Угоди та Воронка продажів в TelerCRM

Угоди та Воронка продажів в Teler CRM (баннер)

Phonet представляє новий розділ для продажів в TelerCRMЦе зручний інструмент, який полегшить ведення та облік угод, особливо якщо у Вас не тільки короткі, а й “довгі” багатоетапні продажі.

Візуальне відображення угод у Вигляді Канбан-дошки та Списку (з показом скільки у сейлз менеджерів наразі замовлень в роботі та на яку суму) надасть процесу більшої контрольованості.

А фінальний звіт з переліком закритих угод допоможе в аналізі результатів, зокрема KPI по об’єму продажів, кількості виграних угод, середньому циклу і тривалості угод.

Хочете дізнатись, як користуватись розділом? Нижче наші поширені питання.

ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ

1. Як додати 1-шу Угоду?

В TelerCRM додавати Угоди можна з розділу Угоди або з картки контакту.

РОЗДІЛ
Зайдіть в розділ Угоди та клікніть на Плюс в правому нижньому кутку екрану.

Приклад додавання угод в TelerCRM

У формі, що відкрилась, внесіть:

  • Назву та Вартість угоди.
  • В Коментарях – товари або іншу інформацію за бажанням
  • Прив”яжіть потрібний контакт або в цьому ж вікні створіть новий.

Збережена угода відразу відобразиться на Канбан-дошці у вигляді міні-картки.

 

КАРТКА КОНТАКТУ
Зайдіть в картку та натисніть “Додати угоду”. Внесіть у форму всі потрібні дані та збережіть.

2. Як подивитись угоди, які в роботі?

Відкрийте розділ УгодиАктивні. Тут знаходяться Угоди в роботі, переглянути їх можна у вигляді Канбану або Списку.

 

КАНБАН

Кожна угода представлена як міні-картка з основною інформацією – Назвою, Сумою, Контактом, Стадією угоди, Датою створення і Відповідальним.

Візуально угоди розділені по стадіям, які відображають скільки угод і на яку суму на них знаходяться.

 

Щоб відкрити основну форму –  натисніть на Назву Угоди. Щоб швидко перейти в прив’язану Картку клієнта – натисніть на іконку Відкрити у формі. 

Приклад Прив

 

СПИСОК

Це представлення Активних угод у вигляді таблиці. За бажанням можна відсортувати угоди по Сумі та Даті.

3. Як відредагувати етапи воронки продажів?

У TelerCRM можна змінити назву, колір, кількість або порядок етапів у Воронці продажів (Канбан-дошці).

Для цього відкрийте розділ УгодиАктивні → Натисніть іконку Шестерні в правому верхньому кутку.

У формі “Налаштувань” відображаються Активні та Закриваючі стадії.
Приклад Налаштування Воронки продажів в TelerCRM

 

В Активних можна змінювати текст, колір, порядок розміщення стадій. Додавати нові та видаляти неактуальні.

В Закриваючих стадіях можна змінювати тільки Назву і Колір. (Закриваючі стадії окремо не відображаються в Канбан-дошці).

 

Якщо Ви видаляєте активну стадію, яка містить угоди, система запропонує перемістити їх на інший етап.

Приклад Переміщення угоди в TelerCRM

Зверніть увагу! Редагувати етапи воронки продажів можуть користувачі з правами Адміністратора

4. Як переглянути Історію угод по клієнту?

Для цього зайдіть у картку Клієнта та натисніть на Історію угод.

В новій вкладці відкриється список, який буде містити всі Закриті угоди по зазначеному контакту.  Як виграні, так і програні.

Приклад Списку Закритих угод по окремому клієнту в TelerCRM

Зверніть увагу, що період у списку угод буде автоматично виставлений від дати створення картки контакту в CRM до поточного дня.

5. Як подивитись результати продажів?

Для того, щоб переглянути, скільки угод було закрито поточного місяця, з яким результатом або переглянути їх деталі, відкрийте розділ УгодиЗакриті Угоди.

Тут у форматі списку зберігаються всі угоди по працівникам. Відображається сума по кожній, дата створення і закриття, тривалість угоди та прив’язаний контакт.

Приклад Списку Закритих угод в TelerCRM

6. Де переглянути звіт по угодах?

Для оцінки показників продажів за місяць або інший період, відкрийте розділ УгодиЗакриті Угоди.

Приклад Статистики по Угодам в TelerCRM

Тут представлені ключові показники.

  • Сума продажів, кількість виграних угод
  • Середній чек
  • Середня тривалість (життєвий цикл) угод.

Довідково містяться дані по програним угодам.
Щоб передивитись виключно виграні угоди, застосуйте фільтр  Виграні угоди”.

Приклад Застосування фільтру по Виграним угодам в Телер СРМ

7. Як змінити відповідального по Угоді?

Відповідальний редагується з Форми угоди. Для цього відкрийте угоду (з розділу чи з картки контакту) та в полі “Відповідальний” змініть працівника.

Приклад зміни відповідального в Картці угоди Телер СРМ

Зверніть увагу! В залежності від налаштування прав доступу, після зміни відповідального Ви можете втратити можливість переглядати або редагувати змінену угоду.

Ще не спробували оновлений TelerCRM? Замовляйте тестовий період у наших експертів!