Що важливо знати обʼєднуючи CRM та IP-телефонію розповідають експерти

Що важливо знати обʼєднуючи CRM та IP-телефонію розповідають експерти

Численні діджитал інструменти для внутрішнього та зовнішнього використання є невід’ємною частиною робочого процесу будь-якої компанії. Однак, велика кількість інструментів, які часто використовуються паралельно, можуть спричинити плутанину, якщо не оптимізувати...

Угоди та Воронка продажів в TelerCRM

Угоди та Воронка продажів в TelerCRM

Phonet представляє новий розділ для продажів в TelerCRM. Це зручний інструмент, який полегшить ведення та облік угод, особливо якщо у Вас не тільки короткі, а й “довгі” багатоетапні продажі. Візуальне відображення угод у Вигляді Канбан-дошки та Списку (з показом...

Планування задач в TelerCRM

Планування задач в TelerCRM

Розділ Задачі в оновленій TelerCRM від Phonet дає нові можливості для планування свого робочого часу та роботу команди. Зокрема: З’явились нагадування про початок виконання задачі в особистому кабінеті на електронну пошту; Створювати задачу можна не тільки для себе, а...

Робота з клієнтами в TelerCRM

Робота з клієнтами в TelerCRM

Новий дизайн розділу Контакти в оновленій версії TelerCRM від Phonet! Розділ став більш зручним, з кращою можливістю відображення Списку контактів. Також серед нового та корисного функціоналу для роботи з клієнтами: Можливість відновити видалені контакти протягом 30...

Новий розділ для CallCatcher

Новий розділ для CallCatcher

Привіт, друзі!  Зустрічайте оновлений розділ для CallCatcher - кнопки зв’язку Phonet (більш детально про сервіс можна дізнатись ТУТ). Він змінив зовнішній вигляд та отримав більше можливостей відслідковувати результати та ефективність інтернет-реклами. Журнал...

Огляд популярних в Україні CRM

Огляд популярних в Україні CRM

Спробуємо в цілому розглянути популярні в Україні CRM-системи, в яких є інтеграція з телефонією (Віртуальною АТС/IP-телефонією) Phonet, щоб зрозуміти які з них доцільно вивчати детальніше в залежності від потреб бізнесу.