Переведення викликів

Переведення викликів

Лип 23, 2022

Швидке переведення дзвінка

При здійсненні цього переведення дзвінок відразу переходить на потрібного співробітника. На телефоні під час дзвінка вводьте комбінацію, яка вказана у Вас в АТС в довідці (рис. 1 позначка 1, 2), наприклад, #XXX, де ХХХ внутрішній номер співробітника, на якого виконується переведення, потім очікуєте 1-2 секунди. До повного переходу дзвінка. Для Вас дзвінок має завершитись автоматично.

Переведення дзвінка з утриманням виклику

При здійсненні цього виду переведення, Ви спочатку додзвонюєтеся потрібному співробітнику самі (клієнт в цей момент встановлюється в режим очікування), після підняття колегою трубки, Ви повідомляєте його про дзвінок і кладете трубку. У цей момент співробітник з’єднується автоматично з клієнтом, який чекав з’єднання.

На телефоні під час дзвінка введіть комбінацію, що відображена в довідці (рис. 1 позначка 3), наприклад, 0*XXX, де ХХХ внутрішній номер співробітника, на якого потрібно перевести виклик, після додзвону співробітнику Ви можете завершити розмову, повісивши слухавку. Якщо виникла ситуація, коли співробітник не піднімає трубку протягом 20 секунд, тоді з’єднання з клієнтом відновлюється.

Рис. 1 Довідка

Також при бажанні Ви можете змінювати на АТС комбінації для переведень. Для цього наведіть курсор на тип переведення і натисніть на нього (рис. 2 позначка 1). Після чого оберіть для себе бажану комбінацію серед можливих існуючих (рис. 2 позначка 2).

Рис. 2 Зміна комбінації переведень

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *