Якщо користувачу/чам необхідно розширити або скоротити доступ до розділу угод у TelerCRM, то зробити це може користувач з правами адміністратора наступним чином:
- Перейти в Налаштування (рис.1 п. 1) -> Конфігурації телефонії (рис. 1 п. 2);
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2024/03/2024-03-20_15-49.png)
2. Відкрити розділ Користувачі (рис. 2 п. 1), обрати групу та відкрити профіль потрібного користувача (рис. 2 п. 2). Далі – перейти у вкладку Рівні доступу (рис. 2 п. 3);
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2024/03/2024-03-20_15-52.png)
3. В Рівнях доступу перейти в розділ СРМ (рис. 3 п. 1) і потрібен пункт Угоди (рис. 3 п. 2) це і є необхідний розділ з наданням необхідних прав;
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2024/03/2024-03-20_15-57.png)
4. На рис. 4 представлені всі можливі права до потрібного розділу. Як тільки оберете необхідні права, не забудьте натиснути кнопку Зберегти, щоб зафіксувати внесені зміни.
![](https://phonet.ua/help/wp-content/uploads/sites/8/2024/03/2024-03-20_15-58.png)
0 коментарів