інтеграції АТС Phonet
З CRM системами
Працюйте з телефонією Phonet у Вашій CRM-системі!
Отримати консультаціюВідповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення
Працюйте з телефонією Phonet у Вашій CRM-системі!
Отримати консультаціюПідключення телефонії до CRM — це зручний інструмент для відділу продажів, який допомагає покращити ефективність обліку лідів та комунікації з клієнтами.
Завдяки інтеграціям від Phonet Ви зможете уникнути втрати лідів через ручне перенесення даних після дзвінків, контролювати якість консультацій та роботи менеджерів, скоротити час на обробку та фіксацію результатів розмов.
*Детальний опис про функції інтеграцій з кожною окремою CRM Ви знайдете в Переліку
Ви можете налаштувати інтеграцію з Віртуальною АТС Phonet, використовуючи
Webhooks, Rest API, Websockets.
Для цього ознайомтесь з документацією:
HTTPS (REST) API, Websocket API
Ви можете налаштувати інтеграцію з Віртуальною АТС Phonet, використовуючи
Webhooks, Rest API, Websockets.
Для цього ознайомтесь з документацією: HTTPS (REST) API, Websocket API