Автоматичне налаштування
Ви можете налаштувати швидко Ваш Zoiper на телефоні за допомогою автоматичного конфігуратору. В розділі налаштування телефону треба обрати “iPhone”, у випадаючому списку обрати Zoiper Lite і пройти короткі вказівки в ньому (рис. 1)
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2023/01/2023-01-31_17-12-1024x503.png)
Ручне налаштування
Для того, щоб налаштувати додаток вручну скористайтесь реєстраційними даними для налаштування тут.
Перейдіть в App Store та встановіть додаток Zoiper на телефон
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2022/05/photo_2022-05-21_17-20-11-2-473x1024.jpg)
2. Відкрийте додаток на телефоні та прийміть запропоновані дозволи на доступ
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2022/05/photo_2022-05-21_17-20-32-473x1024.jpg)
3. Перейдіть в розділ “Налаштування”
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2022/05/photo_2022-05-21_17-20-36-473x1024.jpg)
4. Оберіть пункт “Облікові записи”, в правому верхньому куті нажміть на “+” і при питанні “У вас вже є обліковий запис?” натискаєте “Так” і за ним обираєте “Ручне налаштування”
Для того, щоб налаштувати додаток вручну скористайтесь реєстраційними даними для налаштування тут.
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2022/05/photo_2022-05-21_17-20-42-473x1024.jpg)
5. При виборі типу облікового запису необхідно натиснути на “Обліковий запис SIP”
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2022/05/photo_2022-05-21_17-20-45-1-473x1024.jpg)
6. Далі заповнюєте поля як на скриншоті нижче своїми реєстраційними даними, що у Вас є (їх Ви маєте створити самостійно, якщо Ви адміністратор АТС, або їх Вам має надати адміністратор АТС чи тех. працівник)
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2022/05/photo_2022-05-21_17-20-48-473x1024.jpg)
7. Після заповнення полей, натискаєте кнопку “Зареєстравати” і статус реєстрації має стати ОК
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2022/05/photo_2022-05-21_17-20-51-473x1024.jpg)
Примітка. Бувають випадки, коли при натисканні кнопки “Зареєструвати” випадає наступна помилка:
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2022/05/photo_2022-05-21_17-20-54.jpg)
В такому випадку необхідно опустити екран трохи вниз до пункту “Налаштування мережі”, перейти до цього розділу і в пункті “Увімкнути STUN:” необхідно вимкнути перемикач. Тобто, функція має бути виключена:
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2022/05/photo_2022-05-22_16-21-36-473x1024.jpg)
Далі натискаємо в правому верхньому куті “Зберегти” і “Зареєструвати”. Помилка має зникнути
ВАЖЛИВО! Для того, щоб додаток працював і ви могли весь час приймати вхідні виклики не вмикайте на телефоні енергозберігаючий режим. Також переконайтесь, що для додатку ввімкнена функція оновлення контенту. Для цього перейдіть в Параметри телефону -> Загальні -> Фонове оновлення -> знайдіть там Zoiper і перемикач має світитись зеленим, що свідчить про ввімкнення функції.
0 коментарів