1. Головна
  2. Інші інструкції
  3. Налаштування переадресації на АТС

Налаштування переадресації на АТС

Кві 09, 2022

Якщо Вам необхідна можливість приймати виклики на особистий номер, який не підключено на АТС, з можливістю фіксації викликів на АТС і записом розмов, тоді Вам може допомогти в цьому переадресація на рівні АТС.

Щоб переадресація працювала на АТС головною умовою є те, щоб до АТС було підключено або 2 одноканальних зовнішніх номери, або 1 багатоканальний, оскільки переадресація працює за принципом паралельного виклику. Це означає, що дзвінок на АТС приходить на номер А, а АТС у цей час здійснює паралельний вихідний дзвінок з номера Б на номер для переадресації та з’єднує ці дзвінки в один. В наслідок об’єднання цих двох дзвінків на кінцевому пристрої, куди приходить виклик, відображається не номер телефонуючого, а номер Б, який робить паралельний вихідний.
Виключенням наразі є 2 оператори, які можуть транслювати номер телефонуючого: це віртуальні номери від Lifecell та Vega. При підключені цих двох операторів при переадресації можна бачити на кінцевому пристрої номер телефонуючого, активувавши при цьому відповідну функцію в конфігурації телефонії розділ Номери – Вихідні.

Для налаштування переадресації бажано створювати окремого користувача, на якого направити ці дзвінки на бажаний номер.

Створити групу, наприклад, Pereadresatsia з додзвоном менеджера в групі 40 секунд, далі створити у групі користувача Переадресація:

Відкрити профіль нового користувача та перейти на вкладку “Контактні номери” та додати номер, на який Ви бажаєте, щоб працювала переадресація наступним чином у форматі +380 (перший доданий номер як demo222 Ви можете не чіпати) та тип контакту вибрати “Звичайний номер”:

Потім додати на потрібному сценарії, наприклад, Неробочий час у вкладці Події та дії дзвінок на групу pereadresatsia:

ВАЖЛИВО! Потрібно переконатися, що цього нового користувача 222 відкриті вихідні дзвінки з якогось номера.

Якщо Ви сумніваєтеся в коректності свого налаштування – Ви завжди можете звернутися до тех. підтримки, щоб ми перевірили та у разі чого виправили, на пошту s@phonet.ua

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *