рівень даних (dataLayer): 

  1. Налаштуйте тригер (Активатор) gaTriggerEvent.
    Розділ Тригери (Активатори). Тип – Спеціальна подія.

  1. Налаштуйте тег CallCatcher

Для Universal Analytics

Оберіть тип тегу – Google Analytics: Universal Analytics
Тип відстеження – Подія
Категорія (Оберіть змінну зі списку gaEventCategory)
Дія (Оберіть змінну зі списку gaEventAction)
Ідентифікатор відстеження (Можна обрати як змінну-константу, можна зазначити ID вручну у форматі UA-00000000-0)

Для G4:

Оберіть тип тегу – Google Analytics: подія Google Analytics 4
Конфігурація тегу – (Оберіть тег типу Конфігурація G4 з вже вказаним Ідентифікатором показника)
Назва події (Оберіть змінну gaEventAction)
Триггер (Активатор запуску) – gaTriggerEvent

  1. Опублікуйте зміни в Google Tag Manager.

Як перевірити правильність налаштувань Етапу 1

Universal Analytics

На Лівій панелі відкрийте розділ “Поведінка” → “Події” → “Найкращі події”.
В списку справа має з’явитись Категорія “CallCatcher”.

Натиснувши на CallCatcher, можна побачити “Дії, в межах даної категорії”

Розшифровка значень


Show

Клієнт відкрив вікно замовлення дзвінка, натиснувши на кнопку зв’язку
чи іншу клавішу, яка виконує таку функцію

Close

Клієнт закрив вікно замовлення дзвінка, яке відкрив до цього самостійно

Show proactive

Вікно замовлення дзвінка з’явилося автоматично

Close proactive


Клієнт закрив вікно замовлення дзвінка, яке відкрилося автоматично

Call requested

Дзвінок замовлено в робочий час

Off hours call requested

Дзвінок замовлено в неробочий час

Google Analytics 4

Важливо: В списку подій даної версії “Категорія події” та “Дії в її межах” окремо не розділяються.
В списку G4 окрема позначка “CallCatcher” буде відсутня.

Для того щоб дізнатись, чи події почали передаватись в Аналітику,
на Лівій панелі необхідно відкрити розділи: “Звіти” → “Життєвий цикл” → “Взаємодії” → “Події” 

(На малюнку червоним виділено події, які передає CallCatcher)

Етап 2: Налаштування цілей (конверсій)

Universal Analytics

В даній версії Аналітики події з CallCatcher налаштовуються для Звітів як ЦІЛІ.

Для налаштування Замовлення дзвінка у робочий час необхідно:

  1. Зайти у вкладку “Адміністратор” → “Представлення” → “Цілі”
  2. Створити Нову ціль:
  3. Вибрати такі налаштування в блоках:
    • Налаштування цілі – “Спеціальна
    • В блоці “Опис цілі” введіть назву на Ваш вибір,
      Тип  – “Подія

    • В блоці “Деталі цілі” прописати:
      Категорія (Точно відповідає) CallCatcher
      Дія (Точно відповідає) Call requested


Для налаштування Замовлення дзвінка у неробочий час необхідно:

Повторити кроки 1 – 3.2 з інструкції вище.
Однак, в блоці “Деталі цілі” зазначити:

Категорія (Точно відповідає) CallCatcher
Дія (Точно відповідає) Off hours call requested

Google Analytics 4

В версії Аналітики G4 події налаштовуються для Звітів як КОНВЕРСІЇ
Для цього є декілька способів.

Найшвидший:
Відкрийте розділ “Конфігурації” → “Події” та увімкніть потрібну подію як конверсію.
В нашому прикладі – це Call requested (Зворотний дзвінок у робочий час).

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *