Новий розділ для CallCatcher

Оновлення CallCatcher

Привіт, друзі! 

Зустрічайте оновлений розділ для CallCatcher – кнопки зв’язку Phonet (більш детально про сервіс можна дізнатись ТУТ). Він змінив зовнішній вигляд та отримав більше можливостей відслідковувати результати та ефективність інтернет-реклами.

Журнал дзвінків CallCatcher

Тепер переглядати історію по замовленим дзвінкам можна в самому розділі. В журналі, крім номерів клієнтів, відразу відкриті маркетингові дані – канал, джерело, кампанія, ключове слово, по якому клієнт перейшов на сайт перед замовленням дзвінка.

Журнал Дзвінків для Коллкетчеру

Більш повна інформація по кожному дзвінку доступна по іконці “Інформація про перехід”.

UTM-мітки на дзвінок

Створення та Редагування CallCatcher

Ви можете створити CallCatcher для нового лендінгу чи мовної версії сайту прямо з оновленого розділу. Для редагування існуючої кнопки зв’язку натисніть шестерню в верхньому правому куті екрану.

(Опції доступні для користувачів АТС з правами адміністратора)

Створити Кнопку звязку

Фільтри

У верхній частині екрану представлені такі фільтри:

Фільтри Кабінету

1) Вибір Коллкетчеру

Дозволяє обрати, по якому сайту потрібно переглянути статистику

2) Вибір Періоду

Дозволяє швидко і зручно визначити потрібні дати

Фільтр по періоду для Кнопки звязку

3) Інші фільтри

Також можна обрати фільтр відповідно до потрібної потрібної умови – працівника, який прийняв дзвінок, успішності дзвінка, типу контакту тощо.

Фільтр для Журналу дзвінків