Phonet - Виртуальная IP АТС

Як налаштувати Zoiper на iOS

  1. Перейдіть в App Store та встановіть додаток Zoiper на телефон

2. Відкрийте додаток на телефоні та прийміть запропоновані дозволи на доступ

3. Перейдіть в розділ “Налаштування”

4. Оберіть пункт “Облікові записи”, в правому верхньому куті нажміть на “+” і при питанні “У вас вже є обліковий запис?” натискаєте “Так” і за ним обираєте “Ручне налаштування”

5. При виборі типу облікового запису необхідно натиснути на “Обліковий запис SIP”

6. Далі заповнюєте поля як на скриншоті нижче своїми реєстраційними даними, що у Вас є (їх Ви маєте створити самостійно, якщо Ви адміністратор АТС, або їх Вам має надати адміністратор АТС чи тех. працівник)

7. Після заповнення полей, натискаєте кнопку “Зареєстравати” і статус реєстрації має стати ОК

Примітка. Бувають випадки, коли при натисканні кнопки “Зареєструвати” випадає наступна помилка:

В такому випадку необхідно опустити екран трохи вниз до пункту “Налаштування мережі”, перейти до цього розділу і в пункті “Увімкнути STUN:” необхідно вимкнути перемикач. Тобто, функція має бути виключена:

Далі натискаємо в правому верхньому куті “Зберегти” і “Зареєструвати”. Помилка має зникнути

ВАЖЛИВО! Для того, щоб додаток працював і ви могли весь час приймати вхідні виклики не вмикайте на телефоні енергозберігаючий режим. Також переконайтесь, що для додатку ввімкнена функція оновлення контенту. Для цього перейдіть в Параметри телефону -> Загальні -> Фонове оновлення -> знайдіть там Zoiper і перемикач має світитись зеленим, що свідчить про ввімкнення функції.

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.