Робота з клієнтами в TelerCRM

Контакти в TelerCRM

Новий дизайн розділу Контакти в оновленій версії TelerCRM від Phonet! Розділ став більш зручним, з кращою можливістю відображення Списку контактів.

Також серед нового та корисного функціоналу для роботи з клієнтами:

    • Можливість відновити видалені контакти протягом 30 днів;
    • Класифікація лідів за допомогою міток в картці контакту;
    • Збереження історії спілкування з контактом;
    • Отримання інформації в Картці контакту з онлайн-реклами (при підключенні кнопки зв’язку CallCatcher або сервісу відслідковування дзвінків Call-Tracking);
    • Можливість ставити задачі під клієнта, додавати примітки або швидко зв’язатись з клієнтом.

Хочете дізнатись, як користуватись розділом? Нижче наші поширені питання.

ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ

1. Як додати новий контакт?

Новий контакт в TelerCRM можна створити 

  • з розділу Контакти
  • з розділу Угоди

 (при інтеграції з телефонією Phonet) 

  • при вхідному дзвінку від нового контакту
  •  з Журналу дзвінків.

РОЗДІЛ КОНТАКТИ

Відкрийте розділ та натисніть на плюс в правому нижньому куті екрану. Відкриється форма Контакту, куди можна внести всі необхідні дані.

Додати контакт з розділу Контакти в Телер СРМ (приклад)

РОЗДІЛ УГОДИ

Якщо Ви створюєте угоду для контакту, якого ще немає в базі, введіть його Ім’я або номер телефону в полі Клієнт. Потім натисніть на “+” або “Додати новий контакт”.

Додати контакт з Угоди в Телер СРМ (приклад)

Введіть мінімальні дані 

  • Ім’я
  • Телефон
  • Email

Натисніть “Додати”. Угода створиться разом з Новим контактом.

 

ВХІДНИЙ ДЗВІНОК

При вхідному дзвінку від нового контакту на екрані комп’ютера з’явиться віконце-повідомлення. Клікнувши на нього, відкриється форма контакту з уже внесеним номером Клієнта.

 

ЖУРНАЛ ДЗВІНКІВ

Відкрийте Журнал дзвінків, клікніть на обраному номері правою клавішою миші та оберіть “Додати в CRM”.

Додати контакт з Журналу дзвінків в Телер СРМ (приклад)

2. Як додати класифікацію (маркування) контакту?

В TelerCRM контакти можна промаркувати, додавши спеціальну мітку, наприклад: “Холодний”,  “Теплий лід”, “Партнер”, “Існуючий клієнт” тощо.

Ці мітки будуть відображатись у Списку контактів, так і безпосердньо у самих Картках.
Щоб їх додати:

  • Зі списку: наведіть на Назву контакту, натисніть на іконку та з випадаючого списку оберіть необхідний

Маркування контакту зі списку в Телер СРМ

 

 

  • З картки: відкрийте картку та натисніть на “Додати тег”. Оберіть потрібну мітку з випадаючого списку або додайте нову.

Додавання мітки (класифікація ліда) в Teler CRM

3. Як змінити налаштування полів контакту?

TelerCRM дозволяє налаштовувати картку контакту під потреби компанії.
(
Щоб це зробити, користувач повинен мати права Адміністратора.)

Поля картки контакту для кастомізації в Teler CRM (Приклад)

Для цього зайдіть в розділ НалаштуванняПоля Контактів.

Тут можна змінити порядок полів “по замовчуванню”, створювати або видаляти власні. 

Щоб додати поле, натисніть на плюс в правому нижньому куті екрану. Вкажіть його назву, тип та підказку для інших користувачів, яку інформацію тут потрібно додавати.

Налаштування полів картки контакту в Teler CRM

4. Як відновити видалений контакт?

При потребі відновити видалений контакт, зробити це можна протягом 30 днів з моменту видалення. (Для цього користувач повинен мати права Адміністратора)

 

1.Відкрийте розділ КонтактиФільтри.

Розташування фільтра в розділі

2. У переліку назв фільтрів оберіть “Видалені” та застосуйте.

Фільтр Видалені контакти

У списку будуть відображені контакти, видалені протягом попередніх 30 днів.

3.Відкрийте потрібний контакт. Натисніть “
Відновити”.

Відновлення контакту

Ще не спробували оновлену TelerCRM? Замовляйте тестовий період у наших експертів!