Щоб налаштувати інтеграцію з СРМ Creatio для початку відкрийте сторінку СРМ з правами адміністратора і сторінку Вашої АТС з правами адміністратора. На сторінці АТС відкрийте Налаштування – Інтеграції – знайдіть модуль Creatio і натисніть додати (рис 1).

Рис. 1 Налаштування

Заповніть поля в модулі ввівши домен Вашої CRM (посилання), логін (email), пароль (це пароль від Вашого облікового запису в СРМ Creatio) і натисніть зберегти. Підключення має загорітись зеленим (рис. 2)

Рис. 2 Підключення інтеграції

Для завершення налаштування інтеграції встановіть собі розширення для браузеру Google Chrome яке називається Phonet (є на рис. 2 Перейти в магазин Chrome). І авторизуйтесь в розширені як в особистому кабінеті браузерної версії.

Завдяки цьому розширенню Ви зможете набирати клієнтів по кліку, а також прослуховувати записи розмов в самій СРМ.

Якщо Вам потрібна прив’язка по відповідальному важливо, щоб пошта користувача СРМ Creatio і пошта користувача АТС Phonet співпадали.

Примітка!
Якщо у Вас не піднімається підключення при інтеграції, а Ви всі данні вводите коректно, це означає, що пароль не збігається. Перейдіть на сторінку СРМ в розділ Користувачів системи і знайдіть свого користувача (рис. 3)

Рис. 3 Системні користувачі СРМ Creatio

Задайте собі пароль для СРМ (рис. 4) і введіть його в модулі інтеграції АТС Phonet (рис. 2)

Рис. 4 Профіль користувача Creatio

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *