Phonet оновлення. Квітень 24
Завершився квітень 2024 року, а це означає, що настав час чергових оновлень платформи - нових функцій, дизайну та можливостей від Phonet. Цього місяця ми для вас підготували:1. Ролі доступів до різних розділів ПлатформиПотрібно додати користувача в АТС? Тепер йому...
Що важливо знати обʼєднуючи CRM та IP-телефонію розповідають експерти
Численні діджитал інструменти для внутрішнього та зовнішнього використання є невід’ємною частиною робочого процесу будь-якої компанії. Однак, велика кількість інструментів, які часто використовуються паралельно, можуть спричинити плутанину, якщо не оптимізувати...
Угоди та Воронка продажів в TelerCRM
Phonet представляє новий розділ для продажів в TelerCRM. Це зручний інструмент, який полегшить ведення та облік угод, особливо якщо у Вас не тільки короткі, а й “довгі” багатоетапні продажі. Візуальне відображення угод у Вигляді Канбан-дошки та Списку (з показом...
Планування задач в TelerCRM
Розділ Задачі в оновленій TelerCRM від Phonet дає нові можливості для планування свого робочого часу та роботу команди. Зокрема: З’явились нагадування про початок виконання задачі в особистому кабінеті на електронну пошту; Створювати задачу можна не тільки для себе, а...
Робота з клієнтами в TelerCRM
Новий дизайн розділу Контакти в оновленій версії TelerCRM від Phonet! Розділ став більш зручним, з кращою можливістю відображення Списку контактів. Також серед нового та корисного функціоналу для роботи з клієнтами: Можливість відновити видалені контакти протягом 30...
Новий розділ для CallCatcher
Привіт, друзі! Зустрічайте оновлений розділ для CallCatcher - кнопки зв’язку Phonet (більш детально про сервіс можна дізнатись ТУТ). Він змінив зовнішній вигляд та отримав більше можливостей відслідковувати результати та ефективність інтернет-реклами. Журнал...