Для підключення інтеграції з системою CRM Мої Туристи необхідно заповнити поля в налаштуваннях інтеграції.
Для цього зайдіть до кабінету Вашої АТС у розділі Налаштування – Інтеграції, знайдіть модуль інтеграції -> Мої Туристи
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2022/07/cac3385e-cd05-4690-822c-0081f951bc54.png)
Щоб підключити інтеграцію, Вам знадобиться: Домен CRM, Код турфірми, Ключ інтерфейсу.
Ці дані у кабінеті CRM системи має згенерувати спеціаліст CRM Мої Туристи, необхідно написати запит на пошту pro@moituristy.com. Фахівець надішле Вам посилання на сторінку кабінету, де з’являться дані.
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2022/07/bd71ce53-f5e3-4c3a-84e6-67a999132bcc-1024x472.png)
Дані необхідно ввести в модулі інтеграції, якщо вони введені коректно – модуль починає підсвічуватись зеленим кольором.
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2022/07/672538b3-fd88-4e31-981b-405e065e7b14.png)
Якщо інтеграція з Моїми Туристами підсвічується червоним, але дані введені коректно, необхідно ці дані спочатку вставити в блокнот і з блокнота скопіювати і вставити у відповідні поля. Інтеграція може не працювати через приховані символи або зайві пробіли в наданих даних інтеграторами.
0 коментарів