1. Головна
  2. Call-Tracking налаштування
  3. Налаштування Call-Tracking для інтернет-магазинів Horoshop

Налаштування Call-Tracking для інтернет-магазинів Horoshop

Чер 17, 2022

Після активації Коллтрекінгу в АТС Phonet, Ви отримаєте спеціальний код,
який потрібно додати на сайт та створити обгортку для номерів.

Приклад коду

1. Додавання коду Call-Tracking в адмінпанелі Horoshop

  1. Зайдіть у розділ “Маркетинг” → “Маркетингові системи”.
    Натисніть на кнопку “Додати” у верхньому правому куті.
  1. У відкритій картці введіть Назву сервісу “Phonet Call-Tracking”.
  2. Вставте код Phonet Call-Tracking в розділ “Код ініціалізації”.
  3. Визначте розміщення Перед тегом </body>
  4. Поставте галку в графі “Увімкнути” та збережіть налаштування.

2. Створення обгортки для підміни номеру

Для створення обгортки, яка буде підміняти номери, в залежності від оператора зв’язку чи типу номера необхідно:

  1. Зайти в розділ “Налаштування” → “Загальні налаштування” → “Скрипти”.
  2. В поле “Скрипти перед тегом <body>” додати наступний скрипт:

<script>
    (function(d) {
        d.querySelectorAll(“.j-phone-item”).forEach(function (el) {
           el.classList.add(“ph-phone-number-” + el.getAttribute(“data-index”));
       })
   })(document);
</script>


3. Зберегти зміни.

Важливо! Для коректної роботи коду Call-Tracking та передачі подій по дзвінкам до систем аналітики, до Вашого інтернет-магазину має бути підключений код Google Analytics.

3. Прописання класів номерів телефонів в Call-Tracking для платформи Horoshop

По замовчуванню в інтернет-магазинах платформи Horoshop номери телефону поділені на 2 блоки:

  • для блоку Header та сторінок “Контактна інформація” використовується 
    class=”phones__item-link j-phone-item” 
  • для блоку Footer – class=”footer__contacts-item-link j-phone-item

Порядок розміщення номерів в хедері та футері однаковий та визначається в розділі адмінпанелі інтернет-магазину,
розділ “Налаштування”“Загальні налаштування”“Контактна інформація”

Після додавання скрипта, зазначеного в Розділі 2 цієї Інструкції, кожному номеру телефону на сайті буде присвоєний клас з
елементом ph-phone-number та порядковим номером, який відповідає порядку розміщення номера телефону на сайті.

Наприклад, 
ph-phone-number-1
ph-phone-number-2

Орієнтуючись на порядковий номер, необхідно прописати в клас в налаштуваннях.

Приклад логіки присвоєння індивідуального елементу класу 

Відповідно, в налаштуваннях Call-Tracking класи для підмінних номерів будуть прописуватись наступним чином:

1 Коментар

  1. anastasiao

    Якщо скрипт з пункту 2 не підійшов і підміна не працює, його можна замінити на наступний скрипт:

    $(document).ready(function() {
    $(‘a[href^=”tel:”]’).filter(‘[href*=”095″]’).addClass(‘ph-phone-number-1’);
    $(‘a[href^=”tel:”]’).filter(‘[href*=”044″]’).addClass(‘ph-phone-number-2’);
    });

    Де 095 і 044 буде відповідати коду оператору Вашого основного номеру на сайті

    Відповісти

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *