Phonet - Виртуальная IP АТС

Налаштування переадресації на АТС

Щоб переадресація працювала на АТС потрібно, щоб до АТС було підключено або 2 зовнішніх номери, або 1 багатоканальний, оскільки переадресація працює за принципом паралельного виклику. Дзвінок на АТС приходить на номер А, а АТС у цей час здійснює паралельний вихідний дзвінок з номера Б на номер для переадресації та з’єднує ці дзвінки в один.

Для налаштування переадресації бажано створювати окремого користувача, на якого направити ці дзвінки на бажаний номер.

Створити групу, наприклад, Pereadresatsia з додзвоном менеджера в групі 40 секунд, далі створити у групі користувача Переадресація:

Відкрити профіль нового користувача та перейти на вкладку “Контактні номери” та додати номер, на який Ви бажаєте, щоб працювала переадресація наступним чином у форматі +380 (перший доданий номер як demo222 Ви можете не чіпати) та тип контакту вибрати “Звичайний номер”:

Потім повернутись на вкладку “Профіль” та поставити галочку “Завжди онлайн”, яка імітує доступність користувача, і завдяки якій переадресація працює. Натиснути “Зберегти”:

Потім додати на потрібному сценарії, наприклад, Неробочий час у вкладці Події та дії дзвінок на групу pereadresatsia:

ВАЖЛИВО! Потрібно переконатися, що цього нового користувача 222 відкриті вихідні дзвінки з якогось номера.

Якщо Ви сумніваєтеся в коректності свого налаштування – Ви завжди можете звернутися до тех підтримки, щоб ми перевірили та у разі чого виправили на пошту s@phonet.ua

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.