Відповімо на Ваші питання по бізнес-телефонії, акціям або сформуємо рішення
Підключіть інтеграцію Бітрікс24 з Phonet
Бітрікс24 — це справжній корпоративний портал Вашої компанії, в якій є CRM з контакт-центром, мультиворонки та аналітика, можливість спільної роботи над завданнями та проектами, внутрішня соціальна мережа, чат та багато іншого.
Прийом вхідних дзвінків у CRM
Як дізнатися хто на лінії ще до відповіді на дзвінок? Зі спливаючою карткою Ваші співробітники відразу побачать, дзвонить новий або існуючий клієнт, зможуть подивитися його угоди, середній чек, історію спілкування.
При дзвінку від нового контакту лід можна створити одним кліком.
Зазвичай кожен співробітник відділу продажів працює зі своїм переліком клієнтів, який закріплюється за ним з початком першої угоди. Для того, щоб клієнт не потрапляв щоразу на нового менеджера, особливо при купівлі складного продукту, реалізована спеціальна функція – прив'язка «Клієнт – Співробітник».
Тепер, телефонуючи в компанію, клієнт завжди з'єднуватиметься зі «своїм» менеджером!
Як зробити Вихідний дзвінок з CRM
Як зателефонувати з Бітрікс24? Робіть це миттєво, просто клікнувши на номер телефону клієнта!
Тепер не потрібно витрачати час, набираючи цифри вручну на програмному або IP-телефоні. Функція доступна з будь-якого браузера.
Обробка дзвінків у Bitrix24
Що робити, якщо не встигли відповісти на дзвінок від нового контакту? Не втрачати ж клієнта!
На основі нового номера Віртуальна АТС Phonet вже АВТОМАТИЧНО створила лід, який знаходиться в Бітрікс24 в розділі "CRM" / "Ліди" / "Необроблений". Налаштувати автоматичне створення ліда можна як для вхідних, так і вихідних дзвінків у компанії (за бажанням).
Потрібно нагадати важливі деталі замовлення, технічного завдання або правки до проектів, які раніше обговорювали з клієнтом по телефону?
З автоматичним записом вхідних та вихідних дзвінків прослухати потрібну розмову з клієнтом можна прямо в Бітрікс. Записи доступні у Картці клієнта та розділі «Телефонія» / «Деталізація дзвінків».
Аналітика та облік дзвінків
Порядок дій для виконання такого налаштування достатньо простий. Ви можете виконати його самостійно, відповідно до інструкції, або замовити таке налаштування в службі технічної підтримки Phonet.
Інструкція
Місце в хмарі для кожної CRM - це як об'єм диску на Вашому комп'ютері, де зберігаються різноманітні файли - скани рахунків, договорів, текстових документів тощо.
Сюди відносяться також і аудіозаписи дзвінків, які передаються в Бітрікс через IP-телефонію та Віртуальну АТС Phonet.
При виборі тарифу та визначення потрібної кількості місця, розраховуйте, що в середньому 1 хвилина запису розмови займає 120 кб.
Різні права доступу можливо налаштувати на платних версіях хмарної Бітрікс24, а також Коробкової версії CRM.
Це робиться на рівні "ролей" в розділі "Телефонія" / "Налаштування телефонії" / "Права доступу", які можна додавати та редагувати.
Стандартно передбачено 4 ролі: "Адміністратор", "Директор", "Начальник відділу", "Менеджер".
Для з'єднання АТС та CRM Бітрікс можна використовувати модуль інтеграції Phonet або модуль від Бітрікс - SIP-конектор.
У чому різниця?
* При налаштуванні модуля SIP-конектор для тесту вихідних дзвінків перші 60 хвилин надаються безкоштовно. Після вичерпання даного ліміту необхідно вносити оплату в розмірі 199 грн/міс.