1. Головна
  2. Call-Tracking налаштування
  3. Call-Tracking: Налаштування конверсій в Google Analytics Universal

Call-Tracking: Налаштування конверсій в Google Analytics Universal

Чер 20, 2022

Налаштування конверсій (цілей) в Аналітиці відбувається в 2 етапи:

  • Налаштування передачі подій Call-Tracking в Google Analytics
  • Налаштування цілі в самому акаунті Google Analytics, які будуть відображатись у звітах

Етап 1: Налаштування передачі події Call-Tracking в Google Analytics

Кейс 1: Встановлення коду Google Analytics безпосередньо в код сайту

Додаткові налаштування Call-Tracking: Не потрібні

Кейс 2: Використання контейнеру Google Tag Manager

  1. Налаштуйте 2 Змінні – gaEventCategory та gaEventAction.
    Розділ – Змінні, тип – Рівень даних (dataLayer): 
Приклад налаштування gaEventCategory
Приклад налаштування змінної gaEventAction
  1. Налаштуйте тригер (Активатор) gaTriggerEvent.
    Розділ Тригери (Активатори). Тип – Спеціальна подія.
Приклад налаштування gaTriggerEvent
  1. Налаштуйте тег

Оберіть тип тегу – Google Analytics: Universal Analytics
Тип відстеження – Подія
Категорія (Оберіть змінну зі списку gaEventCategory)
Дія (Оберіть змінну зі списку gaEventAction)
Ідентифікатор відстеження (Можна обрати як змінну-константу, можна зазначити ID вручну у форматі UA-00000000-0)

Приклад налаштування тегу
  1. Опублікуйте зміни в Google Tag Manager.

Важливо! Для передачі подій з Call-Tracking та CallCatcher використовується один і той же тег, змінні та тригер. Якщо у Вас вже налаштоувані параметри для CallCatcher в GTM, додатковий тег, змінні та тригер налаштовувати не потрібно.

Як перевірити правильність налаштувань Етапу 1

На Лівій панелі відкрийте розділ “Поведінка” → “Події” → “Найкращі події”.
В списку справа має з’явитись Категорія “Calls”.

Приклад розміщення Категорії подій

Натиснувши на Calls, можна побачити “Дію, в межах даної категорії”

Приклад івенту в категорії Call-Tracking

Етап 2: Налаштування цілей

Для налаштування Дзвінка з системи Call-Tracking необхідно:

  1. Зайти у вкладку “Адміністратор” → “Представлення” → “Цілі”
  2. Створити Нову ціль:
  3. Вибрати такі налаштування в блоках:
    • Налаштування цілі – “Спеціальна
    • В блоці “Опис цілі” введіть назву на Ваш вибір,
      Тип  – “Подія
    • В блоці “Деталі цілі” прописати:
      Категорія (Точно відповідає) Calls
      Дія (Точно відповідає) Income call

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *