Якщо вам необхідно налаштувати, щоб в неробочий час спрацьовувала голосова пошта і телефонуючі люди могли залишити повідомлення після сигналу, тоді для початку вам потрібно підготувати привітання, де телефонуючому повідомляється, щоб він залишив голосове повідомлення після сигналу.

Якщо такий запис вже є, тоді переходимо в конфігурацію телефонії і першим ділом потрібно переконатись, що в системі є хоч 1 користувач, у якого активована голосова пошта, а також одразу оберіть чи хочете ви, щоб ці голосові повідомлення відправлялись вам на пошту чи були лише в журналі дзвінків на АТС:

Після того, як ми переконались, що у нас є користувач з голосовою поштою далі переходимо до сценарію неробочого часу і встановлюємо на нього ваше привітання:

Переходимо до розділу “Події і дії” (События и действия) і в Дії по замовчуванню обираємо “Перехід в голосову пошту користувача” і ставимо того користувача, у якого стоїть активна голосова пошта, натискаємо “Зберегти”:

Додатково.

Як ви могли помітити раніше, у користувача також є пункт “Змінити стандартну підказку”. Там встановлюється привітання лише для того, коли менеджер, наприклад, пішов і відпустку, а йому в цей час телефонують напряму на його внутрішній номер. Привітання програється або під час внутрішнього дзвінку між менеджерами, або під час вхідного виклику, коли клієнти мають можливість набирати * і внутрішній номер свого менеджера (у даному випадку *201).

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *